6.5

2.4K 182 40
                                    

Geciktiğim için özür diliyorum ve hemen bölüme geçiyorum.

Yıldızlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.🥳



Üçüncü kahvemi sipariş verirken kafeden çığlık atarak uzaklaşmamak için zor duruyordum. Selin ile Ateş geldiğimizden beri didişiyorlar ve susmuyorlardı.

Selin'i anlıyordum ama ATEŞ?

Selin'in konuşmasını yedi düvel duymuştu da Ateş'e ne demeliydi?

Adam yeni konuşmaya başlayan çocuklar gibi susmuyordu ya!

Bir ara benim yanıma oturmak için bile kavga etmişlerdi. Ben olaya dahil olmasam kafeden atılabilirdik.

"Ayy yeter! Susun artık ya!"

İkisinin de bakışları bana dönerken burada olduğumu yeni fark ediyor gibi bakıyorlardı. Didişmekten unutmaları normaldi!

"Bence de, Selin ne zaman gidiyorsun?"

Ateş direkt Selin'in yüzüne "defolup gider misin?" demişti resmen ama Selin Allah'tan yüzsüzdü yoksa alınabilirdi bu da isteyeceğim son şey bile değildi.

"Hesabı ne zaman ödersen kalkacağız işte!"

'Gidiyorsun' kelimesini, 'gidiyoruz' olarak anlamasına ben şaşırmasam da Ateş bir hayli şaşırmıştı. Alışırdı zamanla.

"Biz," işaret parmağının ucuyla önce kendini sonra beni gösterip tane tane konuşamaya devam etti. "İKİMİZ bak AHU VE BEN, BAŞ BAŞA bir yere gideceğiz. SEN OLMADAN."

Selin bunun üzerine tehlikeli bir gülüş gönderdi Ateş'e ve masaya doğru eğildi.

"Şimdi ben gidersem, gece Ahu bana gelir ve bütün geceyi beraber geçiririz. Gideyim mi?"

Selin'in cümlelerinde kötü bir şey olmasa da ses tonu tövbe bismillah dedirtiyordu. Ben bile kendimden şüphe ettim bir an, o nasıl söyleyiş tarzı!

Ateş dumura uğramış bir şekilde bana dönüp, "Ahu, doğru mu bu?" diye sordu. Adam resmen aldatıldığını öğrenmiş Adnan gibi kalmıştı.

"Doğru söylüyor Ateş, ne bakıyorsun öyle!"

Ateş gözlerini sinsice kısıp Selin'e döndüğünde meydan okuyacağını anlamıştım.

"Bir hafta sonra her gece benimle kalacak nasıl olsa!"

"Ben de gelirim ki!"

"Kapıyı açmam."

"Camdan girerim."

"Hırsız var diye polise şikayet ederim."

"Anahtar yaptırırım."

"Çilingir çağırırım."

"Ahu!"

İki çocuğun kavga ederken çıkış yolu bulamayıp annesine şikayet etmesi gibi Selin de benden medet umuyordu ama yanlış kapıdaydı.

Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin