2.1

4.1K 185 34
                                    


Ateş çevrimdışı olduğunda ben de beklemeden hemen dolabımın karşısına geçtim.

Nereye gidecektik acaba?

Bu bizim ilk buluşmamızdı.

ŞAKA MAKA ATEŞ'LE RANDEVUYA ÇIKIYORDUM!

Beklemeden özel günlerde giyerim diye dolabımın derinliklerinde sakladığım bir kaç parça kıyafetim vardı. Daha önce hiç giyememiştim.

ÇÜNKÜ BİZİM MAHALLEDEKİ DÜĞÜNLERE GECELİKLE GELENLER VARDI!

Sadece yakın akrabalar özel giyiniyorlardı.

Ben bunlardan birini giysem 'hayırdır sen mi evleniyorsun kız?' diyeceklerine emindim. 

Gün aldığım kıyafetleri kullanma günüydü.

İçlerinden çok beğenerek annemden gizli saklı aldığım kırmızı takımımı çıkardım. Bunun için ayrı para biriktirmiştim. Biraz fazla iddalıydı ama Beyaz Nuri'min kuzeni hanımı da görmüştüm yani. Ortalıkta deli Nejla gibi dolanmama gerek yoktu. Birazcık abartabilirdim.

Tereddüte düşmeden daha öncede defalarca yaptığım hareketi yapıp kendimi süzdüm ve tü tü tü maşallah diyerek aynadan kendime tükürdüm.

Kem gözlere karşı önlem alınması lazımdı.

Sadece özel yerlerimi örten elbisem kadının dışa yansımasıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sadece özel yerlerimi örten elbisem kadının dışa yansımasıydı.
Sadece böyle giyinmeyi sevdiğim için bunları giymiştim.

YOKSA ASLA ATEŞ'İ ETKİLEMEK İÇİN DEĞİL!

Saçlarımı dalgalandırdım ve dağınık bir şekilde at kuyruğu yaptım önden de iki tutamım çıkıyordu.
Makyaj olarak sadece rimel ve takımımla aynı kırmızı rujumu sürdüm. Son olarakta ayağıma yine kırmızı tek bant stiletto ayakkabılarımı geçirince hazırdım.

Tek yapmam gereken evden çıkmaktı!

Ama bunu hiç düşünmemiştim.

Daha önce hiç evden bu saatte çıkmadığım için bu kılıkla annemleri uyandırıp bir şey diyemezdim. 

Üzerime dolabımdan oldukça bol bir elbise geçirdim bir kağıda Selin'in rahatsızlandığını acilen onun yanına gittiğimi yazdım. Ne olur ne olmazdı canım!

Selin'e de aynı mesajdan bir tane göndermiştim durumu idare etmesi için.

Topuklularımı elime alıp ölüm sessizliğimle evden çıktım. Yanıma ne olur ne olmaz diye spor ayakkabılarımı da almıştım.

Saat 01.10 olduğunu gördüğümde erken hazırlandığım için kendimi tebrik ettim. Ateşe mahalleye girmemesi için sokağın başında bir yerin konumunu atmıştım. Hızlıca o yöne ilerlerken Ateş'ten geldiğini söyleyen bir mesaj almamla daha da hızladım. Beklemeden arabaya bindiğimde Ateş'in garip bakışlarıyla karşılaştım.

Neden öyle bakıyordu ki?

Ahhh neden olacak şuan saçım makyajım yapılı ve ona tezat evde yatarken bile giydiğim elbisemle görüyordu beni.

Deli Nejla'ymışım gibi bakması normaldi.

"Selam!" Dediğimde o da başını sallayıp kısaca selamladı beni. Ellerimi elbisemin ucundan tutup yukarı kaldıracağım sırada aceleyle kollarımdan tutup durdurdu.

"Ahu dur napıyorsun?"

Kocaman olmuş gözleri ve telaşlı sesi kahkaha atma isteğimi arşa çıkarıyordu. Sesimin düz çıkmasına özen gösterdim ve onun renkten renge girmesini keyifle izleyerek gayet sakin  bir şekilde cevapladım sorusu.

"Soyunuyorum."

Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin