Beğendiyseniz oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar:)
Kalabalık dağılmaya başlarken biz de Hain Bihter ve eşine tekrar mutluluklar dilemiştik. Son olarak Ateş'in annesiyle de vedalaşıp düğün yerinden ayrıldık.
Ateş'in annesi beni beğenmişti. Yani sanırım. Çünkü bakışları beğeni doluyken bir ara kahve içmek istediğini de söylemişti.
Annesini bir günde tavlarken Ateş iki ayda dile gelmemiş, bana mısın dememişti.
Arabaya bindiğimizde ikimiz de sessizdik. Konuşması yarıda kalmıştı ama tamamlamaya niyeti yoktu anlaşılan. O konuşmadığı sürece ben de sormayacaktım.
Telefonum çaldığında Selin'in aradığını düşünürken Faruk'un aradığını görmemle göz ucuyla Ateş'e baktım. Yola odaklanmış bana bakmıyordu.
Madem hem kıskanıp hem söylemiyorsun, ben de söylemen için biraz yardımcı olurdum.
"Efendim Faruk'cuğum."
Neşeli sesim Ateş'i rahatsız etmişti. Kaşlarını çatıp yüzüme baksa da ben ona bakmamıştım. Gaza biraz daha basıp hızını artırırken ben halimden memnundum. Hız seviyordum.
"Ahu nasılsın?"
"İyiyim sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim. Sana güzel bir teklifim var aslında."
Sanırım önemli bir konuydu. Çünkü Faruk bugüne kadar beni hiç halimi hatrımı sormak için aramamıştı.
"Öyle mi neymiş?"
"Geçen sene sen ayrıldıktan sonra biliyorsun ki Füsun hanım senin yerine göreve başlamıştı."
"Evet."
"Ah bu konuyu telefonda konuşmak ne kadar doğru olur bilemiyorum. Yarın okula uğrayabilir misin?"
"Faruk çok merak ettim doğrusu, yarın müsaitim gelirim elbette."
"Çok güzel, o halde yarın görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonu kapattığımda çok merak etmiştim. Acaba okulla ilgili ne olabilirdi ki?
Geçen sene kısa bir dönem Faruk'un müdür olduğu okulda geçici olarak görev yapmıştım. Üniversitede son yılımdı ve staj olarak bir hocam vasıtasıyla kısa bir dönem çalışabilmiştim. Ama mezun olduktan sonra oraya başvurmak için geç kalmıştım çünkü Faruk'un bahsettiği Füsun hoca ben ayrıldıktan hemen sonra orada işe başlamıştı.
Orası olmayınca başka okullara başvuru yapsam da olumlu sonuç alamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1