Beyaz Nuri'm: Sen...
Beyaz Nuri'm: Sen bunları nereden biliyorsun?
Beyaz Nuri'm: Bunları iki hafta içinde öğrenmen nasıl mümkün olabilir ki?
Beyaz Nuri'm: Sen kimsin Ahu?
Bilemezsin, henüz değil.
Hasta: Aa bu da soru mu şimdi Beyaz Nuri'm?
Hasta: Ahu ben.
Hasta: Hani aşık olacağın kadın, gece gündüz adını sayıklayacağın, evlenmek için deli divane olacağın kadın var ya heh işte o kadınım ben.
Hasta: Şimdi fazla düşünme ve uyu Beyaz Nuri'm yarın yorucu bir gün olacak.
Hasta: Rüyanda beni gör. Sen görmesen de ben uğrarım zaten merak etme.
Hasta: İyi geceler:)
Beyaz Nuri'm: İyi geceler Ahu.
Eh artık en azından Ahu hanım demiyordu. Bu da bir gelişme.
Ateş onu hakkında bu kadar çok şey bilmeme şaşırıyordu, haklıydı ama ben de iki aydır sıklıkla gittiğim o hastanede olupta onu nasıl görmediğime şaşırıyordum.
Ben çocuk gelişim mezunuyum. Şuan işsiz olsam da geçen sene anaokulunda çalışmıştım. Öğrencilerimden Mert'in hasta olduğunu duyduğumdan beri sıklıkla onu ziyarete hastaneye gidiyordum. Hastanede bir çok tanıştığım hasta yakınları vardı. Bahçede sohbet ettiğim, bir çayı paylaştığım insanlar fazlaydı. Ee hastanedeki doktorlardan da konu açılıyordu tabi. Ateş acil doktoru olduğu için onu hiç görmemiş ve adını duymamıştım.
İki hafta önceye kadar.O günden sonra sohbetim olan herkese sormuştum Ateş Doktoru ve bir çok kişiden dinlemiştim onu. Çocuklara olan ilgisini Yapma Dudaktan öğrenmiştim o da hemşireler konuşurken kulak misafiri olmuş. Dakik olduğunu hastanede bilmeyen yokmuş zaten. İzin günlerinde ne yaptığını ise kendi yakın arkadaşı Kıvanç Doktorla konuşurken, Kıvanç Doktora aşık olan bir hemşire duymuş, o da diğer hemşire arkadaşına anlatırken birileri duymuş. O ona, o ona derken konuşulanlar bizim Yapma Dudağa kadar gelmiş. İlk gün birazcık şantaj yapsam da sonraları iyi arkadaş olmuştuk Yapma Dudakla. Onun sayesinde bir çok şeyden haberim oluyordu.
Hastaneye yeni gelen stajyer doktorları genelde Ateş'in yanına veriyorlarmış çünkü en sabırlı ve anlayışlı doktor oymuş.
Ve diğer duyduğum şeyler hastanede bilinen şeyler olduğu için öğrenebilmiştim.
Hastanede bir çok kişi hayranmış benim Beyaz Nuri'me ama hiçbiri yan gözle bakmıyormuş. Hepsi saygı duyuyormuş çünkü işini layıkıyla yapan mükemmel bir doktormuş.
Gel de aşık olma!
İki haftanın yaklaşık dokuz günüm hastanede geçmişti ama Beyaz Nuri'mi sadece üç kez görebilmiştim. O da bahçede denk gelebilirsem. Yanına gitmemiş veya uzaktan da olsa beni görmesini sağlamamıştım. Onu izlemek için geldiğimi sanıp sapık olduğumu düşünmesi isteyeceğim son şey bile değildi.
Eğer bir gün oturup konuşabilirsek ona anlatırdım zaten. Nedense çok yakında anlatacağımı hissediyordum.
Daha fazla uykusuz kalmaya son verip attığı iyi geceler mesajına son kez baktım, yüzümdeki gülümsemeyle kendimi uykuya bıraktım.
İyi geceler Beyaz Nuri'm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1