3.4

3.6K 173 24
                                    

Hain Bihter gözlerime merakla bakıyordu ama sorusuna verecek bir cevabım yoktu.

'Seni Behlül'ü kaptırdığım Bihter sandım.' diyemezdim sonuçta.

Ben gözlerimle kaçacak veya girecek bir delik ararken hemen yanımda Bihter'i tebrik etmek için gelen kadın imdadıma yetişmiş oldu.

"Bihter'ciğim tebrik ederim."

Ben de fırsattan yararlanarak başımla selam verip yanlarından ayrılmak için dönüyordum ki bu sefer aynı kadının Ateş'e seslenmesiyle olduğum yerde durdum.

"Ateşşşş!"

Bihter'i unutan kadın aniden Ateş'in boynuna atlamıştı.

BENİM YANIMDA!

ATEŞ'İN BOYNUNA!

SAKİNİM...

SAKİNİM...

SAKİNİM...

Ateş'in kolunu cimciklediğim an Ateş geriye çekilip sıktığım yeri ovalamıştı.

Kadın benim varlığımı yok sayarken gözleri Ateş'in üzerinde atmaca gibi dolanıyordu. Kolunu Ateş'in koluna koyup boynunu büktü.

"Ateş çok özledim seni."

Hain Bihter ve Kıvanç'ın önünde dikilmekten vazgeçip masaya doğru ilerlerken kadın aramıza girip kolunu da Ateş'in koluna koymuştu.

Ben sabır çekerken kadın da Ateş'i ne kadar özlediğini tekrarlayıp duruyordu.

Masaya geldiğimizde kadını süzmekten kendimi alamamıştım.

Bihter kadar uzun boyu vardı. Giydiği elbise de maşallahtı yani.

"Düğünlere dansöz geldiğini bilmiyordum."

Nihayet kadını, burada başka bir insan evladı olduğuna ikna edebilmiştim. Gözleri bana döndüğünde az öncekinin aksine kaşları çatık ve anlamsız bakıyordu.

"Anlamadım."

'ŞAŞIRMADIM BACIM. HER YERİN AÇIK OLDUĞU İÇİN ÜŞÜTMÜŞSÜNDÜR, BEYNİN ALGILARINI KAYBETMİŞTİR.'

Sus Nuriye bunu diyemeyiz şuan ortalık yerde. Aklımı karıştırma.

"Ah dansöz kıyafeti sandım da üstünüzdekini, en son onlar böyle giyiniyordu."

Kadın sandığım gibi alık çıkmamıştı. Aksine niyetimi anlamış gibi yüzünde sinsi bir gülümsemeyle Ateş'e baktı. Ardından yavaşça bana dönüp açık açık meydan okudu.

"Dansöz değilim belki ama Ateş ile bu müzikte çok güzel dans edebilirim tatlım. Ateş ve ben çok güzel dans ederiz."

'SEN ATEŞ'İN ÇOK GÜZEL DANS ETTİĞİNİ NEREDEN BİLİYORSUN PAÇOZ!'

Nuriye dur şimdi bekle.

"Ah üzülerek söylüyorum ki siz yanımıza gelmeden bir kaç saniye önce Ateş beni dansa kaldırmak istediğini söylemişti. Dediğinize göre çok güzel dans ediyorsa seve seve kabul edeceğim."

Ateş tek kaşını kaldırıp bana baktığında dudağının kıvrıldığına şahit olmuştum.

"Öyle mi? Ateş'in bundan haberi yok gibi?"

Kadın şüpheyle bir bana bir Ateş'e baktığında Ateş sonunda atağa geçip elini bana uzatmıştı.

Gülümseyerek uzattığı elini tutarken kadına hiçte samimi olmayan tamamen nispet içerek gülücüklerimi yolladım.

Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin