Bölümü yıldızlamayı ve satır aralarına yorum bırakın lütfen.:)
Keyifli okumalar.❤️
Annem ile sabahtan beridir hazırlık yapıyorduk. Daha doğrusu annem yemek yapıyor ben de emirlerini yerine getiriyordum. Beni kölesi yapmıştı resmen!
Akrep dördü gösterdiğinde sonunda her şey hazırdı.
Mercimek çorbası, zeytinyağlı yaprak sarma, pilav, et sote, salata ve tatlı.
Çayın yanına börek ve kurabiye de yapmıştık. Börek yapmayı ben istemiştim çünkü geçen sefer çok beğenmişti.
Odaya hazırlanmaya geçtiğim sırada annem de hazırlanmak için odasına geçmişti. Belli etmiyordu ama ilk defa onu biriyle tanıştırdığım için fazla stresliydi.
Üzerime dizlerimin altında biten güzel bir elbise giydim. Saçlarımı da at kuyruğu yapıp odadan çıktım.
Ateş birazdan gelirdi.
Kapı çaldığında daha zil susmamışken açmıştım, çünkü elim kapının kolunda bekliyordu. Kapıyı açtığımda benden daha gergin bir adet Ateş'le karşılaştım.
Elindeki çiçek ve tatlıyı görünce gülümsedim. Çok düşünceliydi boşa düşmüyordum bu adama.
"Ateş çok güzeller." Elimi çiçeğe uzattığımda geri çekip "Sana değil." Dedi beni umursamayıp içeri adımladı. Annem de arkamda belirdiğinde kocaman gülümsedi ve çiçekleri anneme uzattı.
"Buyurun efendim, bunlar size."
Annem de kocaman gülümseyip "Hoşgeldin oğlum, teşekkür ederim." Demişti.
İkisi içeri geçerken ben de arkalarından bakıyordum. Ateş bu hareketiyle kesinlikle annemin gönlünü kazanmıştı ama benimkini kaybetmek üzereydi.
Ne demek sana değil ya?
Yemeğe oturduğumuzda annemle Ateş sohbete çoktan başlamışlardı. Annem ailesini soruyor Ateş'te tüm samimiyetiyle cevaplıyordu. Anlaşılan iyi anlaşacaklardı.
Yemek tüm sakinliğiyle geçerken arada annemin benden yakınmaları da eksik olmamıştı. Yemekten kalkıp çay faslına geçtiğimizde ben mutfağa giderken ikisi sohbet ediyorlardı.
Hayır yani ben de buradaydım!
Beni niye sohbete dahil etmiyorlardı anlamıyorum ki? Misafirliğe gelmiş çocuk gibi hissediyordum. Bir şey desem annem cimcik atacak ve gözlerini belerterek bana bakıp 'evde demedim mi ben sana konuşmayacaksın diye!' diyerek beni azarlayacaktı sanki. Söz hakkım elimden alınmış gibiydi.
Çayları koyup yanlarına döndüğümde annem Ateş'e doğru eğilmişti. Kendimi belli etmeden dinlediğimde şok olmuştum. Ben kesinlikle evlatlık olmalıydım!
"Ateş oğlum sen emin misin bizim kızdan? Bizim kız iyidir felan da biraz delidir, bir konuşmaya başladım mı susturabilen olmaz. İlk konuşmaya başladığında uykusunda dahi konuşuyordu, yalvarıyorduk sus diye yine de susmuyordu. Hele bir sinirlensin, emdiğin helal sütü haram zannedersin, sağır sultan bile duymuştur bu kızın çirkefliklerini."
"Merak etmeyin efendim, Ahu'nun çok konuştuğuna bizzat yakından şahit oldum."
"Değil mi? Hayır susmuyor da!"
"Ben bir ara susar ümidiyle sağır taklidi yaptım ama işe yaramadı."
"Ahaha Ateş oğlum biz neler denemedik ki?"
Resmen dedikodumu yapıyorlardı inanamıyorum!
"Ama ben eminim efendim. Emin olmasan ne Ahu'nun vaktini alırdım ne de sizin karşınıza çıkardım. Ben duygularımdan da Ahu'dan da eminim. Onun bu halleri, doğallığı, içtenliği beni ona bağlayan şeylerden sadece biri."
Yaaa yiğidimmm ağzını yiyeceğim şimdi! Gel bir kere öpiyim!
Ama söylediklerini unutacak değilim sağır taklidi demek ha! Sen konuşma görmemişsin yiğidim, gösteririz!
"Ben seni uyarayım da iki gün sonra kapıma geri getirme 'ben bilmiyordum' diyerek."
Ateş hafif kahkaha atıp tekrar anneme döndü.
"Şüpheniz olmasın, duygularımdan da benden de."
Annem de tüm içtenliğiyle Ateş'e gülümseyip arkasına yaklaştı.
"Ahu'cuğum bitti kızım, dinlemeye son verip çayları tazeler misin? Soğuk çay sevmiyoruz."
Ateş'te annemle birlikte bana dönerken annemin aksine şaşkındı. Duyduklarımdan korktuğu yüzünden belliydi, tahminen ne kadarını duyduğumu merak ediyordu, ben söyleyecektim ona hiç merak etmesindi!
Annemin başından beri burada olduğumu bilmesine mi şaşırayım yoksa duyduklarıma mı karar veremiyordum.
Çayları tazeleyip geri döndüğümde günlük sohbete başlamışlardı. Ateş'in önüne börek kurabiye de koyduğumda bir böreğe bir bana bakıp gözlerini kıstı.
Bu çocuğun börek takıntısı neydi?
Geçen sefer de böreği duyunca surat ifadesi aynı böyle olmuştu ve görüşeceğimizi söylemişti.
Çaylarımızı içerken Ateş sadece kurabiyeden yiyordu. Elimi böreğe uzatıp alacağım sıra da bana öyle bir bakış attı ki öksürük tuttu. O nasıl bakıştı öyle?
Korkak ve üzgün bakışlarla elimi geri çektim. Elim vedalaşmıştı ama gözlerim vedalaşamıyordu börekle. Ne yapayım çok seviyordum!
Sohbetin sonlarına doğru Ateş izin isteyip ayaklanmıştı. Annem çok memnun kaldığından ailesiyle de tanışmak istediğini söylemişti. Ben çok hızlı olduğunu söyleyecekken Ateş ailesinin de çok sevineceğini dile getirip gitmişti.
Az önce yaşananlar gerçek miydi?
Ateş resmen annemle tanışmıştı, ve ailesine söyleyeceğini söylemişti.
Bu sefer yanlış anlamadığıma o kadar emindim ki!!!
RESMEN GELİN OLDUM GİDİYORDUM!!
HEM DE BEYAZ NURİ'MİN GELİNİ!!
ALLAHIM RÜYAYSA UYANDIRMA BENİ!!!
BÖLÜM SONUUU
Bölümü nasıl buldunuz?
Oy atmayı ve yorum yapmayı es geçmeyin lütfen🙏
Hoşçakalın🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1