5.5

3.1K 154 46
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım, umarım beğenirsiniz.😍

Satır aralarına yorum bırakmayı ve bölümü yıldızlamayı atlamayın lütfen.🖤

Keyifli okumalar.🌸🌸




"En başından anlatın, dinliyorum."

Ahu'dan

Ateş ile birbirimize baktığımızda endişeli görünüyordu. Gözlerimi kapatıp açtım ve güven verecek küçük bir gülümseme gönderdim. 'Merak etme bende' bakışıydı, umarım anlardı.

Uykudan yeni uyanmama rağmen sanırım ilk defa bu kadar çabuk ayılmıştım. En son arabadaydık ve şuan annemle Ateş tanışıyordu.

Acaba rüyada mıydım?

Rüyada sanıp aklıma gelen her şeyi söylersem Ateş'i gerçekten anca rüyamda görürdüm bir daha. Bu riski göze alamazdım.

"Anlatacak bir şey yok anneciğim, damadın Ateş."

Ateş'in gözleri şaşkınlıktan önüne fırlayacaktı şimdi. Bu haline gülmemek için bakışlarımı anneme çevirdiğimde belli etmeden gülümsemişti.

Annemin Ateş'e bayılacağını biliyordum , tek sorun ona yalan söyleyip bu saatte dışarıda olmamdı. Bir de Faruk sevdası...

"Benim neden haberim yok bundan?"

"Şimdi oldu ya anneciğim."

"Peki Selin bana birlikte evde olduğunuzu söyledi. Ama bu çocuğun Selin'e benzer bir hali yoktu, sizi bulduğum yer de ev sayılmazdı."

Bir Selin'e bir Ateş'e baktığımda benzemiyorlardı gerçekten aslında biraz zorlasak... Yok yok Selin Ateş kadar yakışıklı olamazdı.

"Şey olmuş anneciğim şey..."

"Ne olmuş?"

"Şeyy.. ne olmuş Ateş söylesene?"

Ateş bana kedi görmüş uzaylı gibi bakıyordu.

"Ben sana yalan söyleyip bu adamla buluşmuş gibi oldum galiba."

"Ahu beni delirteceksin!"

"Anne her şeyi anlat dedin, anlatıyorum işte! Sen de delirecek yer arıyorsun!"

"Öyle mi Ahu hanım? Babana ne diyeceksin acaba ona da böyle konuşabilecek misin bakalım?"

Zaferle gülümsedim. Babam annemden daha kolaydı, ben yöntemi biliyordum.

"Sana dediğimi diyeceğim."

Bu söylediğime en büyük tepki Ateş'ten gelmişti.

"Ne? Nasıl yani?"

"Baba senin bir damadın var diyeceğim, ne var bunda?"

Selin "Ahu delirdin herhalde, hala uyku sersemi bu Selma teyze bakma sen buna!"

Annem Selin'e dönüp "Seninle sonra görüşeceğiz." Diyince Selin yerine sinmişti.

"Merak etmeyin, yemek yerken söyleyeceğim."

Selin'le annem anlarken Ateş yine konuya Fransız kalmıştı.

"Neden yemek yerken?"

"Şöyle ki babama yemek yerken 'ben katil oldum' desen dahi kafa sallar ve 'şuradan böreği uzat, sonra polise gideriz!' der, o yüzden.

Ateş bana iyice yaklaşıp kulağıma doğru fısıldadı.

"Babana benziyorsun yani? Börek mevsuzunu görüşeceğiz."

Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin