Selin'in evinde Bihter'in düğününe hazırlanıyordum. Selin'in annesi ve babası, ablasına iki günlüğüne kalmaya gitmişlerdi bizden bundan istifade rahat rahat beni hazırlıyorduk.
Selin'in seçtiği elbise çok güzeldi. Saçım ve makyajımı da elbisemle uyumlu abartılı olmayacak şekilde yapmıştı.
Her şeyimi Selin'e yaptırmıştım çünkü bizim mahallenin kuaförüne gitseydim şuan Feriha'nın topuzu gibi topuz ve üstünde simlerle disko topu gibi duruyor olurdum. Böylece beni düğün yerine almazlardı!
Bunu istemezdik sonuçta!
Her şeyim hazır olduğunda Selin beni etrafımda döndürüp uzun bir ıslık çaldı.
"Erkek olsaydım ilk sana kay...."
"Selinnnn! Ne diyorsun kızım ya?!"
"Kızma aşkım haksız mıyım? Baksana şu güzelliğe şu bacaklara şu kalç..."
"Selin biraz daha devam edersen hakkında değişik şeyler düşünmeye başlayacağım."
"Tamam tamam sustum."
Aynanın karşısına geçip kendimi süzdüğümde ben de çok beğenmiştim. Kaynanaların beğeneceği bir gelin adayıydım. Su gibiydim maşallah! Biraz dilim vardı ama onu bugünlük göstermeme gerek yoktu.Korkutup kaçırmayalım kaynanayı değil mi?
Ateş'e hazır olduğuma dair mesaj attım ve onu sokağın başında beklemek için Selin'in evinden çıktım.
Kimseye görünmemek için ara sokaklardan geçip biraz yolu uzattım. Nasıl olsa daha yeni mesaj atmıştım.
Geç kalmazdım.Kıvanç İzmirli olduğu için düğün burada yapılacaktı. Benim mahalleme yaklaşık bir buçuk saat uzaklıktaydı.
Ateş ile bir buçuk saat yolda geçirmek onun için biraz zorlu olsa da benim için bir nimetti. Bir buçuk saat onu doya doya izler ve istediğim her şeyi sorardım.
İnşallah beni yolun kenarında bırakmazdı!
Bıramazdı değil mi? Yok canım bırakmazdı!
Ateş'in beni alacağı yere geldiğimde çok geçmeden onun arabası da görünmüştü.
Kapıyı açıp indindiğinde bir an nefes alamadığımı hissettim. Siyah takımın içinde nefes kesici duruyordu. Gömleği de dahil olmak üzere siyahlara bürünmüştü ve ben siyahın asilliğini ilk defa bu kadar net görüyordum.
Muhteşemdi!
Dikkatimi dağıtan şey Ateş'in burnumun dibine kadar giren bedeniydi. Kokusunu aldığımda gözlerimi kapatmamak için direndim.
"Kusursuz görünüyorsun!"
Ilık nefesi yüzüme vururken dayanamayıp bir anlığa gözlerimi kapatıp açtım. Başımı döndürüyordu!
Sesimi zar zor bulduğumda bende kısık sesimle fısıldadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1