"Soyunuyorum."
"Ne?"
Ateş hızla elini çekip kafasını başka tarafa çevirdi.
"A-ahu n-ne demek soyunuyorum?"
Kahkahamı daha fazla içimde tutamayarak arabanın içinde yankılanmasına izin verdim.
Yemin ederim saftı bu çocuk.
Ya da ben çok rahattım bilemiyorum.
Ateş'in gözleri kahkahama kayarken ben tekrar elbiseme yönelince bu sefer eliyle gözünü kapattı. Bu hali gözüme çok sevimli geliyordu.
Ben elbiseyi çıkarıp arka koltuğa koyduğumda Ateş'in eli hala gözündeydi.
"Açabilirsin artık Ateş giyiniğim."
Ateş önce parmaklarını araladı sonra yavaşça ellerini aşağı indirdi.
Gözleri vücudumda dolaşırken ağzı hafif aralıktı ve sesli yutkunmuştu.
"Ağzını kapat." İmayla söylediğim şeye karşın gözlerini gözlerime çıkardı ve kafasını sallayarak hafifçe boğazını temizledi.
"Çok şey olmuşsun.. şey."
Gözlerini kaçırarak sorduğu soruyla sonunda arabayı çalıştırmayı aklına getirebilmişti. Nereye gittiğimizi sormak yerine üstüne gitmeye karar verip muzip bir ses tonu takındım.
"Ne olmuşum?"
O arabayı kullanıyordu ama ben dikkatle gözümü ayırmadan ona bakıyordum.
"Şeyy.."
"Güzel?"
Yan gözle bana bakıp tekrar önüne döndü.
"Yani, evet..."
"Kışkırtıcı?"
Kısık ses tonumla tekrar boğazını temizledi. Ben konuştukça yüzü şekilden şekile giriyordu.
"Ateşliii?"
"Ahuuu araba kullanıyorum!" Yerinde rahatsızca kıpırdandığında ben de gülümseyip eziyetime ara verdim.
Ateş bir iki dakika sustuktan sonra yüzünün şekli her zamanki haline dönmüştü.
Bana göz ucuyla bakıp tekrar yola odaklandı.
"Nereye gideceğimizi sormadın."
"Nereye gideceğimizin bir önemi yok."
Kaşlarını çatarak bir iki saniye yüzünü bana döndü.
"Sen yanımdasın."
Kaşları düz haline geri döndüğünde dudağının kenarı kıvrılmıştı.
"Merak etmiyor musun?"
"Şuan olmak istediğim yerdeyim,
Götür beni gittiğin yere yiğidim!"Kafiyeli söylediğim şeye ikimizinde dudakları kıvrılırken radyoda çalan şarkının nakaratına gelmiştik. Arabada sessizlik olunca ben de şarkıya kulak vermiştim.
Sensiz ben nefes alamam
Buralarda hiç duramam
Tek başına yalnız kalamam
Senin kokunu özlerim
Hep yollarını gözlerim
Götür beni gittiğin yere...Ateş ile aynı anda birbirimize bakıp kahkahayı bastık.
"Sanırım dinlediğimiz şarkıdan kaynaklı içimdeki arabesk kendini açığa çıkarmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1