0.7

4.1K 203 10
                                    


0534***: Günaydın Beyaz Nuri'm:)
(08:30)

Beyaz Nuri'm: Günaydın.
(13:45)

0534***: Cevap vermeyeceğini düşünmüştüm.

Beyaz Nuri'm: Ahu Hanım bir şey sormak istiyorum.

Hanım mı? Biz bunu halletmemişmiydik?

0534***: Resmi olma konusunda anlaştığımızı düşünmüştüm, tabi sor lütfen.

Beyaz Nuri'm: Numaramı nereden buldunuz?

0534***: Ah! Çok zor olmadı meslek sırrı diyebiliriz.

Beyaz Nuri'm: Peki.
Beyaz Nuri'm: Neden bulmak istediniz peki?

0534***: Tanışmak için.

Beyaz Nuri'm: Yanlış anlamayın ama çekingen biri olduğunuzu düşünmüyorum. Neden benim fikrimi almak yerine direkt numaramı bulma istediniz?

Kızmış mıydı? Gerçekten mi? Hem sorsam bana direkt vermezdi ki. Verir miydi acaba?

0534***: İstesem verir miydin?

Beyaz Nuri'm: Hastalarımla özel hayatımda görüşmüyorum. Bu sebeple vermezdim ve sizin de bunu anlayışla karşılayacağınızı düşünüyorum.

Sana bunu düşündüren ne yiğidim? Yoo hiçte anlayışla karşılayamam. Hastanedeyken böyle davranmıyordu bu adam niye şimdi böyle oldu ki?

Beyaz Nuri'm: Anlaştığımızı düşünüyorum o halde iyi günler.

0534***: Bir dakika. Doktor olduğuna göre sana kendimi kötü hissettiğimde yazabilir miyim?

0534***: Sadece sağlık amaçlı.

Yalandan kim ölmüş canım!

Beyaz Nuri'm: Bunun için hastaneye veya bir sağlık ocağına da gidebilirsiniz.

Amma da nazlı çıktım he! Ben senin hastanım yiğidim neden anlamıyorsun?

0534***: Ama belki küçük ve önemsiz şeylerdir hani hastaneyi bunlar için rahatsız etmek olmaz. Tamamen diğer önemli hastaları düşündüğümden yani. İnternetten yanlış bilgi okuyacağıma işin ehline sormak daha sağlıklı olmaz mı ?

Beyaz Nuri'm: İnternete güvenmeyin!

Yumuşak karnını buldum yiğidim, daha da kaçamazsın.

0534***: O zaman sana güveniyorum.

Beyaz Nuri'm: Peki Ahu Hanım peki!

Zafer çığlıkları atılmasın mı o zaman? Atılsın!

Nereden bilebilirsin ki mahallenin dedikoducu Huriye teyzenin bacak ağrılarını sana soracağımı?

Şimdilik bilmesen de olur, yakında öğreneceksin nasılsa. Sana bütün mahallenin ağrılarını anlatacağım yiğidim, sen hiç merak etme!

Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin