Özel Bölüm 💒

2.2K 151 7
                                    

Belinde havlu, ıslak vücudu ve tüm ihtişamıyla odaya giren süper ultra yakışıklı ve seksi KOCAMI baştan aşağı gözlerimle aynı bir sapık edasıyla süzdüm. Fazla uzun bakmış olacağım ki Ateşin saçını kurulayan eli durmuş gözleri onu yiyen gözlerimle buluşmuştu.

"Önüne dönersen giyineceğim."
Elimle yüzümü kapatıp parmaklarımı araladım, şuan onu görebiliyordum.

"He sen giyin ya ben bakmıyorum."

Ufak bir kahkaha attığında elimi yüzümden çekip aklıma gelenle hızlı hızlı konuştum. "Hatta giyinmesen de olur ya."

Ateş elini havluya attığında dudağımı ısırıp gözlerimle her bir ayrıntısını kafamı sallayarak süzdüm.

"Şuan o havlu en güzel diziye en heyecanlı yerinde giren reklam gibi, çıkar da rahatlayalım be zalimin oğlu." Ateş havludan elini çekerken üstüme doğru yürüdüğünde heyecanla yerimde dikleştim.

"Ayy geliyor gelmekte olan." Ciddi durmaya çabalayan suratı söylediğime karşılık dağılmış ve bir kahkaha daha atmıştı.

Saçımın tutamını omzumdan geriye atarken gözlerimi kapatmamak için direndim, bana yakın olması dahi beni etkilerken dokunmasına kayıtsız kalmam işten bile değildi.

"Senin şuan utanıp arkanı dönmen gerekmiyor mu yavrum?"

Gözlerimi su damlayan kaslarından zorla çekip, "Yoo." dediğimde Ateş dudaklarını birbirine bastırıp gülümsedi.

Onun bir şey yapmayacağını anladığımda elimi belindeki havluya attım, "Bakalım burada ne varmış."

Gözleri sonuna denk açılırken kalp atışını duyabiliyordum. Evleneli kaç ay olmasına rağmen sapıklıklarıma hâlâ alışamamıştı. Ne zaman beni utandırmaya çalışsa utanan o oluyordu.

"N-ne yapıyorsun?" Titreyen sesiyle gülmemek için dudaklarımı yalayıp birbirine bastırdım. Sesimi alçak tutup parmak uçlarımda yükselerek dudaklarına fısıldadım, "Canım kocamla oyun oynamak istiyor."

Son dediğimden sonra gözleri istemsizce kapanmış ve dudaklarımı esir almıştı. Elimi göğsüne çıkardığımda yerinden çıkacak kadar hızlı atmasıyla sert öpüşünden gülümseyemesem de içim gülümsemişti. Belimden tutup beni kucağına aldığında bacaklarımı beline sardım. Alnını alnıma yaslarken, "Beni delirtiyorsun." demişti kapalı olan gözleriyle.

"Bana ne kadar delirdiğini göster." Arzulu sesime karşılık çarpık bir şekilde gülümsedi ve sırtımı duvara yaslayarak bileklerimden tuttuğu ellerimi başımın üzerinden duvara sabitledi. Bir eli kalçamı sıktığında sertliğine karşılık dudaklarımdan dökülen iniltiyi dudaklarına bırakmış ve boğuk sesin odada yankılanmasına izin vermiştim. Ateşin kalçamdan tişörtüme çıkan eli kapının çalmasıyla durmuştu. Geri çekilip yüzüme baktığında, "Boşver boşver çalar çalar gider." Demiştim. Ateş dediğimi yapıp tekrar dudaklarıma kapandığında kapının gürültüyle çalan sesiyle bu sefer bileklerimi tutan eli de geri çekilmiş ve beni yere indirmişti.

"Üzerimi değiştirip geliyorum." Dediğinde kapının kulpundaki elim dururken arkamı döndüm. "Yallahlayıp geliyorum yiğidim! Soyun ve beni bekle!" Göz kırpıp öpücük atarak çıktım odadan. Bir dakika sonra kendine gelip o da üstünü giyinirdi.

"İNŞALLAH ÖLÜM KALIM MESELESİDİR, YOKSA ELİMDEN ÇEKEC..."

Kapıyı açtığımda Selin'le mavi gözlü sarışın Ateş'in yakışıklı doktor arkadaşını kapıda görmemle dudaklarımı büzdüm.

"Hayır ya!" Selin boynuma atlayıp sarılırken benim aklımdan geçen onu boğduktan sonra yanındaki adama atıp odaya geri dönmekti. Ateş iki haftadır çok yoğun çalışıyordu eve geç geliyor ve çok yorgun olduğu için hemen uyuyordu. İki haftadır doğru düzgün ellemeyi geçtim öpüşememiştik bile. Bugün izinliydi ve gelen canım arkadaşımla bağıra bağıra ağlamak istiyordum. Hayallerim vardı, planlarım vardı sabahı akşam edecek evin her köşesinde Ateş'le güzel saatler geçirecektim.

Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin