Çok çok güzel bir bölümle geldim. Bu bölümü goklerinprensesi65 ne ithaf ediyorum.❤️
Keyifli okumalar oylarınızı ve maşallahlarınızı bekliyorum.😍
Okuldan çıkmış, son kalan enerjim ile hastaneye gidiyordum. Geçen gün Selin ve Ceren yüzünden Ateş ile durumu konuşamamıştım.
Otobüsle hastane duraklarının orada indiğimde benimle birlikte biri daha inmişti. Benim yaşlarımda oldukça güzel bir kızdı. Daha önce hastanede de bir kaç kez görmüştüm.
Bana gülümsediğinde ben de ona gülümseyip yanına ilerledim. Saate baktığımda Ateş'in işinin bitmesine yarım saatten fazla vardı.
"Merhaba." Selamıma karşılık tebessümünü genişletip "Merhaba." dedi.
"Ben Ahu." Uzattığım elimi sıkıp, "Tanıyorum sizi, ben de Esra." dediğinde kaşlarım çatılmıştı. Beni nereden tanıyordu ki? Daha önce tanıştığımızı da hatırlamıyordum.
"Nereden tanıyorsunuz?"
"Sizi hastanede herkes tanıyor, Ateş beyle olan ilişkinizi de öyle."
Hastanede çalışanların beni tanıdığını biliyordum, arada gidip geldiğim için ilişkimizi de herkes öğrenmişti.
"Siz de mi hastanede çalışıyorsunuz?"
"Hayır ben erkek arkadaşımı görmeye gelmiştim, hemşire de."
"Şöyle oturalım mı vaktiniz var mı?"
"Tabi."
"Sen desem sorun olur mu?"
"Ah olur mu öyle şey lütfen."
Beraber hastanenin bahçesinde boş banklardan birine oturduk.
Aradan on dakika geçtiğinde konu konuyu açmış ve sohbetimiz ilerlemişti. Gerçekten çok tatlı bir kızdı. Benimle aynı yaştaydı ve o da öğretmendi. Ama onun mesleği daha kutsaldı.
Özel eğitim öğretmeniydi ve işini büyük bir aşkla anlatıyordu. Saygı duyulası bir mesleğe sahipti.
"Peki hemşire bey ile nasıl tanıştınız, sen muhtemelen bizimkini biliyorsundur."
Gülümsedi.
"Ah evet! Aslında hastanede bunu duyduğumda çok şaşırmıştım biliyor musun? Nuri'yle ilişkimiz yeni başlamıştı ve onu ilk defa hastaneye ziyarete gelmiştim."
"Nuri mi?"
"Sen de şaşırdın değil mi? Benim hemşire beyimin adı Nuri."
"Tesadüfün böylesi! Peki sizin hikayeniz nasıl başladı?"
"Doğum günümden iki gün sonra arkadaşım Hande'yle doğum günümü beraber kutlamak için sözleşmiştik. Ben zor bir dönemden geçiyordum ve son bir senedir eski neşeli halimi kaybetmiştim. Metro bekliyorduk, ben de Hande'ye döndüm ve dedim ki "İlk inenle şansımı deneyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1