🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Arkadaşlar 20 bin olmuşuzzz🥰
Genel kurguda 1. Sıradayız🥳
Hepinize çok çok öpücükler ve kocaman sarılmalar 💋Bu bölüme hepinizden bol bol yorum ve oy rica ediyorum. 🙏
Umarım sevincimi benimle birlikte paylaşırsınız.🌸
Saatlerdir odamda oturmuş ne yapacağımı kara kara düşünüyordum. Babama bir şey olacak korkusuyla o an Ateş'i nasıl açıklayacağımı düşünememiş onunla birlikte eve gelmiştim.
Hangi birini açıklayabilirdim ki?
Evden gizli çıktığımı mı?
O saatte Ateş'le buluştuğumu mu?Ateş'i aceleyle evden gönderdiğimizde bir saate yakın babam hesap sormuştu ama bir cevap alamamıştı. Tekrar tansiyonu çıkacak diye endişelenmiştik ama bir şey olmamıştı.
Sonuç ev cezası!
Hiçbir şey açıklamadığım için evden çıkma yasağı koymuştu babam, annemde destek çıkmıştı. O saatte ondan gizli dışarı çıkmamı asla kabul etmemişti tabi! Sadece babam tepki gösterdiği için ekstra bir şey dememiş sadece babama arka çıkmıştı.
Üç gündür evdeydim ve üç gündür evde sessizlik hakimdi. Ağzımı açamıyordum.
Annem içeri girdiğinde üç gündür yüzünde olan sinirli ifadesi hala hükmünü sürüyordu.
"Baban çağırıyor diyecekleri varmış."
"İşe gitmedi mi babam?"
"Bugün gitmedi, seni bekliyor."
"Tamam."
Bundan kaçamayacağımı bildiğim için ayaklarımı sürüye sürüye salona geçtim. Ne diyeceğimi gerçekten bilmiyordum.
"Efendim baba."
"Geç otur şöyle."
Yüzüme bakmadan karşısındaki koltuğu işaret ettiğinde boynumu büküp oturdum.
"Ahu." Başımı kaldırmadan ellerimle oynamaya devam ettim.
"O adamla görüşüyor musun?"
Başımı kaldırmadan onayladım.
"Bana neden söylemedin?"
"Söyleyecektim baba..."
"NE ZAMAN?"
Babam birden bağırdığında yerimden sıçradım. Ağlamak istemiyordum ama içimden ağlamaktan başka bir şey gelmiyordu.
"GECENİN BİR VAKTİ NE İŞİN VARDI ELİN ADAMIYLA BİR BAŞINA?"
Babamın ima dolu sesini duyduğumda başımı kaldırıp yüzüne baktım ama öfkeden kıpkırmızı olmuştu. Sinirden böyle konuştuğunu biliyordum ama yine de...
"B-baba n-ne diyorsun?"
Sesimin titremesine engel olamazken babam ayağa fırlayıp volta atmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1