4.6

3.3K 148 23
                                    

Medya: Ahu

Benim için en uygun profil buydu. Siz kimi düşünüyorsanız onu hayal etmeye devam edebilirsiniz:)

"Şimdi de mesaj atıyor işte."

Selin'e dün olan biten her şeyi anlatmıştım. Ateş'in öyle davranmasını çok tuhaf bulmuştu ve beni tabiki de haklı görüyordu.

"Ahu, Faruk'la bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum acaba Ceren'le ilgili olabilir mi?"

"Selin sus sus! Bunu düşünmek dahi istemiyorum. Ceren Faruk'un nişanlısı, Ateş'le ne gibi bir bağlantısı olabilir ki?"

"Bilmiyorum ki belki eski s..."

"Hayır Selin!"

"Tamam kuzum ama üzme kendini böyle, elbet açıklar."

Oflayıp yatakta bir tur yuvarlandım. Canım sadece akşama kadar yuvarlanmak istiyordu.

"Ben de açıklamasından korkuyorum ya zaten! Ya hiç hoşuma gitmeyen şeyler söylerse, o zaman napacağım?"

"Bilmiyorum... Sinirle karar verme sakın tamam mı? Onu dinle ilk önce bakalım neler anlatacak."

"Sinirli değilim ki ben, sinirli olsam çoktan geçmişti."

Telefonum bir kez daha titrerken dayanamayıp elime aldım. Mesajların hepsi Ateş'tendi.

"Kimmiş?"

"Ateş."

Beyaz Nuri'm: Beni dinlemeyecek misin?

Beyaz Nuri'm: Seni kırdığımın farkındayım lütfen açıklamama izin ver.

Beyaz Nuri'm: Amacım seni kırmak değildi.

Beyaz Nuri'm: Bir konuşsak olmaz mı?

Beyaz Nuri'm: Beni şuan reddettiğinin farkında mısın?

Beyaz Nuri'm: Beni beni Beyaz Nuri'ni!

Beyaz Nuri'm: Ahu'm özledim seni!

Beyaz Nuri'm: Lütfen konuşalım.
Görüldü*

"Ne diyor?"

Telefonu kapatıp mesajlara cevap vermedim.

"Konuşalım diyor."

"Konuş işte Ahu! Böyle için içini yiyeceğine konuş ve öğren."

"Korkuyorum Selin, duyacaklarım hoşuma gitmeyecek hissediyorum."

"Ne zamana kadar konuşmamayı düşünüyorsun?"

"Bilmiyorum."

Beyaz Nuri'm: Ne zaman dinleyeceksin beni?

Beyaz Nuri'm: Açıklamama izin vermediğin gibi bana cevapta vermiyorsun.

Beyaz Nuri'm: Arıyorum aç lütfen!
Görüldü*

Telefon bir kez daha uzun uzun çalarken açmaya elim gitmemişti. İnadımdan veya sürünmesi için değildi açmayışım sadece korkuyordum işte.

Beyaz Nuri'm: Seni merak ediyorum.

Beyaz Nuri'm: Ne zaman cevap vereceksin bana?

Beyaz Nuri'm: Özür dilerim...
Görüldü*

"Film izleyelim mi?"

"Olur."

Selin bilgisayarımı alıp yatağa geri gelmişti. İstediği bir filmi seçerken sesimi çıkarmamıştım. Nasıl olsa gram bir şey anlamayacaktım. Aklım Ateş'teydi ve üzerimdeki ölü toprağı bir türlü atamıyordum. Dünden beri üzgün ve halsizdim. Beni bu hale getiren o olduğu gibi yine bu halimden onun çıkaracağını biliyordum. Ama henüz anlatacaklarını duymaya cesaretim yoktu.

Film başladığında telefonu sessize aldım. Benim aksime Selin'in rahatsız olmasını istemiyordum. Film izlerken ses olmasından nefret ederdi.

Yaklaşık iki buçuk saattir filmi izliyorduk ve Selin ekrandan bir saniye bile gözünü ayırmamıştı. Bense filmin konusunu bile anlamamıştım.

Film sonunda biterken saatin yediye geldiğini gördüm. Annem neredeydi babam eve gelmiş miydi hiçbir fikrim yoktu. Hiç ses duymamıştım. Selin bilgisayarı toplayıp kenara koydu.

"Ahu sizinkiler nerede?"

"Bilmiyorum vallahi bir baksana sen."

"Ben niye bakıyorum ya ?"

"Selin hadi yaa yabancı mısın?"

"İyi be!"

Selin kalkıp annemlere bakmaya gittiğinde ben de telefonumu elime aldım. Ateş'ten 23 çağrı ve bir çok mesaj vardı.

Beyaz Nuri'm: Cevap verir misin?

Beyaz Nuri'm: Peki Ahu oraya geliyorum.

Beyaz Nuri'm: Lütfen seni aldığım yere gelir misin?

Beyaz Nuri'm: Geldim ben.

Beyaz Nuri'm: Bekliyorum.

Beyaz Nuri'm: Mesajlarıma neden bakmıyorsun?

Beyaz Nuri'm: Ahu?

Beyaz Nuri'm: Yarım saat oldu güzelim bakar mısın şu telefonuna?

Beyaz Nuri'm: Evini de bilmiyorum ki!

Beyaz Nuri'm: AHUU!

Beyaz Nuri'm: Sence de konuşmamız gerekmiyor mu?

Beyaz Nuri'm: Konuşmadan nasıl çözeceğiz sorunumuzu?

Beyaz Nuri'm: Gelmeyecek misin gerçekten?

Beyaz Nuri'm: 2 saat oldu ve sen hala mesajlarımı görmedin.

Beyaz Nuri'm: Peki madem konuşmak istemiyorsun gidiyorum.

Beyaz Nuri'm: Neden sana ulaşamıyorum ki?
(18:50)

Hastam:

Hastam:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Bölüm sonuuu.

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?

Ne dersiniz Ahu konuşmalı mı Ateş'le?

Ahu ne yapmalı?

Ateş ne yapmalı?

Bugün bir bölüm daha gelsin mi???😻😻

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.😘💋

Ne zaman bölüm atacağımı duyuru kısmında paylaşıyorum beni takip edin lütfen!💋❤️🌸 esmaknbk

Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin