Jungkook:
Dlaczego tak szybko uciekłeś z klasy?Taehyung:
A myślisz, że dlaczego? Zestresowałem się w cholerę i uważam, że nie powinniśmy ze sobą teraz pisaćJungkook:
A to dlaczego niby?Taehyung:
Jesteś moim nauczycielem, nie powinniśmy wchodzić w bliższe relacjeJungkook:
Nie gadaj głupotTaehyung:
Nie gadam a jak się ktoś dowie i stracisz tę robotę?Taehyung:
Co wtedy?Jungkook:
Nie stracę bo nikt się o tym nie dowie TaeTaehyung:
Przestań, oczywiście, że ktoś prędzej czy później się o wszystkim dowie i dopiero wtedy będziemy mieli przejebaneTaehyung:
W szczególności ty, nie wiem dlaczego w ogóle chcesz ryzykować stracenia posadyJungkook:
Bo jest dla kog, poza tym kto niby miałby się dowiedzieć?Taehyung:
Wystarczy, że uczniowie zaczną coś podejrzewaćTaehyung:
Nawet ktoś przez przypadek może zobaczyć z kim pisze i wszystko się wyda- Z kim tak romansujesz?- zapytał Jimin siedzący obok mnie, nawet on mógłby się wygadać i wtedy naprawdę mielibyśmy mega nieprzyjemne konsekwencje a tego właśnie chce uniknąć. Nie chce by przeze mnie Jungkook stracił robotę o którą tak się starał.
- Z Jeonem? Kurwa dalej nie mogę uwierzyć, że to właśnie on nas będzie uczył.- zaśmiał się głośno chłopak opierając się o ścianę. Wywróciłem tylko oczami na jego stwierdzenie, dla kogo fajnie to super. Ja umrę na tych lekcjach z nim. Dosłownie.Jungkook:
Dlatego musimy być ostrożniTaehyung:
Nie Jungkook, nie możemy wchodzić dalej w te relację, to się nie udaJungkook:
Serio? Przy tablicy nie byłeś skłonny poruszać tego tematuJungkook:
Przyjdź do sali chemicznej i powiedz mi prosto w twarz, że chcesz odpuścićJungkook:
Jak tego nie zrobisz to uznam, że mogę dalej spokojnie działaćTaehyung:
....Jungkook:
Więc czekam, masz całe 15 minut przerwy, zapraszam- Kurwa mać.- warknąłem sam do siebie mając ochotę walnąć tym pieprzonym telefonem o ścianę, zaczesałem włosy do tyłu głośno wzdychając. Dlaczego do jasnej cholery on musi tak wszystko komplikować. Podoba mi się i to nawet bardzo ale przecież nie mogę wdać się w romans z własnym nauczycielem. Dlaczego akurat musiał wybrać sobie akurat to liceum?
- Co jest?- zapytał szybko Jimin widząc moją złość i frustrację, spojrzałem na niego tylko nie będąc pewnym jak mam mu o tym powiedzieć. Najlepiej gdyby o naszej relacji nie wiedział nikt ale chłopak jest moim najlepszym przyjacielem i uważam, że powinien o tym wszystkim wiedzieć. Nawet jakby w przyszłości miałby się komuś wygadać.
- Napisałem do niego, że nie powinniśmy rozmawiać w ten sposób skoro jest teraz moim nauczycielem ale się wkurzył i powiedział, że jak bardzo tego chce mam przyjść i powiedzieć mu to prosto w twarz.- powiedziałem na jednych wdechu spoglądając uważnie na chłopaka, ten chwilę się zastanowił i szybko zmarszczył brwi.
- To niby dlaczego nie pójdziesz i mu tego nie powiesz?- zapytał jakby to była najprostsza rzecz, normalnie jak zjedzenie bułki na drugie śniadanie. A to było dużo trudniejsze niż mu się wydawało. Miałem ochotę się rozpłakać, już nie wiedziałem jak mam postąpić. Zdrowy rozsądek mi podpowiadał by to szybko zakończyć jednak serce mówiło by pieprzyć cały świat i rozpocząć grę Jeona.
- To nie jest takie proste jak ci się wydaje, gdyby nie ludzie w klasie to teraz bym pewnie chodził z bólem tyłka.- sapnąłem cicho chowając telefon do kieszonki, Jimin zaśmiał się głośno i pokręcił rozbawiony głową. Aż dziwne, że się nam nie przyglądał tylko grzecznie robił zadanie.
- To go unikaj, nie odpowiadaj na wiadomości i może mu przejdzie ale chyba będzie ci ciężko.- zaśmiał się smutno, no i miał rację. Będzie mi cholernie ciężko ale to chyba będzie jedno słuszne rozwiązanie byśmy oboje nie narobili sobie kłopotów.
- To będzie trudne, zajebiście trudne. Nawet nie wiesz jak mi się podoba ale jakby kurwa się ktoś dowiedział miałby przejebane. Przez głupi romans z uczniem. Sam miałbym niezłą gadkę od rodziców. Na co nam to?- zapytałem cicho mając ochotę wstać i pójść do tej głupiej sali chemicznej i powiedzieć mu o wszystkim ale się bałem. No i było wiadomo, że jak tam pójdę to on szybko wybije mi ten pomysł z głowy.
- Albo po prostu posłuchaj się go i zobaczysz co z tego będzie.- powiedział próbując mi jakoś doradzić, mogłem nie zaczynać tego tematu. Teraz w głowie mam jeszcze większy mętlik niż przedtem.
- Nie wiem, a jak się wyda?- zapytałem cicho zaciskając usta w wąską linię.
- A jak się nie wyda? Nie myśl tak pesymistycznie, jest dopiero pół dnia tutaj a już cała szkoła na niego leci. Może przebierać w najlepszych sztukach a wybrał ciebie. Naprawdę chcesz go zranić? Wtedy może pójść do jakieś lafiryndy z klasy.- zaczął mówić swoje mądrości a ja na samą myśl o tym, że mógłby wpaść w romans z jakąś głupią laską zrobiłem się zazdrosny. Nawet bardzo, przygryzłem mocniej wargę jakoś bardziej zmotywowany do działania.- Przestań już, czyli co? Warto spróbować? Będę miał cholerne wyrzuty sumienia jak wpadniemy i wyrzucą go ze szkoły.- odparłem cicho spoglądając na telefon.
- Ty będziesz miał wyrzuty sumienia? Przecież on też ma mózg i wie jakie będą tego konsekwencje a mimo to chce ci się dobrać do majtek.- prychnął głośnym śmiechem klepiąc mnie lekko po plecach. W sumie racja, najwyżej sam pożałuję, że się na to zgodził. To nie będzie moja wina jak ktoś się dowie, co nie oznacza, że będziemy musieli bardzo uważać.- Może mu postawię kilka warunków, nie wiem na przykład, że nie spotykamy się w szkole?- zapytałem przyglądając się Jiminowi, ten niezbyt zadowolony tym pomysłem szybko pokręcił głową przecząco.
- Niee, bo wtedy byś się musiał z nim spotykać w domu u siebie albo u niego. Już lepiej jak będziesz do niego wbijał jak będzie miał jakieś okienka.- odpowiedział szybko rozglądając się po korytarzu. Nikt nie zwracał na nas uwagi więc na spokojnie mogliśmy o tym rozmawiać, odpuściłem sobie podróż do jego sali. Przez co zgodziłem się na tą durną relację, mam nadzieję, że nie będę tego żałował. Samo spotykanie się z Jeonem będzie super ale trzymam kciuki by nikt nas nie nakrył. Wtedy będzie najgorzej.
CZYTASZ
The Sexiest Professor. / Taekook
FanfictionThe Sexiest Professor. / Taekook Taehyung z nudów zakłada sobie konto na portalu randkowym na którym poznaje starszego od siebie Jeongguka. Oboje dobrze się dogadują na portalu aż do pewnego momentu gdy spóźniony nastolatek wbiega do klasy a przy ta...