Part 1

17.5K 955 69
                                    

„Mandy? Počkej, musím si něco přečíst.“ Vyndám z kapsy můj telefon a najíždím na nově oznamující zprávu na Wattpadu.

Dreamer1:  Ahoj, myslím, že jsem asi tvůj fanoušek, no, právě čtu tvojí story a strašně se mi líbí. Tvůj styl psaní je skvělý a já ho miluju! Co bude dál? Vážně bude Anna muset odletět do Ameriky? To bude škoda, těším se na nové díly. A pokud odpovíš, budu velmi rád.

Já: Ahoj, no fanoušků je málo, teda spíš těch klučičích a tak si jich vážím víc. Děkuju moc! Ještě to přesně nemám napsané, protože poslední dobou nic nestíhám, pořád jen samá škola. Achjo. Až bude nový díl, uvidíš to v upozorněních, určitě to nepřehlédneš.

Dreamer1: Ty jsi odepsala! Děkuju! Chceš mi tvrdit, že když máš skoro dva miliony přečtení a několik set tisíc votes, že nemáš fanoušky, ale holka, trochu sebevědomí!

Já: Sebevědomí mi chybí….

„Fanoušek.“ Pípnu po chvíli, co jsem ji nevnímala. Přecházíme přechod směrem k našemu domu.

„Jo, tak ahoj.“ Zamumlám a odemykám branku, bedlivě sleduju telefon, zda neodepsal. Snad za celou dobu mojí existence, mi napsalo jen pět kluků, jako moji fanoušci, jinak samé holčiny. No nevadí mi to, ale jaké to je, když kluk čte části, kde popisuju sex? To musí být ponižující, ale zajímá mě jejich názor. To každý předtím po pár hodinách ani neodpovídal, snad tenhle bude. Docela mě zajímá jeho reakce.

Dreamer1: Můžu ti pomoci ho zvýšit?

Já: Ani nevím, kdo jsi, jak se jmenuješ, kolik ti je, odkud jsi, kde jsi mě našel a jestli nejsi jen úchyl.

Dreamer1: Příliš mnoho otázek. Moje uživatelské jméno je Dreamer1, to ti stačí? Doufám, že jo. Je mi 22 a jsem z Anglie, původem ze severní, teď žiju v Londýně, momentálně jsem na pár měsíců v USA.

Já: Proč Dreamer1??? Taky jsem z Anglie, okrajová část Londýna, Wimbledon.

Dreamer1: To jsem si přečetl na tvém profilu. Protože rád sním a ta jednička, no obyčejný Dreamer byl už obsazen. Byl jsem asi moc pomalý.

Já: Jo, vlastně tam mám napsáno pár informací. Taky ráda sním, ale nikdy nerealizuji.

Dreamer1: Co děláš ehm Chloe? Můžu tě oslovovat Chloe nebo jinak? Jak ti říkají?

Já: Jen Chloe, nemám přezdívku, nemám přátele.

Dreamer1:  Chyba, Chloe, co s tím provedeme?

Já: Oprava, provedu.

Dreamer1:  Dobře Chloe, co s tím provedeš?

Já: Nechám to plavat, promiň, jdu se osprchovat, přišla jsem ze školy. Pak napíšu, pokud budeš chtít, abychom si psali.

Dreamer1: Zajímáš mě, takže jo. Nenecháme to plavat!! A proč nenapíšeš normálně aby jsme?

Já: Nechápu, jak tě můžu zajímat, ale ok. Nechám to SAMA plavat a abychom proto, že by ses měl milý Dreamře naučit pravopis. Ahoj.

Dreamer1:  Užij si sprchu Chloe.

Je divnej.

Mobil odhodím na postel, svléknu ze sebe oblečení a zacházím do koupelny, lépe řečeno, do sprchového koutu.

Když se otírám, jen slyším, jak můj telefon cinká od upozornění z Wattpadu, zprávy.

Dreamer1: Chloe? Už tu jsi?

Dreamer1: Moje sprcha obvykle trvá deset minut a to maximálně.

Dreamer1:  Chloe? Notak, potřebuju vědět, jaký bude mít osud Anna a Harry, tak prosím.

Dreamer1:  Prozradíš mi následující děj tvého božského příběhu?

Dreamer1:  Chloe, jsem slušný fanoušek, a zasloužil bych si odpověď. Prosím.

Já: Jsem tu! Nedočkavče. Ne, nic ti neprozradím.

Já: Jo a moje sprcha trvá minimálně patnáct minut, většinou déle!

Dreamer1:  Zapracujeme na kratších sprchách, abys měla déle času na svůj osobní život a našla si přátele.

Dreamer1:  Opravdu žádné nemáš? To musí být nesmysl.

Já: Jen pár a to zahrnuje moji spolužačku, moji sestru a kamaráda ze střední.

Dreamer1:  Takže chodíš na vysokou? Přemýšlela jsi někdy o vydání knížky? Už máš na to věk.

Dreamer1:  Kámoše? No a sestra se nepočítá.

Já: Sestra se počítá, takže mlč! Ano bavím se i s klukem.

Já: Vydat knížku je nedosažitelný sen.

Dreamer1:  Všeho se dá dosáhnout, můžu ti pomoci.

Dreamer1:  Chloe? Máš přítele.

Já: Moc osobní otázka

Dreamer1:  Moje teorie je, že si své pocity a tajná přání ohledně tvého sexuálního života vypisuješ do příběhů. Jsem na omylu nebo ne?

Jak?!

_________________

Nový příběh, který se budu pokoušet psát společně se Summer with One Direction, které už bdue brzo končit. 

Všechny ohlasy jak pozitivní i negativní vítám v komentářích - zprávách! 

Děkuju!

Maky xx ♥

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat