Part 43

6.1K 531 49
                                    

„Vážně jsi nic nepila?" uchechtne se a vyhrnuje mi to tričko přes hlavu a zahodí ho někam na zem.

„Ne."

„Přestaň na mě zírat." Uchechtnu se.

„A radši si pohlídej kamaráda mezi nohama." Cvrknu mu prstem do nosu a vypustím větu, kterou rozhodně nečekal, že bych se odvážila říct.

POHLED HARRYHO:

Tak touhle větou mě totálně odrovnala. Svým prstem zatáhnu za její tanga a vkradu se jí mezi nohy. Prstem jí trochu podráždím a nahmatám její citlivý bod. Slyším její hlasitý vzdech, který mi vykřičí přímo do ucha.

„A pak kdo není nadrženej, slečna je jenom trochu vlhká." Rejpnu si do ní.

„Divíš se mi?" řekne mezi hlasitými výdechy.

„Jistě ti nebude vadit, když si tě teď odnesu do postele." Zašeptám jí do ucha, odstraním z jejího vnitra své prsty a vezmu si jí do náručí.

Zakroutí hlavou, že ne. To se mi snad zdá, včera odporovala, teď mě sama chce?

Pevně mě obejme okolo krku a nahlas se zasměje. Vyjdu s ní schody a zabočím ke mně do ložnice, opatrně ji položím na postel a vyhrnu si své triko, které zahodím na zem pode mnou.

Ihned nad ní nalehnu a políbím ji. Prsty jí poupravím prameny vlasů a zastrčím jí je za ucho.

Věnuju jí další polibky, které vedou přes koutky rtů, krk, prsa, bříško až dojedu na vnitřní stranu jejích stehen.

Cítím, jak se celá prohnula vzrušením a hlasitě zastonala.

Vrátím se k ní nahoru, kde se jí snažím s její pomocí rozepnout podprsenku, což se mi hned povede.

Kouknu se jí do očí, které naprosto září a svými rty jí vášnivě políbím, ale hned se s nimi přemístím na její prsa a skousnu jí postupně obě dvě bradavky. Její ruka mi zajede do vlasů a já cítím, jak je ze mě mimo.

„Jsi..tak...krásná." zašeptám jí do rtů.

Pažemi si ji vyzdvihnu ještě blíže k mému tělu a pak jí opatrně sroluju její tanga až ke kotníkům, kde mi pomůže a vyvlékne si je z nohou.

Svou dlaní přejedu po celém jejím těle, od jejích stehen, přes pupík, prsa až ke tváři, kde jí chci políbit, ale její vztyčený ukazováček na mých rtech, mě zastaví.

„Miluju tě, Harry." Zašeptá mi do rtů a okamžitě je spojí.

Rukou se natáhnu k nočnímu stolku, kde vytáhnu balíček s kondomem. Ještě než ho roztrhnu, její ruce mi stáhnou boxerky a zasměje se.

Nandám si kondom a nalehnu nad ní.

„Chci, abys věděla, že tě miluju." Políbím ji a podívám se na ní s jasnou otázkou v očích.

Kývne na mě, ruce zapřu nad její hlavou, opatrně jí rozevřu stehna a se vší vášní do ní pomalu vniknu.

To, že se jí to líbí, poznám podle jejího hlasitého stonu, který ze sebe téměř hned dostala.

Svůj pohyb zopakuji a cítím, jak se mi nehty zarývá do zad. Ještě párkrát to udělá a bude to známka skvělého sexu.

Tentokrát do ní vniknu dost hluboko, bože, je tak dokonale úzká.

„Harry." Vzdechne mi do ucha a své nehty na mě drží jako klíště.

Svojí pánví pohne oproti mně, čímž mě naprosto překvapí a v jejích uších se jí nesou jen mé hlasité vzdechy.

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat