„Ehm Halo?" ozve se na druhé straně a já mám pocit, že jsem přestala dýchat.
„A-ahoj, tady Chloe." Nervózně pípnu.
„Chloe? Ahoj!" ozve se pokašlání a najednou se mu jakoby změní hlas.
„Ahoj Tome, ty jo konečně jsem si ulevila, že nejsi holka, ani nezníš jako padesátiletý úchyl."
„Ty jsi pako." Zasměje se.
„Mluvíš normálně?" zeptám se opatrně. Zní divně, možná trochu povědomě.
„Eh jo. Co potřebuješ? Nevěděl jsem, že si budeme volat."
„No panebože, Tome, poslouchej, právě mi přišel dopis a hádej odkud? Z New Yorku, ze sídla Wattpadu! Chápeš to?" vykřiknu nadšením, jako bych se celá uvolnila a vše se změnilo, byl by to nejlepší kamarád, kterého znám roky.
„Chloe, no to je skvělý! Gratuluju a co to znamená?"
„No jsem pozvaná na nějaký meeting, a budou tam jak zástupci Wattpadu tak ostatní autoři i fanoušci, já se tak moc těším! Pojedeš se mnou?"
„No, rád bych jel, ale nevím, zda mám volno. Bohužel ti to teď neřeknu, ale domluvíme se, až se uvidíme! Moc ti to přeju!"
„Už se na tebe těším!" při vyslovení těchto slov se začínám červenat. Panebože právě s ním mluvím!
„Myslím, že já na tebe víc! Už víš, co budeme dělat? Myslel jsem, že bychom zašli někam na večeři? Budeš moct?"
„Večeři? Jo jasně." Večeře? To zní jako rande, sakra. Je to vůbec rande? Píšu si s ním jako s kamarádem nebo klukem, který se mi líbí? Ach ty moje city.
„Jo a taky důvod proč ti volám je, kde si sakra vzal moji adresu? Jako děkuji ti za ty krásné tulipány, ale odkud víš, že jsou moje oblíbené, že je miluju? Ale nejde to, abys mi posílal drahé dárky!"
„Chloe! Jsem moc rád, že jsem tě potěšil, ale není to drahý dárek! Nechal jsem zaměřit tvoji polohu podle zpráv. Nezlob se. Jinak, vždy když Anna dostala květiny od Harryho, byly to již zmiňované tulipány."
„Nezlobím se jen, jak?"
„Nějak jsem to prostě udělal, neboj se. Vážně bych si s tebou moc rád povídal, ale bohužel musím jít, mám napilno."
„Jo, to nevadí, užij si ještě Ameriku! Těším se na tebe! A napíšeme si ještě jak a kdy a taky kde přesně se potkáme!"
„To je samozřejmost, bylo mi potěšením, Chloe! Zníš moc mile!"
„Ale. Tak ahoj."
„Ahoj, krásko."
„Neří-." Típnul to. Jen se zasmál a sprostě to típnul.
Svalím se na postel a obličej schovám do dlaní. Panebože! Mluvila jsem s ním, poslal mi kytky a ještě Wattpad. Co dřív? Dnes je naprosto boží den.
Ještě by mi mohl na twitteru odpovědět Harry a bylo by to naprosto dokonalé, co to kecám, už to je dokonalé!
„Chloe, aspoň si vyzuj ty boty! Jsi v posteli, a tady ty kytky s dopisem!"
Květiny dá na stůl a obálku mi dá vedle toho.
„Jo, hned se vyzuji."
„Řekneš mi, kdo je ten tvůj nápadník?"
„No, tak trochu si píšu s jedním klukem no a je v Americe, ale za osm dní přiletí a máme se setkat, jenomže se strašně bojím, že něco pokazím, jakože třeba si ze mě dělá srandu, ale nevím."
„Ale zlatíčko! To s ním si mluvila?"
„Ano."
„A jaký je?"
„Já nevím, hodný, milý, vtipný a jeho hlas, mami je to jako droga! Chci ho slyšet znovu, potřebuji ho obejmout a načichnout jeho vůni. Jako to udělala Anna s Harrym v mé povídce. Chci zažít opravdovou lásku, ne ji jen popisovat." Povzdechnu si a cítím, jak si mamka lehla vedle mě.
„Ale broučku, ty ses nám zamilovala."
„A je to špatné?"
„Ne, vůbec, ale nikdy si kluka neměla a podívej, kolik ti je."
„No, problém byl v tom, že jsem ho nechtěla, nepotřebovala. Dětské lásky nepočítám."
„Kolik mu je?"
„Myslím, že dvacet dva."
„Takže je o něco starší."
„Mami, to nevadí!" uchechtnu se a červenám se. Hodně!
„No aspoň bude slušný a vyspělý, teda doufám." Obě dvě se zasmějeme a dále debatujeme.
Nakonec se rozhodneme, že jako rodina vyrazíme večer na večeři, abychom oslavili můj úspěch s Wattpadem.
Ležím sama s počítačem na kolenou v posteli a čekám, až přijde taťka domů z práce, ségře už jsem to řekla a bez ukázky dopisu by mi nevěřila.
Tom: Moc rád jsem tě slyšel, zníš vážně moc mile. Možná si ještě brzo zavoláme, co ty na to?
Já: Byla bych moc ráda!
Tom: Tak dobře, co dnes večer, u mě by bylo 10:30 večer, u tebe 7:30 ráno?
Já: Budu čekat! Večer jdeme s rodinou oslavit ten Wattpad, nemůžu se dočkat, až mi pošlou email s detaily a budu to s tebou moct řešit. Jsi moje jediná podpora! Vážím si tě moc!
Tom: Zapijeme to?
Já: Nemám ráda alkohol.
Tom: Dobře dáme si limonádu. Tak krásný večer, užijte si to, pozdravuj rodinu a ráno si zavoláme! Ahoj Chloe!
Já: Nazdar Krasavče!
***
„Mami, už jdu!" volám ze schodů, v ruce mám kabelku a běžím dolů. Čeká se jenom na mě, všichni ostatní už sedí v autě, teda mamka stojí dole u dveří.
Zamkneme a obě ve chvilce sedíme v autě.
„Takže jedeme na tu pizzu?" ptám se.
„Jo, tati prosím na pizzu!" ozve se ségra.
„Dobře, pizzerie." Všichni se usmějeme a vyjíždíme.
Během deseti minut přijíždíme k nejlepší pizzerii na světě. Objednáme si a začínáme si povídat.
O Wattpadu, dokonce přijde řeč i na Toma, samozřejmě, jen díky mamce, protože svoje nadšení musí sdílet i se všemi ostatními, jak už je zvykem,
***
Vstávám o půl hodiny dříve, abych vše stihla, a no je to trochu záminka, protože už nemůžu spát, mám si s ním zase volat. Ještě, že máme od devíti, jinak bych s ním mluvila někde po cestě do školy a no, nedopadlo by to nejlépe.
Začínám v koupelně, kde si vyčistím zuby a dojdu na záchod. Následně se přemístím do kuchyně, kde si udělám snídani a svačinu do školy. K snídani ovesnou kaši s borůvkami a jako svačinu si nakrájím jablko, ještě přidám ořechovou tyčinku a mám hotovo. Vše si donesu do pokoje a usedám si ke stolku, kde si zapnu počítač a při snídání koukám na videa na youtube.
Převléknu se do pohodlného oblečení, což pro dnešek jsou legíny a delší svetr. Na krk si dám výrazný náhrdelník a naházím si věci do tašky.
Každou chvílí bude půl osmé a já netrpělivě čekám, kdy mi začne zvonit telefon, nebo mu mám zavolat jako první?
_________________
ANO TA FOTKA JE MOJE ❤️A SNAD SE TO UZ ZOBRAZUJE OK JE TO 9. Dil JEN BYL SPATNE POJMENOVAN :) zaktualizujte si knihvnu kdyztak :))))
Myslím, že se máte na co těšit!
Jo a co ty komenty u minulého dílu? Já vás miluju! Strašně moc vám děkuju!!!! ♥
Maky
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...