Part 26

5.8K 606 32
                                    

„Chloe, už jsi hotová?" slyším klepot na dveře a hlas Anny.

„Vteřinku, jen si vezmu telefon!" křičím nazpět, na nočním stolku beru telefon a přecházím ke dveřím.

„Ahoj, promiň. Nestíhám, vím, že máme asi jen deset minut do začátku, ale stíháme to!"

„No, tak jdeme." Zavírám pokoj, kartu dávám za obal na telefon a už ji následuji k výtahu. Jestli bude takhle hnát, protože doufá, že Harry tam bude dřív a bude s ním mít jako první fotku, tak moje nohy na podpatcích brzy selžou a hlavně umřou. Beze srandy!

Během pěti minut už sedíme v nějaké konferenční místnosti, kde už je asi půlka holek. Zatáhnu Annu do zadní části, abychom neseděly hned vepředu, a čekáme, až to začne.

„Omlouváme se, ale kvůli příjezdu vedení se musí začátek posunout o patnáct minut." Říká nějaký chlap na podium.

„Super." Povzdechnu si.

„Tak já dojdu pro něco k pití." Oznámí mi Anna a zvedá se směrem ke dveřím.

Dalších patnáct minut čekání. Ach jo.

Najednou pocítím cizí ruce na mých očích, až nadskočím leknutím.

„Anno, běž pro to pití." Uchechtnu se.

„Já nejsem Anna." Harry!

„Harry!" řeknu tišeji, aby mě neslyšeli všichni.

Okamžitě vyskočím ze židle a tisknu ho v objetí. Ani nevím, jak dnes vypadá, za to vím, jak voní a že má pevný stisk, opět.

„A já si myslela, že se nedočkám. Jo a, abych nezapomněla, jsi ten nejrozkošnější a nejroztomilejší člověk." Říkám mu do hrudě se slzami v očích.

„Nezapomněla jsi." Ušklíbne se.

„Jak se má moje princezna?" Po chvilce znovu mluví.

„Skvěle." Pípnu a pořád ho objímám.

„Už jsem myslela, že se to muselo posunout, protože ty máš zase zpoždění." Uchechtnu se.

„Jak jsi věděla, že tu budu už dneska?"

„Nikdo nedrží svá tajemství, tam kde mají být, takže tak."

„Sakra." Říkám, když vidím, jak se ode dveří přibližuje Anna se dvěma skleničkami v ruce a když mě vidí, okamžitě se zastaví s otevřenou pusou dokořán.

„Co se děje?"

Otočím se směrem k Anně a on hned pochopí.

„Dáš mi prosím ten podpis?" hraju si na fanynku.

„Samozřejmě." Uchechtne se a bere do ruky mojí tužku a podepisuje se na papír.

„Jak se jmenuješ?" říká už před Annou.

„Chloe."

„Tady to je Chloe." Vysloužím si jeho krásný úsměv.

„Panebože to je Harry!" vykřikne Anna, div jí skleničky nespadnou.

„Můžu se vyfotit?" přiběhne a skleničky odkládá na stolek. Okamžitě v kapse loví svůj telefon a během chvilky stojí nalepená vedle Harryho a se slzami v očích se s ním fotí.

„Anno? Vyfotíš nás prosím?" podávám ji svůj telefon.

„Jo." Pípne a bere můj telefon. No snad ji nespadne, jak se celá klepe.

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat