Part 59

4.7K 338 24
                                    

„Ano." Lehce jsem se začervenala.

„Tak prosím, tímto směrem?" rukou ukázal ke dveřím, ještě rychle popadl kartu a už mě vedl.

Nastoupili jsme do výtahu a jeli do druhého patra, kde jsme vystoupili.

Přešli jsme k našemu apartmá, Harry otevřel pomocí karty a já vešla jako první. Rozsvítil boční světla a mně se naskytl dokonalý výhled na náš pokoj. Napravo obrovský gauč, nalevo stůl a židle a uprostřed obrovská postel. Cesta k posteli byla obsypána lístky z růží až na postel, kde lístky tvořily srdíčko.

Padla jsem mu okolo krku.

„Tohle se děje přece jen ve filmech ne?"

„Ale i v realitě. Na nic nemysli a užívej si." Znovu jsem se rozhlédla na tu nádheru a pak se podívala na něj.

„V koupelně je připravená vířivka se sektem." Zašeptal mi u ucha a svou dlaní mi stiskl zadek.

„Tak na co čekáme?" ohlédla jsem se na něj.

„Na tebe." Vtiskl mi pusu na rty a začal si rozvazovat kravatu.

„Jsme tak hezky oblečeni a ani jsme se nenechali vyfotit."

„O to už je dávno postaráno."

„Cože? Jak?"

„Tajemství."

„Já vás vážně uškrtím." Uchechtla jsem se a šla ke gauči, abych si sundala boty. Jakmile byly dole, rozepla jsem si zip u šatů a opatrně jsem si je sundala. Položila jsem je přes opěradlo a pak jsem nahmatala rozepínání podprsenky, taky jsem si jí sundala a odložila vedle šatů.

Jen tak jsem se koukla po Harrym, který si pořád rozvazoval kravatu, no momentálně se svým pohledem zastavil na mě. Nejdřív byl u obličeje, ale pak sjel na má prsa a dolů.

Naschvál jsem si rukami přejela po bocích a pomalu jsem se svými tangy jela dolů, až ke kotníkům. Vyvlíkla jsem si je a dala jsem je vedle podprsenky.

Modelkovskou chůzí jsem si to napochodovala do koupelny a nechala jsem pootevřené dveře. Myslím, že jsem mu vyrazila dech.

Během dvou minut byl mezi dveřmi a pořád měl boxerky.

„Ještě jsi mi zkrásněla." Usmál se na mě, svlékl si je a připojil se ke mně.

Okamžitě si mě k sobě stáhl a pevně objal. Jednoduše si mě vyzvedl na klín a políbil mě.

„Co bude s tím sektem?" uchechtla jsem se.

„Minutku a otevřu ho."

„Dobře." Nahnul se za sebe a podal sekt, který následně vystřelil a odpil si rovnou z lahve, kterou mi podal.

„Díky." Upila jsem taky a vrátila mu jí.

Dal ji zpět za sebe a pak se mi věnoval. Začal opětovným nasazením svého zabijáckého úsměvu a pak prohloubeným polibkem, který vyžadoval můj jazyk.

***

Po hodině máčení se ve vodě, což zahrnovalo líbání a vyprávění různých příhod, nebo jen obyčejné povídání jsme se konečně odhodlali vylézt ven, abychom se nerozmočili. Zabalila jsem se do ručníku a šla do ložnice.

„Nemám pyžamo." Uchechtla jsem se a zalezla jsem nahá pod peřinu.

„To nepotřebuješ." Na tváři mu pohrával nevyzpytatelný úšklebek.

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat