„Dokážu si to představit, neboj se, lásko."
„Bojím se, že ke mně nebudeš chtít utéct."
„Nějak to vymyslím, ale pochop mě, já mám rodinu, se kterou pořád žiju." Trochu posmutním.
„Já vím Chloe, myslel jsem to v dobrém. Pokud nebudeš moct nebo nebudeš chtít, do ničeho tě nutit nebudu."
„Dobře."
„Jsme od sebe takový kousek, přitom vlastně daleko." Znovu šeptá.
„Chybíš mi." Řeknu a přeju si, aby byl vedle mě a líbal mě na krku.
„Ani nevíš, jak ty mě. Moc jsme si na sebe zvykli."
„Zítra se uvidíme."
„Vím."
„V jaké části Londýna bydlíš?"
„Kensington."
„To je minimálně dvacet pět minut autem." Povzdechnu si.
„Řekni si mamce o pusu na dobrou noc a představ si jen moje rty, princezno."
„Haha." Uchechtnu se.
„Měla bych končit, je pozdě a přijeli jsme z večeře. Ještě musím do sprchy a řešit věci na počítači. Netušil bys, na kolik komentářů bych měla odpovědět, ale už teď mi je jasné, že jak se mi to nahromadilo, že to nezvládnu."
„Jo a ještě, jak to uděláme s mojí identitou? Vždyť to brzo praskne, že o tobě píšu, přemýšlela jsem, že bych svůj Wattpad smazala, aby-."
„Chloe cože? Nemůžeš si smazat wattpad, blázníš? Absolutně ne! Vždyť se podívej, kolik ti toho přinesl! Jestli to uděláš, udělám jim na jejich podpoře cokoliv pro to, aby ten účet obnovili se stejnými čísly, takže nic nedělej, ano lásko?
„Jo." Pípnu.
„A s tou identitou, postarám se o to. Hlavně nikomu nic neříkej."
„Dobře, snad bude všechno v pořádku."
„Bude. Neboj se. Běž si lehnout a pořádně se vyspinkej!"
„Harryyyy!"
„Co?"
„Vyspinkej, mluvíš jako dítě." Zasměju se.
„Tak jen dobrou?"
„Jo."
„Tak dobrou princezno a nezapomeň, že tě miluju. Moc tě miluju."
„Taky tě miluji, ty můj princi."
„Miluju tě! Miluju tě! Miluju tě!" najednou radostně začne vykřikovat.
„Dobrou noc." Zašeptám.
„Dobrou." Slyším jeho hlas a pak ukončím hovor.
S úsměvem se podívám na nebe, kde sice nevidím žádné hvězdy, ale aspoň pár letadel. Nahrazuje mi to hvězdy, ty které vidím u nás na chatě.
V Londýně je snad jen pár míst, kde jsou vidět hvězdy a v okolí našeho domu to teda bohužel není, třeba má Harry větší štěstí, než já a má to kousek.
Ještě chvíli jsem se kochala a pak jsem zalezla zpět do domu, rychle provedla hygienu a zaplula do postele, kde jsem si otevřela počítač a začala pracovat. Nakonec jsem počítač zavřela až ve dvě ráno. No uvidíme, jak budu vstávat, zítřek bude náročný.
***
V posteli jsem se už po několikáté převalila a už po třetí vypnula svůj budík, což znamená jediné, vstát a jít něco dělat, protože přesně za půl hodiny tady bude Harry.
Vyčistila jsem si zuby, pláchla obličej a pak se přesunula do kuchyně, kde jsem si udělala klasicky, ovesnou kaši s ovocem.
Vše jsem si snědla u televize a pak se konečně přesunula do mého pokoje, lehce jsem se namalovala a oblékla. Zvolila jsme pohodlnější variantu, protože to je festival. Tudíž kraťasy, tílko a kimono byly nutností.
„Chloe? Ještě potřebuju pět minut!" slyším El, jak na mě křičí z koupelny, když jsem jí chtěla právě oznámit, že auto je před domem.
„Můžeš mi říct, co děláš. Harry už je tady." Otevřela jsem do koupelny a zpozorovala jí, jak si dodělává lokny pomocí kulmy. Skvělý!
„Promiň, když tam budou ti hezcí kluci a tak."
„Čekáme dole, tak si pospěš." Seběhla jsem schody dolů, konečně otevřela dveře a rozeběhla se k němu, když postával u auta.
Padla jsem mu okolo krku a nechtěla pustit.
„Ahoj." Pípla jsem a podívala se mu do očí.
„Ahoj." Uchechtl se a pak se svojí dlaní natáhl pro mou bradu, kterou si přitáhl k té své a spojil naše rty.
„Niall?" řeknu, když se naše rty rozpojí a já vidím Nialla, jak stojí kousek od Harryho. Jasně my dva, jak se líbeme je pro něj asi nuda.
„Ahoj, Niall. Těší mě." Podá mi ruku a stáhne si mě do krátkého objetí.
„Chloe." Pípnu a usměju se, když jsem zase zpět u Harryho.
Niallovi taky naskočí na tváři ten krásný úsměv. Nemá na Harryho, mimochodem.
„Omlouvám se, El potřebovala ještě pár minut navíc, každou chvílí by měla vykouknout ze dveří." Říkám, zatímco si mě Harry přitahuje svojí paží, kterou mi obmotal okolo boků, k sobě.
„Už jde!" upozorním je, když vidím, jak se otevírají dveře a v nich si vyjde naparáděná El.
„Ahoj kluci. Omlouvám se, měla jsem menší problém.
„El. Těší mě." Natáhne k nim oběma ruku.
„Chloe!" uchechtne se, když zpozoruje Harryho nafialovělý krk.
„Můžeme vyrazit?" optá se nás Harry, jakoby nic neslyšel, tím myslím poznámku od El.
„Samozřejmě." Usměju se a obejdu auto, kde se usadím na místo spolujezdce. Niall s El si sednou dozadu a můžeme vyjet.
***
POHLED HARRYHO:
„Ahoj." Řeknu ke všem, když vystoupím z auta a stojí tam kluci a náš tým, co se pakuje do tour busu.
Otevřu dveře Chloe a podám jí ruku, aby vystoupila. Hned, jakmile stojí, si s ní propletu prsty a vedu ji k ostatním. Doufám, že El se nebude stydět a bude nás následovat, protože Niall už je dávno u všech.
„Tohle je Chloe." Na chvíli se odmlčím a nevím, co říct dál, protože už vidím jejich obličeje a slyším jejich poznámky.
„Ta Chloe? Vítej v partě bláznů." Předskočí před ní Louis a ukradne mi jí do svého objetí. Následuje ho Zayn i Liam.
Chloe vypadá lehce zaskočeně, ale jen se usmívá.
„Chloe, co mi dnes udělala pořádnou práci, jak tak koukám." Slyším z tour busu vycházet Lou a pozoruju rudnoucí Chloe.
„Ahoj, jsem Lou." Podá jí ruku a usměje se na ní.
„Chloe, moc mě těší." Ani to všechno nestíhá vstřebávat.
„Chloe tu má i ségru, El." Kouknu na ní, a hned na to absolvuje stejný proces jako Chloe pár minut před ní.
„Byla žhavá noc?" Liam si myslí, že je fakt nenápadnej, ale od mého ucha ho slyšeli všichni.
-----
Ahoj! Omlouvám se jestli tu jsou chyby ale mam na chvili wifi peotoze sedim ve Třebíči v nemocnici a čekám na chirurgii tak mi prosím držte palce!
Děkuju za vaše komentáře - na vše odpovím až budu mít čas.
Maky x❤️❤️❤️❤️
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
أدب الهواة"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...