„Chloe, máš už všechno?" volám na ni z garáže a dávám své kufry do auta.
„Už jdu." Zavolá nazpět a během chvíle se přede mnou objeví.
„Můžeš do auta." Řeknu jí a převezmu její kabelku, kterou dám na zadní sedadla.
Zavřu za ní dveře a usednu do auta, dálkovým ovládáním otevřu garáž a rovnou i bránu.
Ujistím se, že je v pořádku i připoutaná a můžeme vyjet.
„Těšíš se domů?"
„Jak se to vezme." Pípne a kouká se celou dobu ven z okénka.
„Jak to myslíš?"
„Nebudu mít volno, nebudu s tebou." Konečně se na mě otočí a sleduje mě, jak řídím.
„Ale, kecko." Uchechtnu se.
„Za dvacet minut tam budeme." Řeknu jí a věnuji se řízení, zatímco ona si pobrukuje melodii písničky, co hraje v rádiu.
„Sakra, nezakryla jsem ti ten cucflek." Po chvilce vykřikne.
„To je v pohodě, lidem z letadla to je jedno." Povzdechnu si a sám si říkám, že v Londýně to nebude nejlepší, ale všichni to musí přežít.
***
„Dobrý den." Pozdravíme oba dva personál na letišti, který nás pustí autem až k letadlu.
Ukážu jim svůj pas a po chvíli už jedeme.
Zaparkuju, vylezu ven a otevřu jí dveře. Podám jí ruku, kterou s úsměvem přijme a podám jí ještě kabelku. O kufry se nám stará už nějaký pán, který vše naloží do letadla. Předám mu ještě klíčky od auta a beru Chloe za ruku, abychom mohli do letadla.
Oba dva se usadíme, a během dvaceti minut vzlétáme.
Hned, jak je to možné, letuška nám nabídne skleničku sektu, kterou oba dva přijmeme, ťukneme si, tentokrát bez přípitku (pozn. Nebo jak se říká, tomu co řeknete?:D), jen jí do ucha zašeptám: Miluju tě a líbnu jí na tvář.
„Co chceš dělat? Můžeme si pustit film." Nabídnu jí, protože let bude dlouhý.
„Dobře." V hlavě se mi vrátí vzpomínky na naše společné koukání na film, kde jsme toho tolik dělali, že už ani nevím, o čem ten film byl, matně si vzpomínám na název.
Stoupnu si a ze svojí tašky nad našimi hlavami vyndám svůj počítač, který otevřu na stolku před námi, vyndám sluchátka a spustím film. Odstraním opěradlo, co je mezi námi a nechám jí, aby si o mě opřela hlavu. Ze strany ji obejmu a společně koukáme na film.
Jsem zvědav, jak dlouho vydržíme jen u filmu a naše aktivity se nepřemění na naprosto odlišné.
***
POHLED CHLOE:
„Mami? Ahoj už jsem v Londýně." Mluvím do telefonu.
„Ahoj broučku, dobře, ale měla jsi nám zavolat dřív, abychom pro tebe dojeli."
„To je dobrý, vezmu si taxi." I když to není pravda.
„Dobře, tak za hodinu se uvidíme, musíš nám všechno říct! El už se na tebe taky těší."
„Vím, mluvila jsem s ní."
„Tak šťastnou cestu, pa."
„Ahoj." Ukončím hovor, rychle ho uklidím do kapsy a následuju Harryho k autu.
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...