„Sakra přestaň. Ty!"
„Dobře. Ta akce je kdy?"
„Ve středu od osmi."
„V neděli dopoledne přijedu domů a odpoledne můžu být volná, dobře?"
„Dohodnuto. Díky moc."
„Jo."
„Tak ahoj a měj se hezky."
„To ty taky, ahoj." Típla jsem hovor, mobil jsem schovala do kapsy a vydala se zpět „domů".
Ještě že naše chata je asi čtyři minuty od pláže.
***
Další den probíhal velice podobně jako ty před tím. Líně jsem vstala okolo jedenácté, udělala jsem si snídani a pak jsem šla poprvé za tento týden do bazénu, protože bylo neskutečné teplo. Dopoledne jsem jen tak ležela na zahradě u bazénu a četla si knížku. Odpoledne přijela ségra, tak jsme se šly projít na pláž a večer jsme celá rodina grilovali.
Zítra mám narozeniny a máme jít do místní restaurace na večeři. Nemůžu se dočkat.
***
Můj telefon od rána nestíhal přijímat všechny gratulace a to ani email, či facebook. A to nemluvím o novém článku, že jsme se spolu nějakou dobu neobjevili, tak už vznikají různé teorie, co s námi je, když jsme byli jako klíšťata. No super ne?
Vylezla jsem z postele, tentokrát v deset třicet a s telefonem v ruce jsem se přemístila do kuchyně.
El mi dávala snídani na stůl a rodiče byli na zahradě.
Na palačinkách bylo čokoládovým sirupem nakresleno Všechno nejlepší! A já se jen usmála, objala ji a poděkovala.
Na mém telefonu se objevila další zpráva a to nebyla jen tak nějaká.
Harry: Rád bych ti popřál osobně, ale to asi dnes nepůjde, takže Všechno nejlepší PRINCEZNO! Dárek ti předám, až se uvidíme!
Já: Děkuju moc. Třeba se dokážeš teleportovat a budeš tu..haha tak asi ne. Dárky nechci, ale díky.
Harry: Jdu jim zavolat do teleportovacího studia.
Ani mi nemůže na moje narozeniny zavolat? Tak dobře no.
„Harry po mě chce, abych s ním šla na charitativní akci a to už ve středu, jenomže já nevím. Na jednu stranu mi strašně chybí, ale bojím se jeho reakce, až mě zase uvidí. Ještě, že mám čas až do neděle."
Jen se na mě divně ušklíbla a dodala: „No radši jez."
„Dopolední plán?" optala jsem se.
„No až se najíš tak jsme mohli jít k bazénu, jelikož je opět teplo a po obědě máme domluvené to kafe?"
„Dobře. Za deset minut u bazénu!" oznámila jsem jí a vstala od prázdného talíře.
V pokoji jsem se převlékla do plavek, vzala jsem si osušku a vydala se dolů.
Ručník jsem hodila na lehátko a ani jsem nestihla pozdravit rodiče a už jsem byla v bazénu, lépe řečeno skočila jsem do bazénu.
„Ahoj!" zavolala jsem na ně, aby se neřeklo a znovu se potopila.
Během pár minut se ke mně přidala ségra a blbly jsme jako malé.
Po hodinové debatě o tom, jaký cheese cake si dnes dáme nebo, jaké šaty bych si měla vzít na středeční večer s Harrym, jsme se přesunuli na lehátka a pokračovali.
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...