Part 45

6.1K 496 33
                                    

Neodpovídám, jen se přilepím na jeho rty a rukami mu znovu, již po několikáté přehodím vlasy na opačnou stranu.

„Chloe, mám plné ruce." Uchechtne se a odkloní se ode mě.

Otevře sekt a naleje nám každému do skleničky.

„Na co to bude dnes?" optám se.

„Na dnešní večer." Usměje se a oba dva najednou přiložíme skleničku k našim ústům.

Když vypiju první várku, podám mu prázdnou skleničku do ruky, aby jí uklidil zase zpět, což taky udělá.

Jakmile má prázdné ruce, přitáhne si mě k sobě na klín a usadí si mě u sebe.

Jen se uchechtnu a snažím se ignorovat, že můj nahý hrudník propaluje pohledem.

„Mé oči jsou trochu výš." Chytnu jeho bradu a natočím ji nahoru.

„Já vím." Ušklíbne se a políbí mě.

Nechápu, jak jsem se za tak krátkou dobu odhodlala a zbavila studu.

„Zítra už musíme domů." Nepřerušuje oční kontakt.

„Já vím."

„Jak se potom uvidíme?" ptá se mě na otázku, na kterou já nedokážu odpovědět.

„Netuším?"

„Den po tom, co přiletíme, máme show. Můžeš jet se mnou."

„Fakt?"

POHLED HARRYHO:

Vidět jiskru v jejích očích, po té, co jsem jí nabídl, aby jela se mnou na show, je tak krásný!

„Jo, šlo by to domluvit. Hrajeme na Fusion Festivalu, je to v Birminghamu."

„Dobře." Usměje se a sleduje mě.

„Ale myslel jsem to trochu jinak, jak se uvidíme my dva, o samotě." Podívám se jí do očí a natáhnu se k ní pro pusu, i když je ode mě kousek.

„Harry, já nevím? Já mám čas pořád. Ty asi ne."

„Na tebe si ho udělám vždy, ano?"

„Jo."

„A co psali na tom twitteru?" zeptám se.

„Že nás objevili a to samé na The Sun."

„No, tak ať."

„Nevadí ti to?" optá se mě.

„Vypadám na to?" uchechtnu se její otázce.

„Nevím?"

„Nebudeme je řešit, jsme tu my dva."

„V kolik nám letí letadlo?"

„Kdy chci, ale musíme do dvanácti dopoledne odletět." Její nespokojený výraz mi říká, že chtěla letět obyčejným letadlem.

„Dobře." Nakonec šeptne a přitulí se na mě.

„Můžu mít menší přání?" po chvilce řekne a kouká se na mě prosebným pohledem.

„Samozřejmě." Dlaní přejedu po její tváři, čímž jí vytvořím úsměv na rtech.

„Zopakujme si prosím včerejší večer." Já jsem asi špatně slyšel. Uchechtnout se právě teď, by bylo hodně nevhodné, proto se natáhnu k jejím rtům pro ten nejsladší polibek.

Rukami si přidrží můj obličej v těsné blízkosti u toho jejího a oplácí mi polibky. Po chvilce se mi vyhoupne na klín a nohy spojí okolo mých boků. Své ruce přemístím na její zadek a snažím se ji líbat s největší vášní a láskou.

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat