„Jo můžeš."
„Díky!" rychle jsem vyběhla schody nahoru, odhodila svojí tašku vedle postele a svlékla ze sebe oblečení. Nakonec jsem zaplula do koupelny a kompletně jsem se umyla.
V pyžamu jsem prošla potichu po chodbě, pro případ, že rodiče už spí a zaplula jsem k El do pokoje.
„Konečně!" poplácala na místo vedle sebe na svojí posteli, abych si přisedla, což jsem hned udělala. A schovala jsem se k ní pod peřinu.
„Když bys ho viděla! Jak jsme odešli, nejdřív mi koupil cukrovou vatu, kterou mi ujídal, pak udělal, jakože mi zbyla přilepená na puse, tak mě políbil a taky mi jí cpal do pusy. Pak jsme šli zpět přes areál, takže jsme se fotili s fanoušky s ulepenýma rukama a smáli se. No a nakonec jsme vyšli úplně mimo areál, lehli si do trávy a koukali na hvězdy na nebi."
„Kluci jsou strašně vtipný."
„Poslouchala jsi mě?"
„Jo, je to jako z pohádky."
„Zítra u něj budu spát, pak se pár dní neuvidíme a hned po té s námi pojede na chalupu. Myslím, že ho víc poznáš a budeš z něj nadšená."
„Spát jako spát nebo jako spát?
„Ježiši ty jsi snad úplně blbá." Uchechtla jsem se na ní.
„Spali jste spolu." A stojí si za tím.
„No a co."
„Já to věděla! Kluci něco naznačovali, ale nic konkrétně neříkali." Začne se smát a skákat po posteli.
„Klid."
„Já jen jásám, že tě miluju!"
„Dobrý." Zasmála jsem se spolu s ní.
„Jaký to bylo?"
„El!" napomenula jsem jí. Přece jí nebudu říkat, co a jak. Vlastně nikoho jiného nemám, komu bych toho mohla říct.
„Řekněme, že takový, že jsem ho druhý večer nutila, abychom si to zopakovali." Cítím, že rudnu a proto si schovám obličej pod peřinu.
„A zítra znova!"
„Nevím, neřekla bych, že každé naše setkání musí znamenat, že se spolu vyspíme, je to láska. Jako pomilování chápeš? Není to jen sex."
„Bla bla. To znám, budete oba dva nadržení a pak si říkej něco o pomilování."
„Vždyť víš, jak to myslím." Povzdechnu si a vykouknu na ní.
„Jo vím. A teď bys měla jít spát, aby ses dostatečně připravila na zítřejší zážitek."
„Božee."
„Nebo můžete zkusit sex po telefonu, to je prý vzrušující."
„Oh už jsem celá žhavá." Změnila jsem svůj hlas a vstala z postele s úmyslem napsat Harrymu zprávu na dobrou noc.
***
Harry: Čína, pizza nebo?
Já: Nebo můžeš něco uvařit *kiss*
Harry: Na vaření není čas, co mám koupit po cestě? Za dvacet minut budu u tebe.
Já: Kup teda křehké voňavé kuře s rýží, děkujuuu
Harry: Aka nové oblíbené jídlo? Co losos?
Já: Možná pro tebe, lásko!
Harry: Jasně. Osmnáct minut!
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...