Part 33

6.7K 557 60
                                    

*** FOTKA Z VIDNE** ♥♥

Mé oči se pomalu rozlepují s pomocí pár neposlušných ospalek na mých řasách. Snažím se rozkoukat po pokoji, rolety jsou vytažené, prázdná postel a to je vše.

Kam zmizel?

Schovám se celá pod peřinu a snažím se ještě usnout. Kolik je vůbec hodin?

Během pár minut uslyším klapnout dveře a jeho kroky.

„Dobré ráno." Jeho úsměv, bože zachraň mě!

„Ahoj." Pípnu.

„Koukám, že moje skvělá práce vypadá pořád skvěle." Poukazuje na můj krk.

„Je ti jasný, že chystám nějakou odplatu? Co na to řeknou lidi, až tě uvidí s cucákem na krku? Já ti totiž moje make-upový srajdy nepůjčím." Ušklíbnu se.

„To bys nejdřív musela sebrat tu odvahu a aspoň mě políbit." Uchechtne se.

„Ale to ty asi nezvládneš." Znovu se uchechtne.

Dělá si srandu? Chce mě vyprovokovat? Má to teda mít!

 „Jasně." Pípnu.

 „Mohl by sis trochu odlehčit a jít ke mně?" věnuju mu krásný úsměv. Hned si sundává mikinu, odkládá dva kelímky s kávou a přisedá si ke mně.

Sednu si na něj, nohy obmotám okolo jeho boků a koukám se mu do očí.

„Myslím, že si zase něco pamatuju." Poznamenám, svou rukou si opatrně přitáhnu jeho tvář blíž k té mé a jednoduše spojím naše rty. Svým jazykem se snažím co nejvíce bojovat s tím jeho, rukou se mu zabořím do vlasů a zadkem tlačím proti jeho rozkroku, zatímco on mi ten můj pevně tiskne v dlaních.

Jako třešničku na dortu přidám ještě skousnutí dolního rtu. Odpovědí mi je jen tichý vzdech, který pochází z jeho úst.

„Naklonil by ses prosím trochu?"

„I když jsi nic nepila, líbeš fakt skvěle."

„Řekla jsem, aby ses natočil." Snažím se zachovat si kamennou tvář.

Po chvilce s jeho již oblíbeným úšklebkem na tváři se lehce natočí. Své rty přiložím těsně pod jeho žílu na krku a saju. Jako bonus mu trochu skousnu kůži a slézám z něj.

„Au." Vydá ze sebe a hned si šahá na postižené místo.

„Nepodceňuj mě miláčku." Zabouchnu za sebou dveře v koupelně a koukám na sebe jak na idiota do zrcadla.

Co se to právě stalo? Já se nepoznávám.

Neztrácím čas, dojdu si na záchod, vyčistím si zuby a vlasy si dám do drdolu. Během deseti minut vylézám ven z koupelny a koukám na Harryho co jen tak sedí na posteli, jakoby se vůbec nepohnul.

„Ty jsi to udělala." Pronese, jakoby nic.

„Nějakej problém?"

„Ne, jen si asi půjdu koupit něco, čím to zakryju."

„A já myslela, že chodit s cucákem je hrdinství."

„Nevěřil jsem, že to uděláš." Uchechtne se, takže je opět zpět.

„Hm, říkám, abys mě nepodceňoval."

„Uvědomuješ si, že jsi mě právě dobrovolně políbila a nebylo to obyčejné. Myslím obyčejná pusa?"

„Jsem si toho moc dobře vědoma, neboj se."

„Vanilkové latte, jako vždy." Říká, když si do ruky beru kelímek s nápisem Kráska, už to bude asi tradice.

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat