Part 41

5.6K 520 31
                                    

„Děje se něco?"

„Ne, jen vypadáš jako Harry Styles." Snažím se přestat smát, ale tomuhle jako říká převlek?

„Protože pokaždé Harry nosí klobouk, sluneční brýle a ještě tuhle košili?"

„Jo, pořád. Harry, to je jako, kdybych se podívala na nějakou fanpage, prostě tohle je tvůj styl oblékání." Smích mě ještě neopustil.

„Pojď sem." Natáhne ke mně ruku, kterou přijmu. Stáhne si mě na hruď, až tak, že se dusím.

„Prostě mi to je jedno, takhle tam půjdu, s tebou a nic mě nezastaví, ani ty krásko." Stiskne mi zadek a ušklíbne se.

„Takže jsem dlouholetá kamarádka, kterou jsi čirou náhodou objevil na procházce nebo ta fanynka, která se od tebe nemohla odtrhnout, když jsi šel na nákupy?"

„Přítelkyně." Zašeptá mi do ucha a tak trochu mě vyrazí dech.

Snažím se usmát, ale nějak to nejde, vážně by to o mě řekl?

„Půjdeme?" chytne mě za ruku a koukne se mi do očí.

„Jo." Otočí se ke dveřím a já ho následuji.

Sejdeme do přízemí, kde mě vede úplně jinam, než ven.

„Kam jdeš?"

„Chceš jít snad pěšky? Je to docela kus." Vidí můj výraz, který úplně neříká, že mu rozumím.

„Pojď." Natáhne ke mně ruku a vede mě ke dveřím, kterých jsem si vůbec včera nevšimla.

Otevře je, někde šáhne po vypínači a postupně se před námi rozsvěcuje garáž. To není garáž na jedno auto, ale na pět.

„Který si vybereš?" mrkne na mě a přejde ke stojanu s klíčkami.

„Já nevím?" uchechtnu se.

„Dobře, pojedeme tímhle, může být?" ukáže na luxusní auto, no vlastně všechny jsou luxusní a už ho otevírá.

Během okamžiku už sedím na místě spolujezdce, no málem jsem zase řídila, ach ty strany.

„Jak dokážeš řídit i tady na opačné straně?" nedá mi to a musím se zeptat.

„Je to jednoduchý, nic obtížného." Mluví na mě, zatímco mačká odemykání na garáž. Hned se otevře vjezd do garáže a vyjíždíme.

Ještě otevře dálkovým ovládáním bránu, spíš teda tu zeď a jedeme ven do ulic.

„Takže co chceš jako první? Nákupy, chodník slávy nebo nápis Hollywood?"

„Vypadám jako někdo, kdo miluje nákupy?" uchechtnu se.

„No nevím."

„Chodník slávy bude dobrej!"

„Dobře."

***

„Sleduj támhle ty holčiny vlevo. Ty si určitě pro podpis ani fotku nepřijdou, jen nás vyfotí a přidají si to na svůj facebook." Uchechtne se.

„Vidíš? Jsou tak nenápadný." Znovu se uchechtne, vezme mě za ruku, proplete naše prsty a vede mě.

„Ať si mají co vyfotit." Zašeptá mi k uchu a dá mi pusu.

„Harry!" To nemyslí vážně.

„Stydíš se za mě?" jako vážně tohle řekl s takovým vážným hlasem? Bože! Snažím se přestat smát, ale to nejde.

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat