Dělá si srandu? Odložím telefon a vrátím se ke kufru.
Vyndám si pár věcí a zbytek nechám na potom.
„Sendvič, jablko nebo jogurt?"
„Sendvič." Odpovím jí a z tácu jí seberu sendvič.
Usadím se do postele, zapnu si počítač a už projíždím internet.
„Chodíš jiným úhlem." Přisedne si ke mně se svojí poznámkou.
„Cože?"
„Prostě jste spolu spali."
„Prostě už přestaň s těmi kecy, díky. Potřebuju totiž vyřešit pár emailů." Hlavně se jí nedívej do očí, Chloe!
Proč jí to vlastně nechci říct? Ani nevím, jen mi to nepřijde kvůli Harrymu spravedlivé?
„Přece není možné, abyste spolu strávili víc jak týden v jedné společné posteli a k ničemu nedošlo." Jakoby to ani neříkala mě, ale do vzduchu.
„El!" napomenu jí a otevírám další email. To ani nechci vidět těch komentářů, které bych měla zodpovědět, což pravděpodobně nemůžu zvládnout.
Dopisuji poslední větu, když mi zacinká telefon. El se po něm okamžitě natáhla a čte si to.
„No tak! Dej mi to."
„Odepiš, že čas mám a pojedu kamkoliv." Uchechtne se a podá mi telefon.
Harry: Má tvoje ségra zítra čas? Nechceš ji vzít s sebou?
Já: Už skáče tři metry vysoko, nemůže se dočkat, až s vámi bude mít fotku, je velká fanynka!
Harry: Hele. Ty fanynko!
Já: Dělám si srandu, prej může a chce.
Harry: Dobře, vyřídím to klukům. Měli bysme vyjíždět asi v deset ráno, ještě ti večer zavolám a upřesním.
Já: Dobře, večer pak budeme doma, že?
Harry: El asi ano, ale ty ne.
Já: Proč?
Harry: Tebe si ukradnu.
Já: Sni dál. *kiss*
Harry: Prosím??
Já: Teď jsem přijela domů, nemůžu být zase pryč. Domluvíme se na jindy.
Já: Něco mě napadlo!
Já: Ale řeknu ti to, až potom.
Ja: Papa, lásko! *double kiss*
Harry: Tady si někdo koleduje! Taky tě miluju. Pa!
„Vy jste tak sladcí."
„Nečti si to!" okamžitě uzamknu telefon a schovám si ho pod polštář.
„Kam zítra jedeme?"
„Fusion festival v Birminghamu."
„Děláš si? Vždyť tam bude asi trilion známých lidí! Panebože!"
„Myslím, že visačky do zákulisí asi dostaneme, když přijedeme s klukama."
„Do koho ses to zabouchla? On nebude jen bůh v sexu ale i bůh obecně!"
„To první jsem neslyšela." Odšoupnu jí od sebe z polo objetí a odepisuju dál.
***
„Vím, že lepší vzbuzení by bylo, když by tě tvůj Harold políbil, ale taťka už přijel domů."
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...