„Přestaň do mě rejpat. Jsem naprosto mrtvá, strašně moc unavená."
„Moje hruď ti bude dobrým polštářem." Zavírá za mnou dveře a celou mě pozoruje.
Boty odložím hned u dveří a s osuškou a pyžamem zacházím do koupelny.
Sundám ze sebe ty šaty, náhrdelník a použiju snad sedm odličovacích tamponků. Hrůza, kolik jsem toho na sobě dnes měla.
Rozčešu si vlasy a zalezu si do sprchy. Konečně mám ze sebe aspoň většinu špíny a potu pryč! Do vlasů si nanesu šampon s kondicionérem a na tělo použiju obyčejný sprchový gel. Hlavně chci být co nejdřív v posteli a usnout. Na ty dárky se podívám až zítra.
„Chloe?" slyším hlas Harryho, ještě, že jsem se zamkla.
Vypnu sprchu a poslouchám ho.
„Volá ti ségra!"
„Pak ji zavolám, nech to být."
„Halo? Ahoj, tady Harry, Chloe je právě ve sprše a zavolá ti asi za deset minut." To si dělá srandu!
„Jo dobře, vyřídím jí to. Taky se měj hezky."
„Neflirtuj s mojí sestrou!" křičím na něj.
„Neflirtuju s ní!" ohrazuje se.
„Žárlíš snad?" ještě dodá. Jen si hlasitě povzdechnu, což stejně nemůže slyšet a pokračuji ve sprše.
„Do pěti minut jsem venku." Na poslední chvíli zavolám a už na sebe spouštím proud vody.
Popadnu žiletku a oholím se, ještě použiju peeling na obličej a zdá se, že jsem jako nová.
Vypínám sprchu a během chvilky se zabaluji do ručníku.
„Můžeš mi říct, co jsi jí nakukal?"
„Jen, jakmile se dozvěděla, že jsme spolu na pokoji, začala něco plácat, že nás nebude otravovat a taky, jí máš zavolat až zítra."
„Ty jsi fakt pako." Zamumlám si pod nos a vracím se zpět do koupelny, abych se oblékla, nebudu se před ním znovu ukazovat.
„Kurva neřekl bych do tebe, že budeš mít tak sexy pyžamko."
„Podlaha je pořád volná." Právě mě sjíždí pohledem, no super. Jenomže, to byla El, kdo mi vyměnil pyžamo, za to její.
Kraťásky, co nejsou ani kraťásky, ale spíš kalhotky, co odhalují můj zadek a taky volné tílko, co má výstřih, že je pomalu jedno, jestli ho mám nebo ne.
Vypnu si telefon, který odložím na noční stolek a zhasnu lampičku. Celou peřinu si stáhnu na sebe a snažím se zavřít oči, zatímco Harry odešel na záchod.
„Chloe, kde jsi?"
„Nedělej ze sebe blbce, protože už blbec stejně jsi a pojď si lehnout."
„Nějak nemůžu nahmatat mojí peřinu." Stěžuje si, když už je na matraci, protože cítím, jak se prohnula.
„To bude tím, že je jedna velká." Uchechtnu se.
„Chloe, jsem rád, že tu můžu být." Jak dojemné.
„S tebou." Doplní a už se přikrývá mojí peřinou, kterou samozřejmě odhalil půlku mého těla, prostě mi ji skoro celou ukradl.
„Vrať mi tu peřinu!" kopnu ho.
„Ty nejsi oblečený?" zpanikařím, když necítím žádné tričko.
„Jsem."
Rukou nachmatám jeho tělo a přejedu po něm.
„Potřebuješ zjistit, s jakým materiálem máš tu čest nebo co?" uchechtne se.
„Boxerkám říkáš pyžamo?" Nereaguju na jeho poznámku, ale ptám se ho. Pro něj jsou boxerky asi nejlepší variantou a to kamkoliv a kdykoliv, jak jsem stihla postřehnout.
„Ne, protože normálně spím nahý."
„Takže jsem o tobě zase úplné žvásty nepsala, no myslela jsem si, že to, že spíš nahý si někdo vymyslel, ale ona to je pravda." Uchechtnu se.
„Ale teď mi vrať tu peřinu!" nasadím výraznější tón hlasu.
„Budeš se ke mně muset přisunout blíž, jinak budeme jeden bez peřiny."
„A jistě víš, kdo bude ten bez peřiny." Doplním ho.
„Jo, ty."
„Nene, to ty budeš bez peřiny!" směju se a rukou se od něj odstrkuji, když jeho ruce pevně uchycují mé tělo a přisunují si ho k sobě.
„Harry!"
„Tohle jsi ještě nepopisovala, tak tím můžeš obohatit další díly." Uchechtne se a jeho ruce mě pevně přitiskne na jeho tělo a nepouští mě.
„Nemůžu dýchat." Dělám, jako, že se dusím.
„Ale můžeš." Ušklíbne se. Vidím ho moc dobře, i když světlo je zhasnuté.
„Harry, já chci spát, pohodlně a normálně."
„Moje tělo není dost pohodlné? Tss! Víš, kolik lidí by si s tebou vyměnilo pozici?"
„A já mám snad nějakou pozici?"
„No to by ses divila."
„Jasně." Zamumlám a dlaní ho poplácám po tváři.
„Dobrou." Zašeptá a vtiskne mi pusu na čelo.
„Stačí ti pusa na čelo nebo chceš na rty nebo někam jinam?" mluví zcela vážně, bez úšklebku.
Tohle bude naše první společná noc, bože. Teda, myslím, ta, kterou si budu pamatovat.
„Jo, třeba na prdel." Uchechtnu se.
Nic na to neřekne, jen mi vtiskne pusu na rty. Rty na rty, zase. Asi umírám touhou po jeho rtech! Sakra.
Jen se tiše uchechtnu. Hned na to zareaguje a to tak, že jeho ruce zajedou pod mé kraťásky, a stiskne mi zadek.
„Harry, okamžitě toho nech!" nemám nic jiného, než ty blbé kraťasy. Navíc něco jiného je, když se má jenom koukat, než když má na něco šahat.
„S tebou to bude ještě těžký, princezno." Povzdychne si, pevně mě k sobě přitiskne a mlčí. Super.
„Harry?" šeptám, když se už nějakou chvíli neozývá.
„Harry." Zkusím to znovu.
„Ano?"
„Mám tě ráda." Zašeptám a schoulím se pod jeho bradu.
„Taky tě mám moc rád." Zašeptá u mého ucha a rukou mi jezdí po zádech.
„Dobrou." Unikne z mých úst a snažím se usnout.
Jenomže na jeho hrudi, v jeho přítomnosti, když mě hladí po zádech a ležíme tu skoro nazí, je to vážně velice obtížné.
______________
Ahoj!
Strašně moc děkuju za vaše komentáře! A jak už jistě víte, zítra se mi splní sen, doufám, že to zvládnu a nebudu moc brečet. I když se bez slz neobejdu :D
Jen jsem chtěla vzkázat těm, co tam nejednou- nezoufejte, protože se dočkáte! ♥
mějte krásnej den!
Maky xx
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...