Part 37

6.1K 550 37
                                    

„Harry, už přestaň být vtipný, protože tohle je vážná věc. Z ničeho nic ten hotel fakt neseženeme."

„Ty snad nejsi ani naše fanynka." Uchechtne se a palcem mi přejede po tváři.

„Cože? Proč řešíš fanynky? Jsi normální?" Povzdechnu si a ruce si zkřížím na prsou.

„Protože snad každej ví, že tady mám barák." No jasně Chloe, dej si facku a pak jemu tu druhou.

„Ne!" okamžitě vykřiknu.

„Ale jo." Stáhne si mě k sobě.

„Nebudu někde, kde ti to patří. To absolutně ne! To je hloupost! Panebože, co jsi to vymyslel?"

„No tak."

„Harry."

„Nic jiného ti nezbývá." Usměje se a znovu mě pohladí. Grr!

„Jak dlouho?"

„Tři noci?" jasně, oba dva koutky co nejvýš, hlavně, ať ti to Chloe nezatrhne.

„Dobře." Pípnu a v hlavě mi právě začal myšlenkový pochod. Panebože, ne!

Vždyť nás někdo uvidí, někdo tam bude cizí nebo nevím, co všechno. Je to moc nebezpečné a hlavně divné.

Nejsem součást jeho soukromí i po tom, co jsem řekla já jemu a on mě, no je to složité. Nevím, jestli je chyba jen ve mně, jakoby ta zábrana ve mně nebo ne. Přijde mi to tak, ale nemůžu se mu hned oddat.

„Jsme tu." Zašeptá mi do ucha a zajíždíme za obrovskou zeď. Hmm, no skvělý.

Plot už není normálním plotem, ale normální vysokou zdí.

Během pár minut už mě táhne ven z auta.

Jen, co vystoupím ven, se nestačím divit. Moderní vila, kousek ode mě vidím i bazén a soukromou pláž. Sakra, tohle je snad sídlo Madonny? Ne, já zapomněla, Harryho.

„Vezmu ti kufr, klidně se tu porozhlédni." Ujistí mě, zatímco já beze slov koukám po všem, co přijde do cesty mým očím.

„V pohodě?" přijde ke mně a promluví na mě.

„Jo." Pípnu a následuji ho ke dveřím.

Auto už odjelo a ta obrovská brána se za ním sama zavřela. Bože, stojím tu zaražená a civím na všechno okolo mě, jako malé dítě.

„Jdeš?" slyším jeho hlas, určitě si musí myslet, že jsem blázen.

„Abys měla soukromí, tak budeš mít svůj pokoj." Říká, zatímco mě vede nahoru po schodech. Takže najednou jsem já, kdo potřebuje soukromí? Vážně? To sis posral, Harry!

Neusnu bez něj, obzvlášť když vím, že bude jen o pár metrů přes zeď vedle mě. No to snad ne!

„Jo, děkuju." Pípnu a následuji ho. Během chvíle otevře dveře do obrovského, neutrálního pokoje. Žasnu úžasem a jdu dovnitř, kde se svalím na tu obří postel.

„Takže ti to ani nedělá problém." Uchechtne se a už mi sem stěhuje můj kufr.

„Harry, tohle není normální. Je to poprvé a naposledy." Kouknu se na něj. Na jeho obličeji mu jsou vidět oba dva cukající koutky a taky jeho oči, jak si mě prohlíží od shora dolů.

„Nekoukej se na mě!" upozorním ho na jeho činnost.

„Jsi krásná." Zašeptá a pořád na mě kouká asi ze vzdálenosti jednoho metru.

„Denní vtipy se podávají ráno." Ušklíbnu se a vstanu ke své kabelce.

Jeho ruka mě zachytí dříve, než stihnu popadnout kabelku do ruky. Přitáhne si mě na svojí hruď a kouká se mi do očí.

„Ne, teď není ta správná chvíle." Uchechtnu se.

„Je správná na políbení." zašeptá těsně před mým obličejem.

„Jen políbení, nic-." Nestihnu doříct, protože sprostě spojí naše rty a nejenom to.

POHLED HARRYHO:

Prohlížím si jí, jak si to v těch nejkratších kraťáscích leží na posteli. Její zadek, no do prdele. Je tak sexy a nevinná zároveň. Nejradši bych ji přetáhnul klidně o psací stůl.

„Jsi krásná." Zašeptám a nespouštím z ní oči.

„Denní vtipy se podávají ráno." Ach ta její paličatost. Nejradši bych ji uškrtil.

Pomalu vstane z postele v úmyslu, aby si vzala svoji kabelku, ale moje ruka je rychlejší a za zápěstí si ji opatrně přitáhnu k sobě. Usměju se, čímž odhalím své zářivé zuby a sleduji její oči.

„Ne, teď není ta správná chvíle." Vím, na co naráží, ale chci ji aspoň políbit.

„Je správná na políbení." Zašeptám k jejímu obličeji.

„Jen políbení, nic-." Prostě si její rty vtáhnu mezi své a umlčím ji tím nejjednodušším způsobem. Stejně lepší umlčovací způsob bude, až ji budu nutit mlčet mezi jejími vzdechy, když se bude svíjet plná slasti pod mým upoceným tělem.

Jazykem se jí vkradu do jejích úst a prozkoumávám každý kousíček, který v sobě ukrývá. Po chvíli ji to asi přestane bavit tak proti mému jazyku začne válku. Silně se usměju, až to cítí, protože se naše ústa pootevřou, každý nabereme trochu dechu a pokračujeme v souboji, kdo je lepší. Stejně jsem lepší, ale asi ji budu muset nechat vyhrát.

Svoji rukou přejedu po linii jejího těla, až zakotvím u jejího zadku, který pevně stisknu. Lehce vyjekne, ale neodpojuje se od mých rtů. To je snad poprvé, co mě takhle dokonale líbe a hlavně takhle dlouho. Myslím, že už jsem ji toho dost naučil a budeme se jenom zlepšovat.

Své ruce neodendávám, jen se zaměřuji více na naši líbací aktivitu. Pažemi si ji vyzvednu do úrovně mých boků. Poslechne mě a obmotá své nohy pevně okolo mého pasu a ruce mi zaboří do vlasů, to je věc, co na ní nesnáším a miluji zároveň, ale ona je při tom, no vlastně při všem, tak sexy.

Vysadím ji na skříň vedle postele a svým rozkrokem se natlačím víc na ten její. Pevně se modlím, že mě nezastaví, protože ona je toho schopna.

Kladnou odpovědí mi je jen hlasitý sten do mých úst, který mi vytvoří úsměv na tváři.

Ta holka je prostě neskutečná!

____________

Ahojte děvčata!

Doufám, že teď mě strašně moc milujete, protože to je snad poprvé, co se Chloe takhle odvázala, když nepočítáme její činnost, co prováděla, když se trochu napila. No a kdo říká, že Harry nemá doma trochu vodky?

Děkuju za vaše úžasné komentáře! ♥

Maky x

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat