Part 20

7.1K 659 19
                                    

„Ahoj." Pípnu.

„Ahoj." Zajásá a už se ke mně natahuje s roztaženýma rukama. Odstoupím od něj a podávám mu brýle.

„Co blbneš?" říká, konečně se svými brýlemi v ruce.

„Včera jsem ti něco napsala. Tak to taky zůstane."

„Chloe, včera jsem tě mohl políbit a teď tě nemůžu ani obejmout."

„Užij si tour." Snažím se o úsměv, ale nějak to nejde.

„Chloe." Pevně uchytí moji ruku.

„Ničíš mi život." Šeptám, když jsem opřena o jeho hruď.

„Jak ti ho ničím? Chloe, co to je za nesmysly?"

„Nevíš, kdo je kde schovanej, kdo tě kde sledoval a zítra jsme na titulce. Chtěla jsem to ukončit, nikdo o nás nemusí vědět. Prosím, zapomeň na mě ve smyslu, že bychom byli něco víc než kamarádi."

„Ach! Nikdo tady není jasný?" zašeptá mi u ucha, když mě tiskne v tom nechtěném objetí. Sakra!

„Nikdy nevíš." Odtáhnu se od něj a koukám na něj s mýma uslzenýma očima.

„Ahoj." Pípnu a otáčím se.

„Chloe? Slib mi prosím jednu věc!" zakřičí na poslední chvíli.

„Ano?" otočím se k němu.

„Neignoruj mě a odpovídej mi!"

„Budu!"

„Tak za měsíc v New Yorku! Ahoj krásko!" zavolá, ale já nemám sílu na odpověď.

„Ahoj." Zašeptám, když otevírám dveře.

„Tak?" slyším dupot po schodech, zatímco se opírám o dveře.

„Dala jsem mu ty brýle, to je všechno." Povzdechnu si a přecházím po chodbě do obýváku.

„Nic? Pusa? Cucflek, teda dva?"

„El, jsme jen kamarádi." Zavrčím a hlavu si schovám pod polštář na gauči.

„Takže jsem tam měla jít já, říct mu, jak blbá a tvrdohlavá jsi, že toho lituješ, a taky aby ti vtrhl do pokoje a neodešel?"

„No to určitě." Zamrmlám s ironií.

***

Já: 16-24.6. New York, hotel West House. Meeting s fans je 18.6 - čtvrtek. 17.6 je setkání se zakladateli a vedením. Pak mám volno, ale pořád mi poskytují hotel.

Harry: Nejdřív můžu 18.6 - nějak večer bych mohl být v New Yorku, ještě nevím, jak bude volné letadlo.

Já: To je jedno..

Harry: Chloe, já to neovlivním. Je to tour.

Já: Vždyť v pořádku

Harry: Proč jsi mě předevčírem ani pořádně neobejmula? Je mi smutno.

Harry: Navíc jsi mě nijak nekontaktovala.

Já: Myslela jsem, že si byl více jak deset hodin v letadle, tak jsem nechtěla rušit.

Harry: Chloeeeee!!!

Já: Ano Krasavče?

Harry: Už ani ne měsíc!

Já: Viděli jsme se předevčírem, klid...

Harry: Moc dlouhá doba.

Já: To teda není.

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat