Přetočila jsem se a málem spadla z postele. Rychle jsem se otočila a zjistila, že to nebyl sen.
„Dobré ráno." Jeho chraplák hned po ránu, není nad lepší ráno prostě.
Okamžitě si mě k sobě přitáhl a naše nahá těla narazila na sebe.
„Snídaně do postele tu bude za deset minut." Zašeptal mi do ucha a políbil mě za něj.
„Hm to si nechám líbit." Uchechtla jsem se a prohrábla jsem mu svou rukou vlasy.
„Myslel jsem si to."
„Včerejšek se mi moc líbil." Stydlivě jsem přiznala a své načervenalé tváře jsem schovala do polštáře.
„Ale no tak, jsi roztomilá, když se červenáš."
„Nejsem." Uchechtla jsem se a ukázala mu svou tvář.
„Ale ano, lásko." políbil mě a na tváři měl hned svůj velmi oblíbený úsměv."
„Děkuji ti za všechno, Harry."
Pomalu jsem se posadila, s peřinou okolo těla a rozkoukala se po pokoji. Na zemi se válela flaška od sektu, kterou jsme nakonec celou vypili a ještě chladič, který byl plný vody od rozpuštěného ledu.
Vážně se to včera stalo? Protože já se nepoznávám.
***
Chloe několikrát poděkovala své sestře za nezapomenutelnou oslavu narozenin a užívala si volného času se svými přáteli i přítelem.
Společně se zúčastnili charitativní akce, která zdaleka nebyla poslední, kde byli.
Chloe také vydala svojí první knihu, ze které se téměř okamžitě stal bestseller.
Užívali si života a každý toho druhého.
Konec? Konec.
___________
VŠICHNI POVINNĚ PŘEČÍST! :)
Neskutečně moc si vážím veškeré odezvy a podpory od vás! Tento příběh byl, jako nevím co, tryskáč? Tak neuvěřitelně rychle se rozjel, až mě čísla děsila. Moc moc vám děkuju, ani nevím, jak dostatečně vám budu moct někdy poděkovat, ale ani nevíte, jak moc to pro mě znamená!
Chci, abyste věděli, že si stůjte za svými sny a jděte jim naproti!
Tohle by nikdy nevzniklo bez tvrdé práce, hodin času a VÁS!
Zatleskejte si!
DĚKUJU!
A nebojte – nevidíme se naposledy – už teď je na profilu nový příběh – MY ROOMMATE'S AN ASSHOLE, a očekávám, že bude ještě lepší a plný narážek, ironie a všeho možného. Doufám, že budete číst dál !:)
S láskou Maky xxxx
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...