Part 7

8.3K 913 60
                                    

Dreamer1: Proč ne? Vždyť máš volno.

Já: To nejde, to je moc rychle.

Dreamer1: Dobře, tak za dvanáct?

Já: Minimálně dvanáct!!!

Dreamer1: Dobře, třináct. Možná dvanáct ale večer.

Já: Tome, já tě zabiju.

Já: Myslím to vážně.

Dreamer1: Krásko, půjdu spát, tak dobrou!

Já: Po stopadesáté ti píšu, že nejsem žádná KRÁSKA! Dobrou KRASAVČE!!

Dreamer1: Krásný den ti přeji, KRÁSKO! *HEART*

Ano moje srdce právě vynechalo jeden úder, no možná jich bylo víc. S vyděšením koukám na můj telefon. Myslí to ze srandy, že jo!?

Já: To je ze srandy nebo?

Dreamer1: .....

Já: To není odpověď.

Dreamer1: Je stejná, jako, jestli jsi měla kluka. Ahoj krásko.

Napsala bych mu: Díky za pomotanou hlavu, ty krasavče.

Ale nemám tolik odvahy? Co k tomu vlastně potřebuji. Už chápu mé motýlky v břiše. Jsem v pasti, které se říká zamilovanost. A není cesty zpět. Sakra.

Jak může můj život, moje city ovlivnit blbý chat s neznámou osobou? Co když to je holka? Co když to je úchyl a chtěl mi jen pomotat hlavu.

Můj den je, ráda bych řekla obyčejný a každodenní, ale to určitě po dnešní komunikaci s Tomem není.

Přes den ve škole je naprostá nuda, spíše si do mého bloku poznamenávám náměty na pokračování příběhu aka osud Harryho a Anny. Kéž bych měla život jako ona, mohla Harryho jen poznat a obejmout. Kdo potřebuje fotky a podpisy? Na vychloubání? Já bych mu jen řekla, co pro mě znamená a že ho nevnímám, jako každá poblázněná fanynka. Jaký názor na něj má vlastně Tom? Je to jeho vzor, ale co víc? Měla bych si s ním o tom promluvit, ale jak?

Cestou domů se zastavím v místní Wimbledonské kavárně na horkou čokoládu, je to ta nejlepší na světě, jinde lepší nenajdete! Při upíjení čokolády projíždím novinky na wattpadu, až nakonec zakotvím u nového příběhu, do kterého se ponořím, a nevnímám okolní svět. Možná jen do doby, co mi pípne nová zpráva od Toma a naruší moje okénko čtení.

Dreamer1: Ahoj Chloe, jak pak se dneska máš? Doufám, že skvěle!

Já: Hrozně.

Já: Jinak ahoj.

Dreamer1: Pročpak se má moje princezna hrozně?

Já: Tome naposledy, nejsem ani princezna, ani tvoje. Protože jsi mi ráno napsal tolik věcí a já je nestihla vstřebat.

Já: Bojím se našeho setkání.

Dreamer1: Myslíš toho za dvanáct až třináct dní?

Dreamer1: Já se nemůžu dočkat!!

Dreamer1: Budu tě moct aspoň obejmout?

Já: Jasně, že ano!

Dreamer1: AAAAA Můžu obejmout Chloe! Jdu jásat, jako tvůj velký fanoušek.

Já: Jako kamarád!

Dreamer1: Samozřejmě!

Já: Víš, že kluci s holkami nemůžou „jen" kamarádit? Je to vědecky dokázané.

Dreamer1: Já myslím, že už spolu „jen" nekamarádíme.

Dreamer1: A ano, předejdu tvojí otázce, myslím to vážně.

Já: Já taky.

Dreamer1: V tom případě bys měla mít skvělý den, Chloe.

Já: O moc se najednou zlepšil.

Píšu a sama se šklebím jak idiot do displeje telefonu. Pořád sedím, teď už se studenou čokoládou v ruce, v kavárně.

Dreamer1: To jsem moc rád! Mě čeká náročný den, ale zvládnu ho. Jen bohužel večer, takže u tebe ráno, nebudu online.

Já: To nevadí, napíšeme si jindy.

Dreamer1: V to pevně doufám.

Dreamer1: Možná mě něco napadlo?

Já: Ano? Co to bude?

Dreamer1: Taky jsem ti chtěl poslat jednu fotku, ale nemám jak. Možná, nemáš náhodou iPhone? Mohl bych ti poslat iMessage, aniž bych potřeboval nějakou applikaci.

Já: Náhodou mám.

Dreamer1: Dáš mi teda, krásko, tvoje číslo?

Já: Kráska ti žádné číslo nedá.

Já: Ale já ano. XXX XXX XXX

Dreamer1: Už jsem se bál, že ho nedostanu.

Já: Haha.

Dreamer1: Vážně, tak já ti tu fotku pošlu. Jen nevím, jestli hned teď. Musím jít s kamarády, máme snídaňovou poradu.

Já: Dobře, v pohodě. Užij si dnešek.

Dreamer1: Ahoj!

Já: Pa!

Uklízím telefon do zadní kapsy u džínů a platím za mojí čokoládu. Ve chvilce se ocitnu před kavárnou a moje kroky vedou do blízkého parku, kde jsem si včera byla zaběhat.

Usadím se na lavičku a vyndávám si svůj blok na náměty. Začínám psát, až popíšu pár stránek. Několikrát po sobě zpětně čtu stránky s textem a nemůžu se dočkat, až zrovna tyto části budu psát do povídky.

Z mého čtení mě vyruší můj telefon. iMessage od neznámého čísla.

Tom: Ahoj, tak jsem to stihl už teď. — Tom x

Já: Krása, někdy chci procestovat Ameriku.

Lehce smutním, když koukám na fotku, kde je Golden Gate Bridge v noci. Nádhera!

Tom: Můžeme spolu.

Já: Myslíš moc na budoucnost, mimochodem, máš divný číslo. Haha.

Tom: Všechno mám divný viď?

Já: Jo! Přesně, jak jsi to uhádl? Haha.

Tom: Jen hádám. Pak se ti ozvu.

Rychle vyfotím můj blok v pozadí s parkem a odesílám fotku.

Já: Jako jediný víš přibližný osud Harryho a Anny, važ si toho „kamaráde"!

Tom: No to neee!! Jupíí! Budou spolu. Uff!! Už můžu v klidu dosnídat. Krásná fotka, ale ty na ní jako vrchol dokonalosti chybíš.

Já: Červenám se, nech toho...

 

 _____________

JÁ SE ASI ZABIJU!

Jako vážně je na předešlé části tolik votes a komentářů? Brečím štěstím, strašně moc to pro mě znamená! DĚKUJUU!!!

Maky


Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat