Part 35

5.4K 556 71
                                    

„Můžeš do sprchy." Oznamuji mu, hned, co se objevím před dveřmi do koupelny, zabalená v ručníku.

„Díky." Hned je v koupelně a já se můžu v klidu a soukromí převléknout.

***

„Můžeš se přestat vrtit?" zamumlám. Snažím se usnout, takže ležím na opačném kraji postele, než on a koukám do tmy.

„Ne. Já totiž nemůžu usnout."

„Jsi jak malý miminko, tak si obejmi plyšáka a usneš."

„Proč na mě šaháš?" jeho dotek do mého těla právě vyslal elektrický šok. Au.

„Můžu se k tobě kousek posunout? Ta peřina mi nestačí, navíc pohodlně objímáš a možná-."

„Možná už přestaň kecat. Udělej si, co chceš, hlavně ať můžu usnout."

Téměř okamžitě cítím jeho teplé dlaně, jak mě chytají za boky a přisunují si mě k jeho tělu. Stejně jsem k němu zády na boku, tak k čemu mu to je?

Jeho ruce zůstanou spojeny okolo mých boků a obličejem se nalepí k mému krku.

„Rád bych tě aspoň políbil, ale to bys nesměla mít krámy nebo nevím, co ti je. Tvoje nálada skáče jako-."

„Nemám krámy!" vykřiknu a jemně ho kopnu.

„Dobře. Tak přestaň hrát tady to divadlo a dej mi pusu prosím."

„Harry, dobrou noc."

„Chloe, jsi tak tvrdohlavá." Povzdychne si, ještě více upevní svůj stisk a dá mi pusu na krk.

„Ani jsem ti nestihl říct moje překvapení pro tebe." Povzdechne si, když už konečně zavírám oči.

„Poslouchám." Natočím se k němu čelem.

„Ale zapomeň na to." Povzdechne si. Jakoby se jeho nálada najednou změnila a on byl smutný, jenže nechápu proč.

„Děje se něco?"

„Chloe, můžeš už přestat s tím přetvařováním, prosím?" prudce si mě otočí čelem k jeho hrudi, nechci se mu koukat do očí.

„Co?" vydám ze sebe tiše.

„Já prostě nevím, strašně moc mi to vrtá v hlavě. To všechno, co jsi řekla, když ses opila, to co jsi dobrovolně dělala."

„Harry, to nebyla pravda, byla jsem opilá. Nic z toho bych normálně neudělala." Okamžitě se ohrazuji a sleduju zaujatě jeho oči, které naprosto skenují ty moje.

„Víš, co jsi řekla? To, že ses do mě zamilovala, jenomže se stydíš něco říct." Kurva.

„Harry." Povzdechnu si.

„Řekni mi, že mě nemiluješ a přestanu na tebe tak koukat." Zašeptá a svojí teplou dlaní přejede po mé, teď už rudé tváři.

„Víš jak to je sakra těžký, promenáduješ se tady přede mnou jen v kalhotkách nebo blbým ručníku, kterej bych z tebe nejradši jednoduše strhl nebo tohle pyžamko? Bože, to mělo být dávno dole." Nemám z toho vůbec dobrý pocit.

„Harry, řekla jsem, že bych to normálně neudělala." Tyto slova pustí má ústa a já vůbec nevím, co mám dělat dál.

„Dobře, řekni mi to celou větou."

„Nemůžu." Zašeptám se skleněnýma očima a otočím se od něj. Ležím kousek od něj a to ještě směrem zády k němu.

„Můžeš mi to říct, ať mě netaháš za nos?" Jasně, já jsem tady ta, co někoho tahá. Jenomže to já jsem ta obyčejná holka a on je ten dívčí idol.

„Nemiluju tě." Zašeptám neslyšně.

„Zopakuj to." Jeho hlas je naprosto jiný, než byl před tím. Sakra.

„Už jsem to řekla, Harry." Přistrčím si peřinu více k sobě a snažím se nevnímat to, že on je pod tou stejnou peřinou jako já.

„Tak v tom případě si asi nemáme co říct." Naštvaně vstane z postele.

Rozsvítí světlo a popadá svoje oblečení.

„Harry, co blbneš?" vystrašeně se na něj podívám.

„Já? Plním ti ty tvoje přání. Chceš si to natočit a vyvěsit na twitter? Klidně můžeš, protože tohle už je stejně všechno naprosto v prdeli. Ty jsi mě vůbec nikdy nepochopila, všechno to, co jsem dělal, jsem myslel z lásky k tobě, ty jsi naprosto šílená, nikdy jsem neměl nikoho tak moc rád jako tebe a ty mi jenom lžeš a ještě mě ignoruješ."

„Harry, přestaň, lehni si a pojď spát. Moc to hrotíš." Snažím se to nějak zachránit, i když to nevidím moc dobře.

„Já něco hrotím? To ty jsi šílela, když jsi mě obviňovala z toho, že jsem tě ojebal."

„Vždy chceš holku jen do postele? Jenomže jejda, ono vždycky nedostaneš každou." Vyprsknu po něm a ani si pořádně neuvědomuju plný význam těchto slov.

„Jo máš pravdu, možná bys měla svoje sračky na wattpadu předělat a udělat tam ze mě naprostýho čůráka."

_____

Ahoj!

Ještě mě máte rádi? :D

Ne? To nevadí.

Každopádně teď trochu stávkuju, ale už mám všechno až na frájinu uzavřeno, jupí!!!

Co vy?

Jinak Summer with 1D už brzo postnu - na to totiž teď vůbec nebyl čas :(

Maky xxx

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat