Part 53

4.1K 401 47
                                    

„Co?" uchechtla jsem se a převzala jeho telefon.

Sakra.

Chloe Nilsen! Záhadná přítelkyně Harryho Stylese. Dívka se nijak netají tím, že píše příběhy se sexuálním obsahem a to právě o skupině One Direction, konkrétně s Harrym. Chce z Harryho pouze peníze, či slávu? Je pro Harryho pouze partnerka na noc?

Se slzami v očích jsem mu s nechutí vrátila mobil zpět do ruky, talíř dala na noční stolek a okamžitě vstala z postele. To snad není ani možný!

„Chloe, co děláš?"

„Jdu domů." Koukla jsem se na něj se slzami v očích, teprve teď si všiml, že brečím.

Okamžitě vystřelil z postele a už mě tiskl u sebe na hrudi.

„To nemůžeš, to je totiž to, co chtějí. Chtějí, abychom nebyli spolu."

„Harry, vážně bych měla jít."

„Když by ten článek vydali včera v noci, tak se prostě sebereš a půjdeš v jednu domů? Zlato, neblbni prosím."

„Jen se dám v koupelně dohromady." Vymanila jsem se z jeho sevření a šla do koupelny. Utřela jsem si slzy, opláchla obličej a učesala vlasy. Během chvilky jsem byla hotová.

V jeho ložnici jsem se převlékla, jeho tričko jsem mu srovnala na postel a sledovala ho, jak se taky oblíká.

„Nemusíš se oblíkat, ke dveřím se vyprovodím sama."

„Odvezu tě."

***

„Prosím, nic si z toho nedělej. Jen se jim vysměj a nevšímej si jich, ano?" uchopil mojí bradu do svojí dlaně, ale já jsem ho nenechala. Okamžitě jsem se odpoutala a s tichým Ahoj jsem vystoupila a zašla do baráku.

K mému štěstí nikdo nebyl doma, takže jsem nemusela zodpovídat nesmyslné otázky, které by mě ještě více vytočily.

Náš vztah nemá smysl. Všechno je kravina. Já jsem fanynka a on můj idol.

Teda teď už to není jen idol, bože co to zase melu.

Stop!

***

Po probuzení ve čtyři odpoledne a zjištění, že prší, jsem se dopravila do kuchyně a udělala si čaj. V obýváku seděla ségra a rodiče prý odjeli na nákup, takže pohoda, protože hned jak uviděla můj výraz s ubrečenýma očima, radši se na nic neptala.

Usadila jsem se vedle ní na pohovku a rozbrečela se.

„Prostě se s ním rozejdu, všechno to byl špatný nápad." Objala mě a snažila se ukonejšit, ale moc se jí to teda nedařilo.

„Ale ne, co bys bez něj dělala? Podívej se, buducnost máš zajištěnou, má peníze a-."

„Proč v něm každej do prdele vidí jen prachy, já ho miluju, to je to tak těžký pochopit?" vstala jsem od ní a schovala se v pokoji. Samozřejmě můj čaj zůstal ležet na stole. Super.

***

Harry: Zlato, jsi v pohodě?

Harry: Vím, že už nespíš, nikdy nespíš dlouho.

Harry: Prosím odpověz mi, lásko. Mám o tebe strach.

Telefon jsem znovu zasunula zpět pod polštář a snažila se na nic nemyslet, což bylo nemožné.

Prostě není nad lepší ráno. Ach ta ironie.

Telefon mi začal zvonit pod polštářem a já byla nucena ho opět vyndat.

„Hm?" broukla jsem do telefonu.

„Princezno! Tohle mi nedělej, ani nevíš, jak jsem se bál, kde jsi."

„Ani se už bát nemusíš."

„Co to plácáš za nesmysly, Chloe?"

„Harry? Viděl jsi to sám, sestra na mě vyjela, co se tě chci vzdávat, když máš peníze a já jí na to, že všichni vidí jen zasraný prachy, ale to, že tě miluju, nevidí nikdo, ať se jdou všichni bodnout."

„Cože? Vůbec ti nerozumím, lásko."

„Není třeba. Harry, podívej se na to pořádně. Vidíš v tom nějaký pozitivum?"

„To snad nemyslíš vážně, nemůžeme se jen tak rozejít, je to riskantní."

„Co je riskantní?"

„To, že bychom nebyli spolu, noviny, bulvár, všichni by ze mě udělali znovu děfkaře a z tebe nánu, co se chtěla proslavit, nejde to."

„Takže nějakej týdeník The Sun mi bude rozkazovat, s kým mám provozovat sex?"

„Vztah není o sexu do prdele Chloe, přestaň."

„A o čem?"

„Chloe, přestaň prosím."

„El měla pravdu pokaždé, když se uvidíme, tak si to rozdáme, protože to bude pro tebe největší závislost, zvyk, či potřeba a co já?"

„Vůbec tě nechápu, co ti vlétlo do hlavy, Chloe?!"

„Nic, jen říkám pravdu. Nevidím budoucnost, všechno se sere a pak na to doplatíme."

„Doplatíme na to pouze, pokud se teď rozdělíme a dobře, moc dobře víš, že to ani jeden nechceme, jen máš nějakou náladu. Nemáš krámy náhodou?" uchechtl se, no myslím, že během pár vteřin mu sklapne.

„Krámy už jsem pět dní nedostala a pevně se modlím, že nejsem těhotná, protože ani jeden pořádně nevíme, co jsme dělali první noc v New Yorku, když jsi mě opil. Doufám, že si uvědomuješ všechno tohle, co když jsem těhotná no? Co s tím dítětem uděláme? No ty vlastně asi nic, protože budeš jezdit dál po světě, ale bylo by to i tvoje dítě a já jsem zásadně proti potratům, tak se modli, ať ze mě v blízké době vyteče aspoň pár kapiček krve, protože to by byl teprve průser, ne jen obyčejný rozchod, těch už noviny zažily. Přestaň mi prosím moje slova vyvracet a uvědom si realitu, krutou realitu. Jo a ahoj Harry." Rychle jsem ukončila hovor a zapnula jsem si režim letadlo, aby se mi nedovolal, nechci mu momentálně nic vysvětlovat, bylo by to riskantní.

*********

Ahoj!

Moc bych vás chtěla poprosit, zda byste pro mě nehlasovali v Summer Watty Awards ve finále - Title a 1D fanfiction :)

Taky jsem vám chtěla oznámit, že tento příběh jsem již dopsala a bude mít celkem 59 dílů 

Děkuju za všechny ohlasy!

Maky x

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat