Part 58

4.3K 398 37
                                    

„Všechno nejlepší?" Byl opřený o dveře spolujezdce svého auta s rukami založenými na hrudi a s obrovským úsměvem na tváři. Na sobě měl oblek s kravatou a vlasy měl perfektně upravené a já tam jen stála neschopná slov.

Po pár vteřinách jsem nadhodila úsměv na rty a vydala se k němu. Otevřel mi náruč, takže mi usnadnil mé rozhodování, co bych měla udělat.

„Omlouvám se, byla jsem blbá, vlastně pořád jsem, ale beznadějně tě miluju a nedokážu bez tebe normálně fungovat." Přiznala jsem a na nic jsem nečekala, když jsem se mu vrhla na rty. Nějak jsem tušila, že výrazná rtěnka by se na dnešní večer nehodila a bylo to správné rozhodnutí.

Naše rty zapadlé do sebe, hltajíc ty druhé. To následovalo asi dalších pět minut.

„Taky tě miluju a moc jsi mi chyběla." Zašeptal do mých rtů a pak mi otevřel dveře od auta, abych mohla nastoupit.

„Kam jedeme?" zeptala jsem se, než jsem nastoupila. Taky jsem pomyslela na Lucase, ale během pár vteřin mi vlastně došlo, že to všechno bylo naplánované, takže nebude vadit, když se vypařím.

„Překvapení, dnešek je plný překvapení." Jen jsem si povzdechla a sedla si na sedačku.

„Koukám, že se ti dárek ode mě líbí, že tě ani nikdo nemusel přemlouvat, aby sis ho dnes oblékla."

„Já to věděla!" Kde by na to El vzala inspiraci?

„Aspoň, že se ti líbí."

„Kam jedeme?"

„Tajemství."

Cesta trvala asi pět minut a celou dobu jsem jen koukala s udivením, co tohle všechno má znamenat?

„Hotel?"

„Tvoje ségra říkala, že tu dobře vaří." Řekl, než vystoupil a obešel auto ke mně.

„Jo to má pravdu." Přijmula jsem jeho ruku a vystoupila.

„Ale nechodí tu oblečení takhle." Ukázala jsem na jeho oblek.

„Máme svůj salonek." Nabídl mi rámě, zamkl auto a už jsme vcházeli dovnitř.

U recepce nahlásil své jméno a moc milá paní nás tam hned zavedla. Oba dva jsme se usadili naproti sobě a připili si, již připraveným sektem.

„Na tebe." Řekl a usmál se.

„Na nás." Opravila jsem ho.

Oba dva jsme si upili a odložili skleničku.

„Už je doufám všechno v pohodě a naše pauza, jakoby nebyla." Začal mluvit a já mu v duchu děkovala.

„O ničem ani nevím." Uchechtla jsem se.

„Já vlastně taky ne." Jeho oči se pořád vpíjely do těch mých a já si pořád neuvědomovala, že tohle se děje.

„Dobrý večer, dovolte mi představit vám první chod. Uzený losos s opečenou bagetkou a koprovým dresinkem. Dobrou chuť." Objevil se u nás číšník a položil před nás talíř, který vypadal báječně.

„Děkuji." pípla jsem rychle, než odešel a pak jsme se společně pustili do jídla.

Losos moje oblíbené jídlo v jakékoliv formě. Mám pocit, že menu sestavovali spolu a oba se na mě dohodli.

„Dnes mi volal Louis." Začala jsem.

„Co chtěl?"

„No málem tě prokecnul, řekl něco, že jsi mu tvrdil, že máš být v Brightonu, ale asi nevěděl nic o tajné oslavě no a pak dál radši neříkal."

„To je pako."

„Není. Prý to všichni znovu oslavíme. Je to milej člověk."

„Je až moc a pak je taky největší blázen, kterýho znám."

„Třeba se přiučím." Uchechtla jsem se.

„Samozřejmě, ty už jsi dost bláznivá."

„Ty jsi přece blázen do mě."

„To jsem." Koukl se na mě s úsměvem, než si do úst vložil poslední sousto, stejně jako já.

Číšník nám odnesl talíře a hned se objevil s dalšími.

„Křehké voňavé kuře s rýží." Zabiju je!

„Děkuji." Poděkovala jsem mu za talíř a pak se svým pohledem vrhla na Harryho.

„Neříkej mi, že dezert bude už dnes můj druhý cheese cake?"

„Ne, to nebude." Ujistil mě a oba dva jsme se pustili do jídla.

„Spíš u nás taky? Doufám, že jo. A když by nebylo nikde volno, mám tu stejně velkou postel, jako doma, takže."

„Bohužel u vás nespím. Mám jiný program, ale příště se k vám určitě dostaneme." Moje nálada právě klesla. Takže mě pak jen odveze domů a odjede? Vždyť právě pije sekt. Jo jasně, má několik řidičů v záloze, ach jo.

„Aha, no to nevadí. Jindy to vyjde."

„V neděli odpoledne pojedeme pro ty šaty, dobře?"

„Samozřejmě, už se těším."

„Budou tam i kluci? Myslím, ve středu."

„Jen Liam se Soph, ostatní něco mají."

„Aha, aspoň jí poznám."

„Určitě, je to v pohodě holka."

„Věřím." Dojedla jsem své kuře s rýží a čekala, až dojí i Harry. Oba dva jsme se otřeli ubrouskem a napili vody.

„A na závěr flambovaná zmrzlina." Ani nevím, jak se to vše semlelo, ale můj talíř po hlavním jídle byl pryč a k nám přijel kuchař s vozíkem, na kterém podpálil dvě koule zmrzliny. Každý jsme dostali tu svojí na talíř a já se nestačila divit.

Nikdy jsem to nejedla, přitom jsem to chtěla zkusit.

„Dobrou chuť." Popřála jsem mu a pustila se do svojí zmrzliny a bylo to překvapivě moc dobré.

„Je to vynikající." Zamumlala jsem se zmrzlinou v puse.

„Jo to je. Proto jsem to objednal, tohle je zase jeden z mých oblíbených dezertů." Mrkl na mě. No ne, kdy na mě mrkl? Snad nikdy.

„Už i můj." Uchechtla jsem se a napila se sektu.

Během pěti minut jsme měli oba dojedeno a dokonce nám odnesli i talíře a my pokračovali v naší debatě, jen do té doby, než nás vyrušil personál.

„Nerada vás ruším, ale vaše apartmá je připraveno." Paní na náš stůl položila kartu a já se na Harryho podívala vražedným pohledem.

„Lhaní je teď vaše nová parketa?"

„Nelhal jsem." Začal se smát.

„Ne, vůbec."

„Jen jsem řekl, že dnes nebudu spát u tebe doma, to je vše."

„Dobře." Dopila jsem svůj sekt a pozorovala ho.

Pomalu vstal ze židle a zamířil si to ke mně, natáhl ke mně ruku a postavil mě.

„Chceš se mnou strávit dnešní noc?"

***********

Ahoj!

Dneska jste nový díl nečekali co? :D No a to jste ještě ani nevěděli, že jsem začala přidávat


Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat