Part 28

6K 591 54
                                    

„Jestli se tvůj sen odehrával v hotelu, tak dobře." Zašeptám mu u ucha a ještě jednou mu skousnu spodní ret. Opatrně mě od sebe odtáhne, aby se postavil, pak pomůže mně. Celá se motám a to doslova, takže vyfasuju jeho ruku okolo mého těla a jdeme ven.

Během deseti minut už sedíme v taxíku, kde jsem nalepená na Harrym. No upřímně jsem ráda, že sedím a jeho přítomnost mi dělá jen dobře. Možná až moc dobře.

„Vlastně jsem se do tebe asi zamilovala." Uchechtnu se u jeho ucha.

„Hm." To je odpověď? Zase?

„Ale nikomu to neříkej! Pššštt!" dám si před rty vztyčený ukazováček a pak ho s ním šťouchnu do hrudi.

„No jasně kočko. Já ti moje city několikrát naznačoval a dělala jsi úplný hovno." Cítím jeho stisk na mém zadku, zase!

Jen vidím, jak platí řidiči za cestu a táhne mě ven.

„To bude tím, že jsem se ti to styděla říct ne?" začnu se před celým hotelem smát.

„Teď musíš být potichu, jinak sem přiběhne Anna." začne se smát a pořád mě drží.

„Anna! Ha Anno! Vidíš to, já už šukám s Harrym!" začnu vykřikovat. Slyším jen jeho smích.

„Prosím buď ticho!" vezme mě do náručí a jde dveřmi do hotelu.

„Harry, pusť mě, můžu jít sama." Znovu se začnu smát.

„Harry, no tak, mám ti taky říkat miláčku?" moje ruka zajede do jeho vlasů a celé je přehodím.

„Chloe, přestaň blbnout."

„Odvaž se!" šeptnu mu do ucha, když se za námi zavřou dveře od výtahu.

Jen slyším jeho uchechtnutí. Super.

Přitáhnu si ho za krk níže ke svému obličeji a vkradu se svým jazykem do jeho úst.

„Chloe." Slyším, jak mumlá, ale já si ho rukami přidržuji.

Při cinknutí výtahu mě postaví zpět na nohy a pevně mě chytne okolo těla, když vystupujeme a jdeme k mému pokoji.

„Kde máš kartu?" Zasraná karta, sakra.

„Já myslela, že jí máš ty." Začnu se smát.

„Ticho, je noc. Někdo na nás přijde." Okřikne mě.

„Tak to potom bude asi v mojí podprsence, ale to ji musíš celou sundat." Začnu se smát a můj prst jede od jeho rtů až dolů po hrudi, ruku ukotvím u jeho pásku a zatáhnu za něj.

Tváří se, jakoby byl nerozhodný, opatrně mi šahá do výstřihu, až konečně zajede rukou pod podprsenku.

„Příště si ji dej jinam." Upozorní mě a během pár vteřin jsme v pokoji, sami.

„Harry ty jsi snad vůbec nepil." Začnu se znovu smát a cítím, jak mě táhne k posteli.

„Myslíš, že bys mi dovolila dělat takovéto věci, když bychom nepili?" jeho ruce nahmatají mé triko a rychle ho přetáhnou přes moji hlavu. Moje tričko se právě válí na zemi!

„Nevěděl jsem, že máš tak luxusní prádlo." Opatrně mě pokládá na postel a naléhá nade mě.

„Ségra vybírala, pořád si dělala srandu, že mezi námi k něčemu dojde, tak měla asi pravdu." Ušklíbnu se a svojí rukou si opět jeho rty přitáhnu k těm svým. Můj jazyk už prozkoumal snad všechny kouty jeho úst. Nohy spojím za jeho boky a užívám si tohohle pocitu.

Po chvilce se odtáhne a jeho rty cítím po celém těle. Začíná u polibku na rty, nos, koutky rtů a pokračuje přes krk. Sakra, cítím, jak mi saje kůži.

„Tohle je můj první cucflek." Uchechtnu se a pohladím ho přes vlasy, což znamená, že je rozcuchám a on si jen stěží povzdechne. Chudinka moje milovaná.

„A není poslední. Rád dělám obyčejné, krásně zbarvené a občas dosti nápadné modřinky tak krásným a hlavně neskutečně sexy holkám, jako jsi ty." Dořekne a jeho rty putují dále po mém výstřihu.

„Můžu ti to sundat?"

„Můžeš to všechno udělat přesně, jako to udělal Harry v kapitole dvacet jedna."

„Tam se jen líbali, to by byla nuda, zkusíme dvacet sedm. Tam to bylo zajímavější."

„Tady to bude mnohem lepší." Mám husí kůži z jeho dotyků a polibků, ale tak nějak si nalhávám, pokud to v tomhle stavu jde, že je to právně.

Nazdvihnu se, aby mohl nahmatat zapínání od mé podprsenky. Po chvilce je rozepnutá a opatrně ji odendává dolů.

Jeho rty se opět vrátí k mému hrudníku, nejdříve mi jen tak věnuje obyčejné polibky a občas projede jazykem po mé pokožce, jako zrovna teď. Jeho jazyk si vyhledal cestu k mé pravé bradavce a krouží kolem ní. Sakra.

Neudržím se a vzdychnu mu nahlas do ucha.

„Líbí se ti, to co ti způsobuju? Tohle je teprve začátek." Oznámí mi a já mu na jeho dotaz pouze přikývnu.

Vrátí se svým jazykem k mé bradavce, kterou hned skousne a pokračuje se stejnou prací u té druhé.

„Harry, prosím. Nemuč mě." Řeknu se zrychlením dechem.

„Není to mučení, tomu se říká předehra." Jeho ruka zajede pod mé kalhotky a svými prsty se natlačí na můj nejcitlivější bod.

„A jistě víš, co následuje po té." Jakoby mi mé obyčejné, dosti hlasité vzdechy nestačily. Potřebuji ze sebe dostat více, protože mě doslova dohání k šílenství.

__________

čekám smršť vraždících komentářů ! :DDD


Děkuju za vaši odezvu u minulého dílu! Jste skvělý! Miluju vás! ♥

Maky xx

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat