Part 52

4.6K 415 31
                                    

„Někdo rád provokuje." Poznamenal jsem, zatímco jsem se jí už znovu přisál na její rty těmi svými.

„Harry." Její dýchání nestíhalo a já věděl, čím to bylo.

„Co bys chtěla dělat?" zašeptal jsem jí k uchu a přejel po něm jazykem.

„Harry!" snažila se pohnout svýma rukama, ale já jí v tom zabránil.

„Mé jméno není odpověď, leda, že bys chtěla udělat mě."

„Chtěla jsem se v klidu najíst." Uchechtla se.

„Jídlo nebo sex, vždyť to je skoro to samé."

„No to teda ne." Znovu se pokusila uvolnit se z mého sevření.

„Mám návrh." Pronesl jsem.

„Hm?"

„Můžeme se normálně najíst a pak se odebereme nahoru." Usmál jsem se a ještě jí vtiskl pusu na rty.

„Normálně?"

Uvolnil jsem její zápěstí a ona se vzápětí posadila vedle mě. Popadla svojí čínu a hůlky a pustila se do jídla.

„Normálně." Zopakoval jsem její slova.

***

„Už jsi určitě najedená." Odstranil jsem asi po pěti minutách z jejích rukou hůlky.

„No."

„Takže ano."

„Ale ještě se chci umýt a taky si dojít na záchod."

„Umýt ruce nebo?"

„Tělo ty tupče." Uchechtla se a vstala ze sedačky.

„Tak já to připravím v koupelně a ty si dojdi na záchod."

„Hmm, bude romantika?"

„Orgasmus." Jen se usmála a odešla na záchod.

Vstal jsem, zbytky jídla nechal, tak jak leželi na stole a odebral jsem se nahoru do koupelny.

Začal jsem napouštět vanu a přilil jsem tam několik pěny do koupele. Během pár minut se začala vytvářet spousta pěny. Ze šuplíku jsem vyndal tři svíčky, které jsem zapálil a dal je po okrajích vany.

Několikrát jsem se na sebe podíval do zrcadla, tím myslím, proto, že jsem se nudil, protože pořád nešla.

„Zlato?" vykoukl jsem ze dveří a zavolal na ni.

„Hned přijdu." Zavolala z opačné strany, než je záchod.

„Čekám."

Ještě jsem zhasl světla a čekal na ni.

Během minuty přišla jen ve spodním prádle. Všiml jsem si toho kousku krajky, který jsem jí přibalil do kufru, jak jí skvěle padl. Bože, je tak dokonalá!

Když by mi někdo řekl, že takhle dopadneme, my dva spolu a ona bude tak... sexy a nebude se ničemu bránit, přitom sama bude chtít, vysmál bych se mu do obličeje. Vždyť to je pořád nevinná Chloe z Wattpadu!

„Pozor tady." Ukázala na můj koutek rtů.

„Teče ti slina." Uchechtla se.

„No tak." Ušklíbl jsem se a plácl jí po zadku.

Jen se na mě podívala s otevřenými ústy a pak se usmála.

„Rozepneš mi to?" otočila se ke mně zády, abych jí sundal podprsenku.

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat