Díl věnuju mojí lásce, která má dneska narozeniny! Všechno nejlepší NIKINKO ♥
**********
POHLED HARRYHO:
„Doprdele!" vykřiknu na celý obývák.
Okamžitě beru svůj telefon a vytáčím její číslo. Po dvou zapípáních to típne. Dobře znovu, prostě ji budu volat, dokud to nezvedne.
Celý proces opakuji asi desetkrát, možná i více, ale ani jednou mi to nezvedne.
Já: Chloe, prosím tě, tohle co jsi mi napsala je jedna velká blbost! Samozřejmě, že se potkáme a to hned zítra ano? Prosím, moc o to stojím, moc moc tě prosím!
Chloe: Harry, já ale nemůžu...
Já: Co nemůžeš? Já nevím, jak ti to mám vysvětlit. Prosím.
Chloe: Bude lepší, když mi nic nevysvětlíš.
Já: Můžeme si aspoň nadále psát? Volat nebo skypovat?
Chloe: Asi...
Já: Takže stoprocentně.
Chloe: Ale ne dnes, ani zítra, až po víkendu. Prosím.
Já: Dobře. Já si počkám, protože ty mi za to stojíš. *heart*
Chloe: Budeš čekat na volání, ne na polibek...
Já: Já čekám na obojí.
Bez odpovědi. Sakra!
Mám chuť s tím telefonem hodit o zeď. Jako vážně!
Zítra prostě musím zakročit.
POHLED CHLOE:
JÁ ČEKÁM NA OBOJÍ. JÁ ČEKÁM NA OBOJÍ. JÁ ČEKÁM NA OBOJÍ.
SAKRA!
Se slzami v očích jdu vedle do pokoje, konečně jí říct, co se dnes stalo.
„Brečíš?" její první věta, když vzhlédne od svého počítače ke mně.
„Koukni se." Natahuji k ní můj odemčený telefon na naší konverzaci.
„Chloe?" kouká se na mě se zmatkem v očích, samozřejmě už si to všechno přečetla.
„Já vím, že jsem blbá, ale já se s ním prostě nemůžu potkávat, ať už jako kamarádka nebo no to je jedno. A vzhledem k té poslední zprávě, no."
„Já tě chápu, ale on teď bude zklamaný." Vrací mi telefon a kouká na mě.
„No, radši ti řeknu, co se stalo. Nejdřív jsem tam šla a úplně na mě doslova vybafl, že jsme mu brečela do náruče, v tu chvíli jsme nevěděla, co budu dělat, prostě jsme jen brečela a stála, on mě objímal a já nasávala jeho boží vůni a prostě je celej dokonalej. Když jsem se na něj pak podívala, naše rty už byly pouze milimetry od sebe, chtěl mě políbit, ale uhnula jsem. A pak jsme toho asi i litovala. Bože bylo to před pár hodinami a já jsem z toho úplně vedle.-" A takhle jsem jí vyprávěla celý můj příběh.
***
Harry: Dobré ráno Chloe.
Harry: Jak ses vyspala? Doufám, že skvěle.
Harry: Strašně moc bych tě chtěl obejmout, políbit...
Harry: Jejda, já to odeslal.
Harry: Omlouvám se, ale budeš se mnou prosím komunikovat?
Harry: Odepíšeš mi prosím, krásko?
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...