Part 6

8K 817 55
                                    

Dreamer1: Už jsem ti má moudra psal. Dobrou noc.

Já: Jo a ještě něco! Nevíš, jak bych ti mohla například poslat nějakou fotku ?

Dreamer1: No tady se fotky posílat nedají no.

Já: Já nepotřebuju tvoje číslo ani facebook, ani nic, jen bych ti něco chtěla poslat, jak jsem byla běhat, byla tam svoboda a chtěla jsem, abys to viděl, protože to je nádhera.

Dreamer1: Co tu fotku přidat k novému rannímu dílu? Krásnej nápad ne?

Já: Dobře, bude tam. Tak ahoj.

Dreamer1: Dobrou krásko.

 Z jeho oslovení KRÁSKO, mám motýlky v břiše. Sakra, co měl dnešní chat znamenat. Jsem zmatená a tenhle pocit rozhodně neznám, zmatená jsem byla a tohle není ono, možná z části. Motýlky v břiše? Kdy mi nastal tento pocit? Maximálně, když jsem četla nějakou vážně dobrou fan-fiction, nebo psala nějaký speciální díl mé povídky. No to ne. Sakra.

Co jsou moje pocity?!

***

Probudím se na zapípání mého telefonu, divný pípá dříve, než můj budík v šest čtyřicet.

Dreamer1: Dobré ráno Šípková Růženko! Jsem totálně unavenej, koncert byl skvělej! Když bys viděla ty fanynky! Naprosto dokonalý!

Já: Hrozné ráno, právě jsi mě vzbudil. Jsem za tebe ráda! Doufám, že se tam jednou taky dostanu.

Dreamer1: Omlouvám se!

Dreamer1: Za jak dlouho bys normálně vstávala?

Já: Dvacet minut. Ach jo. No jsi asi hodně unavenej viď? Utíkej spát.

Dreamer1: Čekal jsem nějakou dobu, abych s tebou mohl konverzovat tak hned nepůjdu spát.

Dreamer1: Prosím budeš tu chvíli se mnou?

Já: Samozřejmě těch dvacet minut, pak ze sebe musím udělat člověka, jinak bych vypadala jako teď, jako mrtvola.

Dreamer1: Určitě jsi i po probuzení krásná.

Já: Tvá moudra mě dostávají do situace, kdy se začínám červenat.

Dreamer1: To byl účel.

Já: Účel??

Dreamer1: Mám tě přece rád a ty mě ...

Já: To zní jako princ a princezna.

Dreamer1: Samozřejmě, to jsme my dva.

Já: Haha. Pořád nevěřím, že si ze mě neděláš srandu a píšeš mi.

Dreamer1: Chloe, kolikrát jsem ti psal, že to myslím vážně?

Já: Bojím se všeho.

Dreamer1: Chloe?

Já: Hmm?

Dreamer1: Měla jsi někdy kluka?

Já: .....

Dreamer1: To není odpověď.

Já: Tak strašně moc chci cítit a vědět, jak se daný člověk cítí, když někoho políbí, když s někým vede válku mezi jazyky, když někoho z lásky objímá nebo jen oční kontakt a to ani nemluvím o dalších věcech ehmm..

Dreamer1: Myslíš sex?

Já: TOMEEE!!!

Dreamer1: Popisuješ sex a za to se nestydíš, když to za to, že jsem napsal slovo sex, se stydíš? Jsi sladká.

Já: V dnešním dílu bude sex.

Dreamer1: Dokonce. Kdy že ten díl postneš?

Já: Až budu vypadat jako člověk.

Dreamer1: Tak dávám ti hodinu a pak jdu spát, takže dělej.

Já: Sprintuju, zatím ahoj!

S úsměvem na tváři vylézám z postele, v koupelně provádím základní hygienu, až si sednu ke stolu, kde se lehce namaluju. Něco jako korektor, pudr a řasenka. Na co bych se měla do školy zkrášlovat, když tam není nikdo, kdo by mě zajímal?

Do tašky hodím pár sešitů a učebnic, penál, svačinu a pití. Hotovo.

Lehám si zpět do postele, beru do ruky telefon a najíždím na ikonku wattpadu, sekce tvořit a publikovat nový díl.

Dreamer1: Ta fotka je dokonalá, někdy mě tam vezmeš jo? Asi Wimbledon nebude úplně k zahození.

Já: Haha, radši čti.

Dreamer1: Dej mi dvě minuty.

Bedlivě čekám dvě minuty, přesně počítám vteřiny. Začíná odepisovat až po třech a půl.

Dreamer1: Chtěla bys, aby si to někdy četl Harry?

Já: Proč se ptáš?

Dreamer1: Zajímá mě to.

Já: Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země!!!

Dreamer1: Haha, ty jsi tak vtipná.

Dreamer1: Chtěl bych vidět tvůj rozkošný úsměv.

Dreamer1: Naživo samozřejmě.

Já: Ty jsi vtipný, já ne.

Já: Myslím to vážně.

Dreamer1: Já taky. Kdy se uvidíme?

Já: Já nevím. Říkal si, že za měsíc a půl. Což by teď mohlo být tak měsíc a pár dnů. Je to tvoje věc, protože já mám volno pořád, jak už jsem ti říkala.

Dreamer1: Co třeba za 9 dní?

Já: Ty ses dočista zbláznil?!!??

 

 _______________________

OMG! Dejte mi chvlku na vstřebání, několika božích zpráva komentů!!!! ♥♥♥

Strašně moc děkujuuu

Maky xxx

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat