„Ahoj." Řeknu mu a chytám se jeho ruky, kde propletu naše prsty.
„Já nevím, to ty jsi mě vyzval ven, takže to máš vědět." Říkám, zatímco vycházíme z hotelu.
„Je to něco jako procházka New Yorkem, ochutnávka pár jídel a pár drinků."
„Samozřejmě."
„Měla by ses trochu odvázat a oslavit, že jsi tady."
„Díky, nechci volat ve dvě ráno svému kamarádovi a sdělovat mu své sexuální touhy neb to, že jsem poslal Kendall do prdele." Začnu se smát.
„To jsme slavili konec tour, ale už se tolik neopiju, slibuju."
„Jo. To si povíme ráno, až mě, střízlivé osobě bude u hlavy zvonit telefon s tím, ať se okamžitě dostavím do tvého hotelu s platíčkem ibalginu."
„Slibuju, že ne." Usměje se a jeho palcem začne jezdit po mém hřbetu ruky.
„Harry, pořád nevím, co to dělám a to, že jsme se líbali a pak jsem si to vyčítala a nechtěla s tebou mluvit, jsem myslela vážně. Nevím, co má tohle znamenat, tak to prosím ber, že jsme jako dva kamarádi."
„Dobře." Znovu ukáže na svět bílé zoubky a jeho rozkošné dolíčky, tohle dělá naschvál.
„Takže co nás dnes čeká, pane průvodci?" uchechtnu se.
„Hmm, nejdříve tě vezmu na nejlepší zmrzlinu na světě, pak se projdeme po Central parku. Dále budeme pokračovat nejlepším street-foodovým festivalem, a zakotvíme to na nočním Times Square.
„Jo a pak bude úplné finále v hotelovém baru." Ušklíbne se na mě.
Jo, myslím, že vše zní báječně, ale s posledním krokem, to ať se mnou rozhodně nepočítá.
„Takže, jakou máš ráda zmrzlinu?"
„Všechny zmrzliny naprosto miluju."
„Tak si rozmysli zhruba tři příchutě, které chceš ochutnat, je to jen kousek tady odtud."
„Hmm už vím, klasickou vanilku." Po chvíli řeknu.
„Dobře. Dám si ji taky. A co je nového?"
„Vlastně nic moc." Sklesle odpovídám.
„Nic moc?"
„No, tak si žiju svůj sen, ale to ty dávno víš. Pořád nevěřím, že jsem tady, ty jsi tady taky a tak. No pořád se mi nesplnil ten sen s vaším koncertem, takže si asi ještě půl roku počkám, ale to jsem si zvykla." Uchechtnu se a šťouchnu do něj.
„Tak ti uděláme soukromý koncert." Ušklíbne se na mě.
„No jasně, ono jakoby nestačilo, že už teď mě chce půlka světa zabít." Začnu se smát.
„Ještě to nikdo neví." Brání se.
„No jo, jenže teď si tady chodíme jen tak, spolu za ruku. Pochybuju, že pořád nikdo nic neví. A navíc v té konferenční místnosti, či co to bylo. No to bylo jedno velké ups."
„Chloe, já to dělám proto, že tě mám rád."
„No to už vím taky." Povzdechnu si.
„Támhle, vidíš ten růžový nápis? To je místo, kde dělají tu nejlepší zmrzlinu." Zakecá téma a já mu na to skočím.
Skoro mě tam táhne. A když vstoupíme dovnitř obří cukrárny, moje oči nestíhají hltat.
„Dvakrát velkou vanilkovou s čokoládovou polevou v kokosu." Diktuje Harry prodavačce.
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...