Part 8

8.2K 821 46
                                    

Tom: Chci tě vidět na živo, myslím, červenat se.

Já: Jsi vážně divnej.

Tom: Vím vím. Díky!

Sbírám si svoje věci z parku a vydávám se domů.

***

Já: Tome? Jsi tu? Potřebuju poradit.

Já: Dobré ráno??

Já: Ach ok.

Já: Mám skvělej námět!!

Já: TOME? KRASAVČE?

Další dva dny probíhaly asi takto: Ráno otravné vstávání, škola, doma jsem udělala úkoly a psala až do noci. Bez konverzace s Tomem. Neodpovídá mi a já nevím, co se mu stalo, teda spíše proč neodpovídá, pochybuju, že by se mu něco stalo, doufám, že ne!

POHLED HARRYHO:

„Nialle, nech mě bejt, a vrať mi mobil!" Právě jsme po vyprodaném koncertu dopadli na pohodlné pohovky a Niall mi ze srandy sebral mobil.

„Chloe Nilsen publikovala nový díl." Řekne vážným hlasem a začne se chechtat.

„Můžeš mi to prosím dát?"

„Ne, počkej! Cože, ty čteš fanfiction?" začne se smát.

Nakliká moje heslo, samozřejmě ho zná, a otevírá wattpad. Super.

„Přejede jazykem kolem lemu kalhotek, následně je sroluje dolů. Začne mě dráždit prstem, hlasitě vzdychnu."

„Oh Harry, ty musíš být tak dokonalý!" začne se vedle mě smát Liam, zatímco Niall nahlas čte pobaveným hlasem.

„Ještě to pokračuje! - Špičkou projede kolem mého vchodu, ani se nestihnu nadechnout a je ve mně. Vzdychnu mu do úst.  Pánví pohnu proti němu. A několikrát zopakuji." Všichni okolo mě se smějí a já mám konečně v ruce svůj telefon.

Odsedávám si na sólo křeslo a čtu ten nový díl. Ta holka mě zajímá čím dál víc, jen oni mě nechápou.

„Vsadím se, že až ji překvapíš v Londýně, tak bude tak moc ječet, že si ji všude zablokuješ a už ji nikdy nebudeš chtít vidět!" začne Louis.

„Je jiná, tak to pochopte. Taky vám neříkám, že panebože- Sophie je z tebe tak hotová a bla bla."

„Takže s ní chceš něco mít? Hmm, až to vypukne do novin, jako Harry Styles si začal s fanynkou, tak tě management zabije."

„Ať se starají o svoje sračky." Odprsknu a začtu se do dílu.

Je vážně divný ale zároveň zajímavý číst, jak si někdo představuje, co by mohl někdo dělat. Teda jak popisuje mě s nějakou dívkou. Je to divný, nechápu, jak může bavit lidi to číst, a já jsem jeden z nich, bože.

Najedu na iMessages a naťukám krátkou zprávu.

Já: Harry by jí rozhodně neudělal cucflek na krku.

Během pár minut se mi dostaví i odpovědi.

Chloe: Cože?!

Já: Udělal by minimálně dva.

Chloe: A to ses dočetl na jakém blogu? Je to jenom story!

Já: Oh. Já vím.

Chloe: Mimochodem, můžeš mi vysvětlit kolik je hodin?

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat