Part 24

6.2K 629 10
                                    

Na svém rameni cítím cizí pohyb, cuknu sebou a okamžitě otevírám oči.

„Jsme na hotelu." Usmívá se na mě Thomas.

„Uh děkuju., za vzbuzení?" okamžitě si rozepínám pás a vystupuji z auta. V ruce držím svoji kabelku a následuji ho ke dveřím od hotelu.

„Děkuji." Řeknu směrem k Thomovi, když mé kufry předal poslíčkovi od hotelu.

„Dobrý den, Chloe Nilsen, měla bych tu mít rezervaci, od Wattpadu." Říkám na recepci.

„Samozřejmě, hned to bude." Paní hledá něco v počítači a během chvilky mi podává kartu od pokoje.

„Pokoj číslo sto padesát. Přejeme příjemný pobyt."

„Děkuji." Vykračuji směrem za poslíčkem, k výtahu.

„Jaké je vaše číslo pokoje?" ptá se, než stiskne číslo patra, kam výtah pojede.

„Sto padesát."

„Dobře, to je hned druhé patro." Zkonstatuje a už jedeme.

Hned, co odemknu pokoj, se přede mnou rozprostře luxusní pokoj. Ani nestíhám vnímat a poslíček odchází se slovy: „Přeji hezký pobyt."

Věnuji mu jen můj úsměv a padám do té obrovské postele. Tohle není postel pro dva, ale tak pro čtyři minimálně. Haha.

Z kapsy lovím můj telefon a vytáčím mamku.

„Ahoj Chloe, jak si dorazila?"

„Ahoj, no mami, je to tu naprosto krásné. Jak let, tak i cesta autem proběhla v pořádku. Nemusíš se vůbec bát."

„Dobře, nebudu tě rušit, jistě jsi unavená, tak dobrou noc."

„Dobrou, ještě zavolám El. Pozdravuj taťku."

„Budu, dobrou!"

Uff, první hovor mám za sebou. Tentokrát vytáčím El.

„Harry tady má být zítra a já o tom nevím." Vychrlím na ni.

„Ještě jednou." Povzdechnu si a pokračuju.

„Prostě mi můj řidič řekl, že tady má být Harry už zítra, měl přijet až pozítří, ale bude tu jako host. To je naprosto v-."

„Vím kde to je, Chloe."

„Ježiši, už mě oslovuješ, jako on."

„Máš ho plnou hlavu. Jsi strašná, jestli budeš pořád tvrdit, že budete kamarádi."

„Díky, díky!"

„Já to myslím vážně." Ozve se znovu.

„Já taky. Poraď mi, přece k němu nemůžu přiběhnout a obejmout ho, když tam budou všichni."

„Proč bys nemohla? Jsi přece fanynka."

„Ale ne před ním, no nějak to zvládnu a pak ti dám vědět, jsem strašně unavená tak dobrou."

„Dobrou, užij si to!"

Odkládám mobil na noční stolek, kde ho strčím na nabíječku, svléknu ze sebe oblečení a převleču se do pyžama, během pěti minut usínám s nejlepším pocitem. Jsem v New Yorku. Sny se plní, jen si každý musí počkat na správnou dobu.

***

Vstávám naprosto normálně, nechápu ty lidi, kteří tvrdí jak mají hrozné problémy s časovým posunem. Já miluju spánek, takže problém mi to rozhodně nedělá. Haha.

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat