„Chloe? Je skoro dvanáct hodin a za deset minut budou One Direction, teda Harry s Niallem v televizi." Nechci vstávat, ale sakra cože? Proč v televizi. Během minuty jsem na nohou a běžím do obýváku, abych si zapnula televizi.
„Jo? Co? Díky."
Hlasitost dávám na maximum.
Zatím si dojdu do kuchyně, kde vidím na televizi, a začnu si dělat snídani. Nejdříve si dám vařit vodu na čaj a pak se vrhnu na ovoce a jogurt.
Vše si dám na tác a nesu si to ke gauči. Jakmile se usadím, reportérka o nich začne mluvit.
„Včera v noci byl Harry Styles s Niallem Horanem viděn v místním klubu s neznámými dívkami, kdo to je? Jsou důvodem jejich návratu do Londýna, při pauze na tour?" Na obrazovce vidím fotky. Kluci nevypadají normálně, asi měli trochu upito. Idioti.
„A to je jako všechno?" řeknu nahlas, když reportáž, no ani se tomu tak snad nedá říkat, skončila.
Vše dojím a vrátím do kuchyně, dojdu nahoru do pokoje a do ruky beru svůj telefon.
Já: Harry a Niall mají asi nějaké společnice. Třeba si našli každej svojí holku, no na fotkách, co jsem viděla v televizi, nevypadají, že by nic nepili...
Tom: To je blbost. Jen photoshop, nebo to moc přikrášlili..
Já: Jak to můžeš vědět? Jinak dobrou noc ti přeju. Kolik prosimtě je? Nejsou náhodou cca tři ráno? Blázne!
Tom: No, balíme se. Znáš to.
Já: Jo, promiň. No já ti to musela napsat, já ty kluky nechápu. Dala bych jim facku. Haha. Ne, miluju je samozřejmě, ale tak hned první večer, co přiletí se na veřejnosti ožerou?...
Tom: Chloe, neřeš to.
Já: Ok, tak se dobal a zítra večer, už se nemůžu dočkat!
Tom: Jo, já taky ne! A prosím, vezmi si pohodlný boty!
Já: Proč???
Tom: Myslel jsem, že bychom se potom prošli.
Já: Počítám s tím. Pa!
Tom: Ahoj krásko!
Já: Už zase? Kdy tě to omrzí?
Tom: Nikdy, pa! *heart*
Já: *žádný srdíčko ti neposílá* Haha.
Tom: Však počkej zítra! To bude teprve haha.
Já: Jojooooo!
Mobil odložím na stolek a přemísťuji se ke svému počítači, abych mohla publikovat nový díl, na který jsou všichni mí čtenáři tolik zvědaví.
Během pár minut mi začnou naskakovat komentáře a já na ně s radostí odpovídám, co bych bez nich dělala?
„Asi obědvat nebudeme." Směje se mi ségra, protože jsem se nasnídala a je něco po dvanácté.
„Haha, tak jsem nemohla usnout a byla jsem unavená. Promiň."
„No v pohodě, jen abys zítra nezaspala tvoje rande!" slovo rande zvýrazní. Grr!
„Není to rande!" ohrazuji se.
„Ano čistě kamarádská schůzka, která začíná a končí polibkem, možná cucákem na krku, z kterýho se posereš."
„No jasně."
„Tak se vsadíme?"
„No dobře, asi to je rande, ale to neznamená, že se budeme líbat, panebože, vždyť to ani neumím." Červenám se.
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...