Part 22

6.4K 605 21
                                    

„Jo musela jsem si to přečíst." Začne se smát, ale mě to moc vtipné nepřijde.

„No dobře, omlouvám se, ale musíš se trochu uvolnit."

„Ty jsi hrozná!" začnu se smát spolu s ní. Asi ji zabiju!

***

Já: 2 týdny! Už máš naplánovaný program? Co přesně budeme dělat?

Já: Nemůžu se dočkat! Musíme to pořádně oslavit!

Harry: Jen dva týdny? No to uteče!

Harry: Jo, něco mám naplánováno.

Já: Co když mě v ten den, kdy bude ten meeting s fanoušky, nepustí ven?

Harry: Neboj se, všeho se moc bojíš.

Já: A ty přece víš proč.

Harry: Prostě, řekněme, že to je zařízeno.

Já: Řekněme, že Chloe bude zabíjet. Zkus hádat, kdo jde první na řadu.

Harry: Ne, nebude, protože mě bude milovat, až jí všechno sdělím.

Já: Už teď tě miluje.

Harry: Tak to jsem ani nečekal! Jupí!

Já: Klid. Jdeme večeřet, pak se ti ozvu!

***

Zbývá mi deset dní do odjezdu do New Yorku a já jsem naprosto mimo. Neuvědomuju si, že poletím do států, uvidím svoje čtenáře, zakladatele Wattpadu a ještě k tomu všemu Harryho. Začínám docela pochybovat, o tom, zda je správné ho znovu vidět, ale po pro-skypovaných nocích mi za to asi stojí. Asi určitě.

***

Já: černá x bíla?

Harry: Cože??

Já: Barva halenky na to M&G...

Harry: růžová?

Já: No to určitě.

Harry: Tak si vem černé džíny a k tomu bílou halenku?

Já: Hmm to by šlo a něco na krk.

Já: Už jsi jako můj osobní stylista.

Já: Haha.

Harry: Jsem mnohem víc, než obyčejný stylista.

Já: Maximálně skvělý objímací robot.

Harry: Jo, robot s doplňky.

Já: Božeee nejsi robot, a nemáš náhodou spát?

Harry: Myslím na někoho, nemůžu spát.

Já: Tak která to je teď? Herečka? Modelka? Nebo snad zpěvačka?

Harry: Všechno v jednom...

Já: Kendall začala zpívat? Hahaa.

Harry: Běž někam s Kendall.

Já: Harry, ale ona tě přece hrozně moc milujeeeeee!!!!! *umírá smíchy*

Harry: Tak asi dobrou no.

Já: Nebuď uraženejjj!!!

Já: Prosím.

Já: Ještě potřebuju poradit co za boty!

Harry: Jak mám vědět, které máš?

Já: Nejsi naštvaný, že ne?

Harry: Na tebe? To ani nejde.

Já: Tak sladké sny. *objímá roztomilého, rozespalého Harryho*

Harry: Nejsem roztomilý, dobrou!

Já: Ale, jsi ten nejroztomilejší člověk, kterého jsem kdy viděla. Pa.

Odkládám mobil na stolek, s úmyslem, že bych si šla udělat snídani, ale začne zvonit. Harry.

„Nejsem roztomilej a nikdy mi to neříkej, dobrou." Jeho roztomilý, rozespalý hlas je až moc sexy. Nemůžu ani odpovídat, protože to hned típl, no super.

Já: Právě jsi odhalil první větu, kterou ode mě v NYC uslyšíš, dobrouuuuu!!! *heart*

Já: Aspoň, že sis to zobrazil. Haha.

***

Můj kufr je téměř plný a to mi zbývá ještě šest dní, šest dní a já už šílím. Mám s sebou nejdůležitější kousky z oblečení, taštičku s make-upem, základní hygienu, žehličku na vlasy, troje boty a taky kabelku. Stejně mám pořád pocit, že mi něco chybí, nebo moc panikařím.

S Harrym jsem za poslední dny ani moc nekomunikovala, teda ano komunikovala, ale méně, než před tím, protože jejich tour právě končí a mají hodně práce. Myslím, že jim zbývají jen tři koncerty a je konec. Zase to strašně rychle uteklo a já opět na žádném z koncertů nebyla. Když vystupovali v Anglii, byla jsem na dovolené a, když byli v Evropě, nestihla jsem si koupit lístky, takže bylo vyprodáno. No a pak se mi stane, že ho jen tak potkám, schovávajíc se pod jménem Dreamer1. Neskutečné.

Jenomže vůbec nevím, jak ho vnímat. V podstatě mi plní sen, ale já se k němu chovám naprosto jinak, než k nějakému Harrymu, pro mě je vždy jen ten obyčejný snílek. Vlastně jsem pořád jen obyčejná a šílená fanynka.

Kdo začal jako první s tím druhým flirtovat, pouze přes obyčejné zprávy?

Vůbec nevím, kde se ve mně vzalo tolik odvahy, abych mu přenechala moji důvěru, možná jsem si myslela, že ho nikdy nepotkám, a pak se to stalo. Všechno se stalo naprosto opačně, než jsem si to dovolila vůbec představit.

Teď je něco jako můj nejlepší kamarád.

A taky by mě zajímala definice slova „něco".

________________________


Moc se omlouvám, že jsem nepřidala dříve, ale tak trochu se pár dní vzpamatovávám z M&G s Bethany Mota (nejslavnější youtberka světa) a tak nebyl an psaní vůbec čas a moje díly dopředu jsem už vyčerpala :D


Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat