Díl věnuji Aničce, která má dneska narozeniny a je právě na cestě ke mě! Miluju těěě! :ddd ♥ Už jen 13 dní do Koncertu! ♥
**********
„Tak jen, že se ti zdál sen, kde sis to se mnou ehm no rozdal, ani ti radši nebudu říkat kde, no a pak si představ co bylo dál. Strašně moc jsi mě přemlouval, zda bych nemohla k tobě na hotel, až tu doopravdy budeš, že nechceš, aby se ti to jen zdálo. A prý se ti sny vždycky splní. V jednu chvíli jsem teda uvažovala, že bych za tebou dojela, ale pak si najednou řekl, že musíš dát den volna svému kamarádovi, protože je moc pracovně vytížen, tak máš teda smůlu." Uchechtnu se.
„Jo a málem bych zapomněla, že jsi přede mnou zavolal Kendall a řekl si jí, že je pěkně na hovno, a ať na tebe zapomene, protože jsi zamilovaný do mě. Haha. Umíš dobrý vtipy!" Začnu se strašně smát.
„Nee." Jeho smích, je jako droga!
„Jo." Pípnu a trochu rudnu, jsem v obchodě a mluvím si tu jako doma.
„Omlouvám se, já."
„To, že ses opil, už vím." Uchechtnu se.
„Bolí mě hlava."
„Existuje věc, které se říká prášek na bolest hlavy. Strč si ji do pusy a zapij to. Jinak ti právě nemůžu poradit, jdu si vybírat odstín nové rtěnky, ahoj." Uchechtnu se a típám hovor.
„Harry?" věnuje mi vedle mě Anna dost vyděšený hovor.
„Co?"
„Ty jsi mluvila s Harrym?"
„Ehm no, už jsi vybrala tu rtěnku?" snažím se to zakecat. Vůbec mi totiž nedošlo, že by to slyšela. Ach, Chloe, ty jsi blbá!
„Jo koukni na tuhle, a tahle by seděla tobě."
„Jo, je hezká, asi si ji koupím." Zkonstatuji, když na ni chvilku koukám.
Během pěti minut stojím na pokladně s rtěnkou, tvářenkou a korektorem. No a pak že nesnáším nakupování. Ups.
„Ten Harry, to je jen shoda jmen, že jo?" uchechtne se, jen přikývnu.
„No, jak bys přece o něm mohla psát, ježiši jak jsem si to mohla myslet." Znovu se směje.
***
„Ahoj, jsem Chloe. Těší mě." Podávám ruku k třem holkám, podobným mě. Právě jsme s Annou přišly na recepci, kde na nás má čekat nějaká organizátorka a hromadně nás mají přemístit na focení.
„Mandy. Těší mě."
„Amy."
„Emma." Dostane se mi odpovědí. Amy znám z Wattpadu, ale ostatní dvě jen matně. Možná jsem o nich slyšela, ale to je vše.
„Tak jak se těšíte na zítřek?"
„Já pořád nevěřím, že se tohle děje, jen si přeju, abych se neprobudila." Uchechtne se Amy.
„Jo tak to já taky." Odpovídám.
„Dobrý den, jmenuji se Claire Curtis a poprosila bych vás, abychom se hromadně přesunuli k autobusu, který je připraven před hotelem." Ozve se od recepce.
„Tak zatím." Věnuju jim úsměv a s Annou už jdeme k autobusu.
Řekla bych, že nás může být tak dvacet. Ani se nestihnu s každým zvlášť pobavit.
Usadíme se do zadní části autobusu a pozorujeme, kdo všechno tu je. Dost by mě zajímalo, jak všichni budou zítra reagovat na Harryho, protože minimálně půlka z nich o něm píše, včetně mě.
***
„Prosím, všichni můžeme před plátno!" slyším fotografa. No ani se nepoznávám, jsem oblečená v luxusním oblečení, na sobě mám výraznou rtěnku, kterou bych si sama rozhodně nikdy nekoupila, a moje vlasy by přežili úplně všechno.
Teď nás budou fotit na jednu velkou společnou fotku a pak každou zvlášť. Už se vidím, jak na každé fotce budu vypadat hrozně.
***
Já: Právě mám v ruce svojí první podpisovku, taky budeš chtít můj podpis?
Harry: Oh, samozřejmě!
Já: Víš, je to jako, když ty jsi měl svoji první. Taky jsi byl jistě naprosto mimo.
Harry: Jo to jsem byl. Co děláš?
Já: Přemýšlím, co po tobě chci ukázat v New Yorku.
Harry: Neboj, ukážu ti všechno.
Já: Máš ten hotel, že jo?
Harry: Samozřejmě...
Já: Budu předstírat, že vidím jen jednu tečku.
Harry: Jooo, to je dobrý nápad!
Já: Harry, neříkej mi, že nemáš hotel. Doprdele, já ti ho snad půjdu vlastnoručně najít!
Harry: Neboj se, Liam už něco objednává.
Já: To bych ho chtěla vidět...
Harry: Nevěříš mi? Hmm.. Nějak tě přesvědčím.
Já: Už jdu spát, tak dobrou.
Harry: Taky půjdu.
Harry: Dobrou princezno.
Já: Nejsem princezna.
Harry: A už vůbec ne tvoje – jo vím, nemusíš mi to psát. Dobrou!
Já: Třeba jednou budu. Haha. Čau!
Harry: Já snad nevěřím svým očím. Paaaaa.
Já: Jasně. Už jen zítřek bez tebe a další den se uvidíme!
Harry: Jo, mám překvapení!
Já: Asi jsem ho už zjistila. Pa!
Harry: No, myslím, že ne.
Já: Tak dobrou!
Vypínám telefon a odebírám se do koupelny. Dopřeju si horké sprchy, pořádně ze sebe smyju dnešní stopy a nakonec si vyfénuji hlavu. Použiju svůj denní krém a taky si svážu vlasy do pohodlného drdolu.
Když po dvaceti minutách v koupelně konečně ležím v posteli, jen tak koukám do bílého stropu, protože nemůžu usnout. Moje hlava je plná zbytečných myšlenek, které mi v tom brání. Ach jo.
Jaké to bude zítra? Jsem strašně nervózní a to nejenom z vedení Wattpadu, ale i z ostatních skvělých autorek, protože ještě dvě nepřijely a jsem docela zvědavá, kdo to bude. A vrchol bude Harry, už vidím ty pohledy ostatních holek, jak se na něj vrhnu, nemyslím to špatně, ale zase si už dokonale dokážu představit, jak mě budou vraždit.
Už vidím jeho dokonalý úsměv, jak odhalí své rozkošné dolíčky. Ach, takhle už vůbec neusnu.
___________________
Ahoj!
Právě jsem napsala 29. díl a myslím, že už u 28. se máte na co těšit :D Jsou to jedny z mála dílů, na které jsem pyšná! A myslím, že byste to do Chloe vůbec neřekli :DD
Děkuju za vaši podporu! ♥
Mějte se krásně!
Maky xxx
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...