„Harry!" povzdechnu si.
„Tanga jsou dobrá volba na opalování no." Zamrmlá si pod nos. Já ho fakt zabiju.
Cítím obrovské množství ledové vody na mém těle a to jen jeho zásluhou, to snad nemyslí vážně.
Okamžitě vyskočím z lehátka, snažíc si zakrývat prsa a nezabít ho!
„Tak to jsi neudělal!" koukám na něj, jako bych ho chtěla vážně uškrtit.
„Ups?"
„Harry, ty nejsi normální." Otočím se k němu zády.
„Ale no tak." Cítím jeho dech na mém krku, kde zanechá pár polibků.
„Okamžitě mi podej ručník."
„Ne." Odporuje mi? Ok.
Odskočím od něj a sama si ho okolo sebe obmotám.
Podívám se na něj, má na sobě plavky a úsměv na rtech mu vůbec nechybí.
„Naštval jsi mě!" uchechtnu se, takže to vůbec není přesvědčivé.
„Vážně?" zahraje si na svůj hlas.
„Jo." Pípnu a lehnu si zpět na tu mokrou podložku, super.
„Nech mě spát."
„Spát máš u mě v posteli. Jestli chceš, můžeš si jít lehnout?"
„Nechci, chci být tady s tebou, tak se nechovej jako malý dítě." Uchechtnu se, odstraním ze sebe ručník a čelo si opět opřu dolů.
„To byla sranda, lásko." To oslovení, no budu předstírat, že to se mnou nic nedělá.
„Díky." Zamrmlám a snažím se relaxovat.
„Chceš něco k pití?" po chvilce se mě optá.
„Vodu s ledem, děkuju." Podívám se na něj, jen přikývne a jde zpět dovnitř.
***
„Harry!" křičím ze sprchy, jenže mě asi neslyší. Já blbka si nechala ručník venku a druhý mám v pokoji.
Dobře, může mi někdo říct, co mám jako dělat?
„Harryyyyy!" zkusím to znovu.
„Už jdu!" ozve se nazpět, no konečně!
„Prosím dáš mi ručník." Poprosím ho a snažím se ignorovat ten fakt, že na mě přes to průhledné sklo čumí.
„Jo." Zmizí za dveřmi a během chvilky je zpět s ručníkem, který mi podá stejným způsobem, jako včera. Na zabití, prostě.
„Díky." Rychle si ho obmotám okolo těla a vystoupím ze sprchy.
„Večeře je už hotová, tak se oblíkni a přijď." Poznamená a zase zmizí.
Rychle dojdu do pokoje, vezmu si na sebe jen spodní prádlo a jeho tričko, které jsem mu tajně ukradla. Mohla bych ho vydražit na eBay ne? No dobře, dobrej pokus o vtip.
Vlasy si sundám z vlhkého drdolu, který jsem měla ve sprše, jen je rychle přečešu a přehodím si je přes ramena dozadu.
Skouknu se v zrcadle a vyrážím dolů, do kuchyně, kde má být.
„Voní to tady." Poznamenám, zatímco usedám ke stolu na místo vedle něj.
„Vím." Řekne a objeví se přede mnou se dvěma talíři. Opět losos? Moje oblíbené jídlo!
„Děkuju." Řeknu, když přede mě položí talíř a vedle položí i ten svůj, ale ještě se vrací zpět.
Vyjde s flaškou vína a dvěma sklenkami.
„Myslel jsem, že by sis dala víno?" usměje se a po mém přikývnutí už ho otevírá.
„Děkuju." Znovu poděkuju, když mi dá do ruky sklenku s vínem.
„Na nás." Zašeptá a přiťukneme si.
Odsrknu si vína a pustím se do jídla s divným pocitem. S pocitem, když mi v břiše létá několik motýlků.
„Nechápu, jak můžeš umět vařit." Poznamenám, zatímco hltám každé sousto. Mňam! Je to tak výborné!
„Je to jednoduchý." Uchechtne se.
„Máš to vážně vynikající!" upozorním ho.
Odpiju trochu vína a on hned po mě. Jen se na něj usměju a jím dál.
Jím dál, ale on ne. Místo toho svojí teplou dlaň položí na mé stehno a dívá se mi do čí, spíše je hypnotizuje.
„To, co jsem včera řekl, jsem myslel vážně." Odložím příbor a věnuju mu mojí plnou pozornost.
„Já vím." Šeptnu a svým pohledem přejíždím mezi jeho očima a rty.
„Můžu tě teď políbit?" proč se ptá? Uchechtnu se a sama ho políbím, už vím, proč jsem si sedla na místo vedle něj a ne naproti.
Jeho dlaň přejede přes moji tvář, krk až linii mého těla, jako vždy.
„Kde jsi mi ukradla to triko?" uchechtne se a nepřestává mi opětovat polibky.
„Jsi v něm tak sexy." Poznamená a opatrně mě nazdvihne, až mě donutí vyhoupnout se na jeho klín.
„Ještě jsi mě ale neopil." Uchechtnu se a sleduju jeho oči a hlavně jeho reakci na moji připomínku.
Jen cítím, jak mě pevně drží za zadek a nepřerušuje oční kontakt.
„Nechci tě opít, chci, aby sis to pamatovala." Zašeptá, jako by mluvil o něčem důležitém, ale já si pamatuju všechny jeho doteky i polibky.
„Já si to pamatuju." Natlačím se na něj víc a znovu jsem tím, kdo spojí naše rty. Přitáhnu si ho ještě blíž k mé tváři za zátylek a probojuju se do jeho úst, kde prozkoumávám každý sebemenší koutek. Pánví se pohnu proti němu a slyším jeho vzdechnutí do mých úst.
Jeho ruce putují po mém zadku výš, až zakotví u lemu trička, kde taky zůstane.
„Můžeš to pitomý tričko už konečně sundat?" uchechtnu se a kousnu ho do rtu. Jeho jiskry v očích mi říkají, že ho to překvapilo.
________________
Ahoj strane moc se omlouvam ze jsem neodpovedela na komentare ale v 15min limitu denne na wifi to nejde :(
Moc moc vam dekuju!
❤️❤️❤️❤️
Maky xx
ČTEŠ
Wattpad? Wattpad.
Fanfiction"Chtěla bys aby si to někdy Harry četl?" "Proč se ptáš?" "Zajímá mě to." "Ne! Panebože, asi bych se propadla studem do země." *** "Harry by jí neudělal cucflek na krku." "Proč?" "Harry by jí udělal minimálně dva." "A to víš z jakého fanouškovského...