Part 38

5.8K 554 53
                                    

„Harry!" odpoutá se od mých rtů a vysloví mé jméno.

„Ano lásko?"

„Prosím dost." Zašeptá v těsné blízkosti u mého obličeje. To jsou slova, které jsem fakt slyšet nechtěl.

„Děje se něco?" optám se a poutavě sleduju její obličej.

„Tohle je moc unáhlený." Vykoktá ze sebe.

„Dobře, ale teď už mi aspoň nemůžeš tvrdit nic o tom, že ke mně nic necítíš."

Natáhne ke mně ruce a přitáhne si mě k sobě.

„Harry, ty tupče. Já tě mám ráda a nejenom to už od začátku." Uchechtne se a dá mi pusu na nos.

„Pamatuješ na naší manželskou smlouvu?" kouknu se jí do očí.

„Žádná nebyla, to jsem ti jen napsala, že to zní jako manželská smlouva." Strčí do mě a zasměje se.

„Chybí mi naše dopisování." Zašeptám do jejích rtů a vtisknu jí tam polibek.

„Bez wattpadu bych nezažila pocit štěstí, úspěch a ani bych tě nenašla." Z ničeho nic řekne a já se usměju, to je totiž pravda.

„Tak prej jdeme do toho bazénu a taky do moře!" oznámím jí z ničeho nic.

„Jenom, seš si jist, že mám plavky, protože já úplně ne." Stydlivě se uchechtne.

„Tak jsem si jist, že máš spodní prádlo nebo taky nic."

„Harry!" okřikne mě s úšklebkem na rtech.

„Počkám dole." Odejdu s těmito slovy a jdu se k sobě do ložnice převléknout do již zmiňovaných plavek.

Ve skříni vyhrabu zrovna ty, co jsou na vrchu, převléknu se do nich a vydám se do koupelny.

Popadnu dva ručníky, odnesu je na pohovku dolů do obýváku a udělám nějakej drink. Nechci jí tady opít, ale něco málo prej neuškodí, a když jí to minule tak chutnalo.

„Harry?" ozve se ze shora její sladký hlas.

„Jsem dole." Zakřičím nazpět a už mám hotové mojito.

Napochoduje si to v krajkovém spodním prádle po schodech dolů s rukama překříženýma přes prsa.

„Nečum na mě a dej mi ručník." Koukne na mě.

„Na pohovce." Odpovím jí a nespouštím z ní oči. Sakra. Myslím, že bych si měl odskočit na toaletu.

Během vteřiny si ho obmotá okolo těla a pak přejde ke mně, kde mi z ruky vytrhne skleničku s drinkem.

„Díky." Pípne a upije si.

„Jdeme?" po chvilce ticha promluví. Kývnu jí na souhlas a jdu ke dveřím na zahradu. Následuje mě a dokonce přibrala i druhý ručník pro mě.

Skleničku odložím na stolek u lehátek, co jsou okolo bazénu a sleduju jí, jak si to pochoduje za mnou.

Skočím do bazénu, čímž ji trochu ošplouchnu.

„Na co čekáš, princezno?" zvolám na ni, když pořád obmotaná v ručníku stojí před bazénem.

„Už jdu." Nasadí falešnej úšklebek, po chvilce nechá spadnout ručník na zem a jde k schůdkům do vody.

Rychle k nim připlavu, a jakmile je teprve na druhém schůdku, chytnu ji za její dokonalé nohy a shodím ji do vody za mnou. Asi jsem právě umřel a jestli ne, tak mě každou chvílí bude chtít zabít.

„Ty idiote!" slyším její nadávku, kterou doplní vlnou smíchu.

„Chloe, ty by ses další půlhodinu přemlouvala, jestli dam tu nohu namočíš nebo ne." Uchechtnu se a sleduju jí, jak si protírá oči od vody.

„Nene!" prskne po mě vodu a ještě ji šplouchne.

„Hele, nedovoluj si!" uchechtnu se a stříknu jí vodu nazpět.

„Nenabaluj mě!" prskne po mě nazpátek.

„Já tě nenabaluju." Odpovím ji a projedu si rukou svoje vlasy.

„A co teda děláš? O co se pokoušíš?" začne se smát.

„Vlastně o nic, protože já už tě mám dávno sbalenou." Pošlu jí vzdušnou pusu a zapluju pod vodu, kde k ní připlavu a pod vodou ji začnu lechtat, než vyplavu na hladinu.

„To teda nene!" ohrazuje se a nasadí uražený obličej aka ten, co jí nevydrží ani pět vteřin, protože já. Ha!

„Nekecej." Vtisknu jí pusu na rty.

„Nezvykej si mi pořád dávat pusu!" přehodí mi celé vlasy do obličeje a uchechtne se.

„No to teda zvykám!" ohrazuji se a i s vlasy přes obličej si najdu cestu svými rty k těm jejím.

Její měkké rty, ach!

„Fůj!" začne křičet.

„Neměla jsi mi tam ty vlasy házet." Uchechtnu se a ohodím si je dozadu.

***

Prázdné krabice od pizzy se válí na stolku vedle pohovky a já pozoruji tu nádheru, co se rozvaluje jen v nějakém tílku na gauči vedle mě, zatímco já ladím film na televizi.

„Už to bude." Oznámím jí, hned po tom, co na obrazovce naběhne název filmu. Odložím ovladač a přilehnu si vedle ní.

Obecně si myslím, že pouto mezi námi nebo spíš jiskření? No to je jedno, prostě jsme se zase posunuli o kus dál a nevím jak jí, ale mě to dělá neskutečnou radost.

Svoji ruku nevinně, spíše opatrně obmotám okolo jejího pásu a dělám, jakože se nic neděje. Moc dobře vidím její výraz.

„Vadí ti můj dotek, nebo proč ten výraz?"

„Harry, ty jsi blbej." Uchechtne se a strčí do mě.

Nahnu se nad ní a rukama se zapřu o pohovku vedle její hlavy.

„A co uděláš teď, krásko?" ušklíbnu se na ni a skousnu si spodní ret.

Uchechtne se a vyzdvihne se ke mně, vtiskne mi pusu a stáhne si mě na sebe, takže spadnu na ni.

„Au." Vyjde z jejích úst. Ihned se nazdvihnu a lehnu si vedle ní na bok.

„Tvoje chyba." Cvrknu ji prstem to nosu a usměju se.

„Když by sis lehla ty na mě, tak mi to vůbec nevadí." Pronesu, jakože nic.

Sleduju její reakci, opatrně se nazdvihne a lehne si na mě.

„Ještě ten polibek schází." Dodám a sleduju, co udělá.

Jen si ztěžka povzdechne a políbí mě. Svojí rukou ihned reaguji a za zátylek si ji přidržím v blízkosti mého obličeje. Spojím znovu naše rty a snažím se vkrást jazykem do jejích úst. Po několikátém pokusu to vzdá, takže se k ní probojuji a vychutnávám si tento okamžik.

Rukami tisknu její zadek a pak se omylem ocitnu pod jejím tílkem. Přejedu jí i přes lem kalhotek, ale jakmile vidím její výraz v očích, radši tím palcem hned odjedu nahoru.

„Nikdo se mě takhle nedotýkal." Vydýchne mi do tváře.

Jen se uchechtnu a znovu jí políbím.

„Chceš víc?" zašeptám jí do ucha a stihnu jí skousnout i ušní lalůček.

____________

Ahoj! 

Gratuluju všem, co mají vysvědčení, já až v úterý a hlavně mi neříkejte, že jsem v tom sama :D!

Právě jsem napsala asi další tři díly a panebože, jsem na sebe tak pyšná :DD HAHA!

Doufám, že se vám líbí!

Děkuju za vaší odezvu! Jste naprosto úžasní! ♥

Maky x

Wattpad? Wattpad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat