Uderzając plecami o ścianę, obsypywana namiętnymi pocałunkami i napierającymi biodrami Zayn’a, znalazłam się w jego apartamencie, kompletnie przez niego przygnieciona i zaplątana w jego kończynach. Wplotłam swoje palce w czarne włosy Zayn’a, a ustami próbowałam dominować każdą jego pieszczotę. Zayn chwycił mnie za biodra i podniósł do góry, przez co nogami ściśle objęłam jego tułów. Czułam podnieconą męskość chłopaka, która napierała na moje biodro. Nigdy nie opuszczając moich ust, ruszył szybko do sypialni.
- Czekałem na to cały cholerny wieczór – zacharczał gardłowo, a na ten dźwięk odbił się w moim podbrzuszu i wybuchła w nim lawina przyjemności. Ocierałam się o jego udo, by wzmocnić to uczucie : udało mi się po kilku sekundach. – Gdy zobaczyłem Cię na czerwonym dywanie, myślałem, że ujrzałem przeklętego anioła – kontynuował, chwiejnie otwierając swoją nogą drzwi do sypialni i wszedł do niej. – A potem dostrzegłem ten straszliwie duży dekolt i gdyby nie paparazzi, ostro bym Cię wypieprzył… Tak ostro, że krzyczałabyś moje imię i Twoja cipka na zawsze zapamiętałaby mnie w sobie – jęknęłam przez moc tych słów, ponownie biorąc jego wargi w gorący pocałunek, drżącymi rękoma zdejmując z niego marynarkę. Gdy to uczyniłam, wczepiłam się dłońmi w jego umięśnione ramiona, lecz on powalił mnie na łoże. Opadłam na nie, patrząc wyłącznie na niego. Jego wzrok był przesycony erotyzmem, intensywnością i podnieceniem. Trudno było mi oderwać od niego wzrok. – Kto Ci kupił tą sukienkę?
- David – mruknęłam z trudem.
- Muszę mu podziękować za to, że mam tak cholernie łatwy dostęp do nich… - Zayn zawisł nade mną, po czym wsunął ręce pod płachty materiału mojej kreacji po obu stronach ramion i zsunął ją ze mnie, odsłaniając tym samym moje piersi. Sutki były tak twarde, że mogłyby ciąć diamenty. – Takie piękne – mruknął z aprobatą, biorąc się za ich ugniatanie, w między czasie sunąc ustami po mojej szyi. Stęknęłam, unosząc ignorowane przez niego biodra ku górze, ocierając się o jego podnieconą męskość.
- Zayn proszę – mój ton był niemal błagalny.
- O co mnie prosisz, maleńka? – spytał, przenosząc się na mój dekolt, a dłońmi zsunął resztę materiału i zostałam w czarnych, koronkowych stringach. Na ich widok Zayn oblizał dolną wargę, a jego oczy błysnęły dzikością.
- Dotknij mnie – wyszeptałam, robiąc się czerwona jak piwonia.
- Gdzie? – mruknął niskim głosem, zerkając na mnie z ogniem.
Ty już wiesz gdzie dupku!
Niepewnie spojrzałam na dolną partię swojego ciała, a jego wzrok podążył za mną. Zayn uśmiechnął się zadziornie.
- Z największą przyjemnością – powiedział i wyprostował się na chwilę, by zdjąć z siebie obcisły golf. Zadrżałam na widok jego mięśni i tatuaży. Dotknęłam jego klatkę piersiową swoimi dłońmi i zatrzymałam się na zwieńczeniu jego spodni.
- Masz na sobie zdecydowanie za dużo ubrań – stwierdziłam, przygryzając dolną wargę w zamyśleniu i odpięłam guzik, a potem rozpięłam rozporek. Nigdy nie miałam dosyć patrzenia na jego tors i na męskie V, które wyłaniało się tuż nad bokserkami.
- Rozbierz mnie, skarbie – na jego ustach błądził uśmiech, ale nie dał tego po sobie poznać i utrzymywał na twarzy maskę dominata. W skupieniu zsunęłam z jego bioder spodnie, które po chwili zdjął i rzucił na podłogę, obok mojej sukienki.
- Czekałem na Ciebie pierdolone dwa tygodnie – warknął, wzrokiem przeczesując moje ciało długo i dokładnie. – I od dwa tygodnie za długo – po tych słowach zszedł z łóżka, by po chwili pociągnąć mnie za nogi i ściągnąć moje biodra z kołdry, w efekcie czego leżałam na samych plecach. Malik zdjął delikatnie szpilki z moich stóp, po czym chwycił moje nogi i zarzucił je na swoje ramiona, mając głowę przed moją kobiecością. Z łatwością pozbył się bielizny i pocałował wzgórek, dając mojej cipce właściwe powitanie po długiej nieobecności. Zaszamotałam się pod nim, podnosząc się lekko górze, by mieć na całe przedstawienie widok z pierwszego rzędu. Osobiste pokazy Zayn’a z jego językiem w roli głównej, było niczym zdobycie Oscara.
CZYTASZ
Little Daddy's Girl
RomansaNigdy nie widziała kogoś bardziej pociągającego od niego. Pragnęła go każdą cząstka ciała, które same do niego bezwiednie lgnęło. Lecz czy zdrowy rozsądek pozwoli Clairy przetrwać oddziaływanie zabójczego uroku Zayn'a Malik'a? Opowiadanie zawiera e...