- Ja pierdole - mruknęłam, klęcząc nad toaletą drugi raz tego dnia. To był nasz pierwszy dzień w Arma Di Taggia, a ja co robiłam? Przeżywałam uroki ciąży.
- Wszystko dobrze, Clairy? - usłyszałam pytanie Zayn'a, który czekał na mnie przed łazienką, gdyż nie pozwoliłam mu do niej wejść. Czułam się bardzo niekomfortowo, gdy Zayn oglądał mnie w takim stanie. Wiadomo, wymioty to nie wstyd...Co ja gadam, to jest mega wstyd.
- Tak! - powiedziałam na tyle głośno, aby mnie usłyszał i po chwili znowu naszły mnie mdłości. - No nie... - wyjęczałam ze złością, krztusząc się, gdy wydalałam z siebie swoje śniadanie.
Ciąża to chyba jednak zły pomysł na miesiąc miodowy.
Gdy w końcu przestałam odczuwać nudności, chwiejnie wstałam, podpierając się o zlew. Następnie opłukałam swoją buzię i dokładnie umyłam zęby, po czym obejrzałam swoje odbicie w lustrze. Miałam gniazdo na głowie, zamiast włosów, wory pod oczami i opuchnięte usta.
- Clarisso Malik, wyglądasz jak gówno - rzekłam, biorąc głęboki wdech i wyszłam z łazienki. Zayn czekał na mnie, oparty nonszalanko o ścianę plecami. Ubrany był w czarne podarte spodnie i podkoszulek w tym samym kolorze, odsłaniający jego prawie wszystkie tatuaże.Mój bad boy.
- Nie wyglądasz za dobrze - stwierdził, przyglądając mi się.
- Ani się tak nie czuję - odparłam, z westchnięciem wtulając się w jego klatkę. Ramiona Zayn'a objęły mnie w talii i poczułam, jak na czubku głowy składa czułego całusa.
- Może powinniśmy pójść do jakiegoś lekarza...
- Na ciążę nie ma lekarstwa - zaśmiałam się. - Muszę po prostu przez to przejść.
- Oby, bo mamy dzisiaj dużo do zrobienia - powiedział, a na jego twarzy pojawił mały uśmiech.
- Czyżby?
- Tak, bo mamy sesję do Vanity Fair.***
- Myślałam, że robisz sobie ze mnie jaja - skwitowałam, gdy zajechaliśmy nad morze. Niemalże od razu rzuciło mi się w oczy, że teren był zamknięty i pusty. Ludzie co chwilę zerkali w stronę fotografów i policjantów, którzy strzegli terenu. - Zayn, naprawdę mamy sesję?
- Nie, na niby - mój mąż wywrócił oczami. - To jest pierwszy i jedyny raz, gdy się na to zgodziłem.
- A wcześniejsze zdjęcia?
- To nic - machnął ręką. - A teraz robię to tylko ze względu na Ciebie.
- Na mnie? A czym zasłużyłam sobie na taki zaszczyt? - parsknęłam śmiechem.
- Wielu fotografów biło się o choćby jedno Twoje zdjęcie na okładkę...
- Mam być na okładce Vanity Fair? - otworzyłam szeroko usta ze zdziwienia.
- Witam w moim świecie, kochanie - Zayn pocałował mnie krótko i wyszedł z limuzyny pierwszy, by następnie pomóc mi się z niej wydostać. - No i mieć z Tobą zdjęcie, to chyba największy zaszczyt.
- Vice versa - uśmiechnęłam się i chwyciłam jego rękę. Idąc w kierunku całego wydarzenia. Już na sto procent wiedziałam, że zdjęcia miały być w bikini, gdyż w słońcu było nie mniej, niż trzydzieści pięć stopni. - Mam nadzieję, że sesja nie będzie zbytnio wulgarna.
- Nie pozwoliłbym na to - powiedział pewnie Zayn. - Choć i tak na wiele się zgodziłem.
- To znaczy? - zapytałam podejrzliwie, zerkając na niego kątem oka.
- Domagali się naszego nagiego zdjęcia.Zatrzymałam się z zaskoczenia, słysząc jego słowa.
- Przepraszam, ale co kurwa? - wydukałam, patrząc oniemiała na Zayn'a.
- Wiedziałem, że tak zareagujesz - Zayn się zaśmiał. - Spokojnie, maleńka, jesteśmy w tym razem.
- Mam rozebrać się przed obcymi ludźmi? - zaśmiałam się sztucznie. - Może to nie Vanity Fair, a Playboy?
- Tylko ja zobaczę Twoją nagość, nikt inny - odparł, kładąc dłoń na moim policzku. - Uspokój się.
- Myślisz, że to jest łatwe?
- Nie - pokręcił głową. - Myślałem, że Twoja reakcja będzie trochę inna...
- Ja się cieszę, ale nagie zdjęcia...
- Zapomnij o ich obecności i wyobraź sobie, że jesteśmy zupełnie sami. Tylko ty i ja.
- Myślisz?
- Ja to wiem - uśmiechnął się. - Jeśli nie chcesz... Zrozumiem i zrobimy normalne zdjęcia.
- Nie, zróbmy to - pokręciłam głową. - Potem będę miała brzuch, będę wyglądać jak orka.
- Orki są urocze - stwierdził Zayn.
- Dziękuję mężu.
CZYTASZ
Little Daddy's Girl
RomanceNigdy nie widziała kogoś bardziej pociągającego od niego. Pragnęła go każdą cząstka ciała, które same do niego bezwiednie lgnęło. Lecz czy zdrowy rozsądek pozwoli Clairy przetrwać oddziaływanie zabójczego uroku Zayn'a Malik'a? Opowiadanie zawiera e...